U Prughjettu SEYYAH di Bursa Metropolitana face un sorrisu di i citadini disabili

U Prughjettu SEYYAH di Bursa Metropolitana face un sorrisu di i citadini disabili

U Prughjettu SEYYAH di Bursa Metropolitana face un sorrisu di i citadini disabili

A municipalità metropolitana di Bursa, chì porta una pulitica di discriminazione positiva per i citadini disabili in tutti i so prughjetti, si mette à i pedi di i citadini disabili è riparà è mantene e sedie à rotelle cù u prughjettu di i servizii di assistenza stradale accessibile continuu (SEYYAH) chì hà cumandatu.

A Municipalità Metropolitana, chì hà implementatu prughjetti chì portaranu Bursa à u futuru in ogni campu, da u trasportu à l'infrastruttura, da u patrimoniu storicu à l'ambiente, per un'altra parte, cuntinueghja à mostrà i migliori esempi di municipalità suciale. A Municipalità Metropolitana, chì hà trasfurmatu i veiculi di trasportu publicu in veiculi di pianu bassu in modu chì ponu participà à tutti i campi di a vita suciale, hà aumentatu u numeru di punti di carica di i veiculi alimentati da batterie è hà eliminatu u pesu nantu à e spalle di i citadini chì utilizanu. i veiculi di batterie cù l'attellu di mantenimentu è di riparazione di i veiculi, hà avà messu in opera u prughjettu SEYYAH. A Municipalità Metropolitana, chì hà realizatu a riparazione è u mantenimentu di sedie à rotelle per i citadini 2021 in 885 à l'Attellu di Riparazione è Mantenimentu di i Veiculi Batterie in u Centru di Cungressu è Cultura di Merinos Atatürk (Merinos AKKM), porta avà stu serviziu à i citadini cum'è assistenza stradale. I citadini disabili ponu aduprà u serviziu di assistenza stradale chjamendu a hotline 17 716 21 da 82 distretti di Bursa. E squadre TRAVEL, chì anu righjuntu l'indirizzu specificatu nantu à l'applicazione in pocu tempu, ponu riparà è mantene u veiculu in situ, è s'ellu ci hè danni chì ùn ponu esse riparati, portanu a sedia à rotelle à l'attellu è facenu u travagliu necessariu.

"Allemu tutte e barriere"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà annunziatu u prughjettu SEYYAH, chì eliminerà un pesu impurtante nantu à e spalle di i citadini disabili, durante a so visita à Ayrin Erciyas, di 27 anni, chì hà paralisi cerebrale. Esprimendu chì e sedie à rotelle sò d'impurtanza vitale per e persone disabili è chì a riparazione è u mantenimentu di questi veiculi custituiscenu un seriu fardelu, u presidente Aktaş hà dettu: "Avemu digià riparatu è mantene i veiculi per i nostri citadini disabili chì vivenu in a miseria socioeconomica. In u 2021, avemu scontru i bisogni di 373 fratelli disabili, cumprese 512 pezzi di ricambio, riparazione di mantenimentu di supportu di bateria è 885 set di riparazione. Avemu lanciatu u prughjettu SEYYAH per assicurà chì a libertà di viaghju di i nostri citadini ùn hè micca limitata è chì anu accessu faciule à i servizii di riparazione. Avemu furnitu stu serviziu in i nostri 17 distretti. I nostri citadini chì anu bisognu di riparazione è mantenimentu ponu prufittà di stu serviziu chjamendu u 716 21 82. U nostru solu scopu hè di riduce a soffrenza di i nostri citadini disabili è di e so famiglie è di esse un balsamo per e so ferite. Continuemu à caccià tutti l'ostaculi in questa direzzione ".

Incredibbilmente implicatu

Birol Önkür, 2011 anni, chì era cunfinatu à una sedia à rotelle per via di un accidentu di trafficu in Bursa in 34, hà dettu chì a riparazione è a manutenzione di a sedia a rotula necessitanu prufessionalità, per quessa ùn ponu micca uttene serviziu in ogni locu. Önkür, chì hà dichjaratu chì unu di i prublemi impurtanti hè statu risoltu grazia à u prughjettu SEYYAH di a Municipalità Metropolitana, hà dettu: "Grazie à i nostri amichi, venenu subitu ogni volta chì chjamemu. Sò assai preoccupati per noi. Ci furniscenu ogni tipu di cunvenzione. Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana per stu serviziu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*