I passageri chì stanu in a Grande Stazione di l'Autobus di Istanbul sò ospitati

I passageri chì stanu in a Grande Stazione di l'Autobus di Istanbul sò ospitati

I passageri chì stanu in a Grande Stazione di l'Autobus di Istanbul sò ospitati

I passageri chì stavanu à a Greater Istanbul Bus Station per via di una forte nevicata sò stati ospitati in a moschea è a sala di cunferenza di a stazione d'autobus. Mentre u duttore in situ di l'autostazione hà aiutatu à quelli chì anu prublemi di salute, tutti i bisogni di i passageri sò stati realizati in coordinazione cù l'IMM, u Distrettu di u Distrettu, a Crescent Rossa, a Pulizzia è tutte l'istituzioni pubbliche.

A nevicata prevista per ghjorni hà pigliatu Istanbul prigioniera. A tempesta chì hè ghjunta cù a neve hà causatu i voli interurbani è i servizii di autobus per esse sospesi. A notte di dumenica, u 23 di ghjennaghju, quandu e strade sò state chjuse per via di a neve, un totale di 200 persone si sò stati in a Greater Istanbul Bus Station, mentre chì 750 persone sò stati u luni è 450 persone u marti.

Fahrettin Beşli, u Manager di Operazioni di a Greater Istanbul Bus Station, chì hà annunziatu chì i voli da e stazioni d'autobus in Istanbul sò cuminciati da oghje, hà dettu chì anu aiutatu i passageri chì sò stati in strada per trè ghjorni in cooperazione cù tutte l'istituzione publica. Fahrettin Beşli hà spiegatu l'assistenza furnita à i passageri cusì: "U nostru duttore di u travagliu hà aiutatu i nostri invitati cù prublemi di salute. A pressione di sangue hè misurata è i medicini sò furniti à quelli chì anu bisognu di medicina. Distribuemu regularmente razioni cumposti da zuppa, tè è sandwich à i passageri. Avemu urganizatu l'attività per chì i nostri figlioli ùn s'annonu micca mentre aspettanu. Certi passageri chì anu vistu questu aiutavanu u travagliu dicendu chì vulemu aiutà mentre aspettanu ".

Enfatizendu chì anu aiutatu i citadini chì stanu à l'autostazione cù a cooperazione di l'IMM, u guvernatore distrettuale, a polizia è a polizia, Fahrettin Beşli hà dettu: "Avemu travagliatu in coordinazione cù u guvernu distrettuale è l'AFAD per accoglie 35 persone chì ùn pudianu micca. stà à l'autostazione per ragioni di salute dumenica sera, in l'IMM è in pensioni publiche.

Enfatizendu chì stanu sperimentendu unu di i migliori esempi di cooperazione publicu-IBB, Fahrettin Beşli, u Manager di l'Operazioni di a Greater Istanbul Bus Station, hà enfatizatu chì e cumpagnie di viaghju offrenu ancu tratta à i passageri in e sale d'attesa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*