Büyükkılıç: Offerta di treni d'alta velocità Kayseri cunclusa

Büyükkılıç: Offerta di treni d'alta velocità Kayseri cunclusa

Büyükkılıç: Offerta di treni d'alta velocità Kayseri cunclusa

U presidente Büyükkılıç hà dettu: "L'offerta per u nostru trenu d'alta velocità hè stata fatta è cunclusa. Un forte cunsorziu hè statu annunziatu. Vogliu ringrazià u nostru presidente, u ministru di i trasporti è quelli chì anu cuntribuitu, bona furtuna ".

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç hà dettu: "L'offerta per u nostru trenu d'alta velocità hè stata fatta è cunclusa. Un cunsorziu forte hè statu annunziatu. Vogliu ringrazià u nostru presidente, u ministru di i trasporti è quelli chì anu cuntribuitu, bona furtuna ". Hè statu annunziatu chì u cunsorziu Doğuş-Çeliks è Özkar hà vintu l'offerta per a custruzzione di u trenu d'alta velocità Kayseri-Yerköy.

A 39a Assemblea Generale Ordinaria di a Càmera Kayseri di i Conduttori è di l'Automobiles hà assistitu u presidente Büyükkılıç, è ancu i rapprisentanti è i membri di l'urganisazioni non governative è i cummercianti.

Amicu di i cummercianti, u presidente Büyükkılıç hà dichjaratu chì stanu sempre à fiancu à i cummercianti è hà dettu: "Partemu chì mostreremu a vuluntà di aiutà à ognunu di i nostri cummercianti in cunfurmità cù e so richieste. Avemu una pupulazione di 1.5 milioni, 16 distretti in Kayseri, 17 municipalità sorelle, u fratellu maiò di Memduh Büyükkılıç si sò riuniti in u cuntestu di a so presidenza, è si cura di serve a nostra cità è di travaglià in armunia cun voi.

Annunziando chì l'offerta di treni à alta velocità hè stata fatta, Büyükkılıç hà dettu: "Ci sò sviluppi assai boni in a nostra cità. L'offerta per u nostru trenu d'alta veloce hè stata fatta, u cunsorziu pertinente hè statu annunziatu. Vogliu ringrazià u nostru presidente, u ministru di i trasporti è quelli chì anu cuntribuitu, bona furtuna ". Hè statu annunziatu chì u cunsorziu Doğuş-Çeliks è Özkar hà vintu l'offerta per a custruzzione di u trenu d'alta velocità Kayseri-Yerköy.

Ellu hà dichjaratu ch'elli anu fattu grandi sforzi per fà sta cità più vivible cù prughjetti di pianificazione intelligente di a cità da l'arrangiamenti di intersezzione à e strade alternative. Ali Ateş, presidente di Kayseri Chamber of Drivers and Automakers, hà ancu ringraziatu u presidente Büyükkılıç per esse sempre quì per ellu, soprattuttu durante u periodu pandemicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*