A Scola Speciale Talentata prevista per esse stabilita in Bursa darà un esempiu

A Scola Speciale Talentata prevista per esse stabilita in Bursa darà un esempiu

A Scola Speciale Talentata prevista per esse stabilita in Bursa darà un esempiu

Membru di u Cunsigliu Esecutivu di u Cunsigliu di l'Altu Talentu Europeu (ECHA) Prof. Dr. Christa Bauer hà dettu chì a scola di talentu à tempu pienu prevista per esse stabilita in Bursa seria un bon esempiu.

Membru di u Cunsigliu Esecutivu di u Cunsigliu di l'Altu Talentu Europeu (ECHA) Prof. Dr. Christa Bauer era l'invitata di u Gruppu di Travagliu Speciale di u Cunsigliu di a cità di Bursa. In a riunione induve u presidente di u Cunsigliu di a cità di Bursa, Şevket Orhan, hà datu infurmazioni nantu à "a scola dotata à tempu pienu prevista per esse stabilita in Bursa", u Prof. Dr. Christa Bauer hà sparte e so sperienze.

prof. Dr. U presidente di u Cunsigliu di a cità di Bursa, Şevket Orhan, chì hà ringraziatu Christa Bauer per a so participazione, hà enfatizatu chì i zitelli dotati sò di grande impurtanza in u sviluppu di un paese. Orhan, chì hà dichjaratu chì una di e risorse basiche necessarie per fà una ecunumia un gigante hè l'impurtanza data à i zitelli dotati, hà dettu: "E scole à tempu pienu per i talenti speciali sò state stabilite in parechji paesi cum'è a Corea di u Sud è u so sviluppu hè statu acceleratu. Per l'ultimi anni 2, avemu fattu studii di campu cù l'esperti di u sughjettu in Bursa in quantu à i zitelli dotati. Quandu guardemu à Bursa, secondu i registri di a Direzzione Provinciale di l'Educazione Naziunale, circa 600 mila studienti ricevenu educazione. Se accettemu almenu 2 per centu di questi studienti cum'è dotati in linea cù e ricerche, avemu circa 12 mila studienti in questu modu. Quandu ùn ricevenu micca l'educazione adattata, questi zitelli o passanu inosservati o si atrofianu. Per quessa, avemu ghjuntu à un certu stadiu in u travagliu scolasticu chì avemu previstu per i studienti dotati à tempu pienu in Bursa ".

prof. Dr. Christa Bauer, invece, hà dettu chì u mudellu d'educazione di i dotati differe da paese à paese. Dichjarà ch'ellu hè d'Austria, Bauer hà dettu: "Per dà un esempiu di l'Austria, avemu una populazione di 9 milioni. Ci hè una sola scola in u paese è piglia quelli chì anu un QI sopra 1. Credu chì a scola à tempu pienu chì vulete stabilisce in Bursa darà un bon esempiu. "Ci sò assai boni maestri in Turchia", disse. Riferendu à l'impurtanza di sviluppà u caratteru di i zitelli "cù i valori umani", Bauer hà dettu chì l'emozioni è e passioni di i zitelli deve esse capitu prima è chì a motivazione hè ancu impurtante quì. Bauer hà ancu datu infurmazioni nantu à i mudelli educativi in ​​relazione à i dotati in Europa è hà dettu: "In Austria, demu à i studienti u dirittu di andà à l'università senza graduate da a scola chì studianu. Decidenu per elli stessi ciò chì hè ghjustu per elli. Per esempiu, in Inghilterra, i zitelli ponu entre è sperimentà uni pochi di dipartimenti prima di piglià l'esame d'ingressu à l'università. Ci hè ancu un mudellu di apprendimentu parenti in u nostru paese. Autrement dit, les élèves enseignent à certaines périodes et transmettent leurs connaissances à leurs pairs.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*