Mercuri Righjunghji 214 Capacità di Parcheghju di Veiculu

Mercuri Righjunghji 214 Capacità di Parcheghju di Veiculu

Mercuri Righjunghji 214 Capacità di Parcheghju di Veiculu

A Municipalità Metropolitana, chì travaglia per risolve u prublema di trasportu in Samsun, hè ghjunta à a fine in a custruzzione di un parcheghju di più piani cù una capacità di 214 veiculi, chì cuntinueghja à custruisce in u distrittu di Çarşamba. A custruzzione grossa di u prughjettu gigante, chì a realizazione fisica hè stata cumpletata da 84 per centu, hè stata cumpletata. U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà dettu: "U parcheghju cù una capacità di 214 veiculi serà messu in serviziu in maghju".

U prublema di u trafficu è di u parcheghju, chì hè stata sperimentata per parechji anni in Çarşamba, una di e pianure agricule più produttive di Turchia, hè stata risolta cù u parcheghju meccanicu multipianu custruitu da a Municipalità Metropolitana di Samsun. 84 per centu di a custruzzione di u prughjettu di u giant, chì eliminà u prublema di parcheghju di a regione di u marcuri, hè statu finitu.

23 MILIONI INVESTIMENTI

In u parcu di u sistema meccanicu di dui piani, chì hè in custruzzione nantu à una superficie di 880 metri quadrati, induve l'antica piazza di u mercatu si trova nantu à a strada Orta Mahalle Şehit Tuncay Kocabaş, e vitture ùn saranu micca parcheggiate da i cunduttori, ma da i cunduttori. un sistema automaticu è miccanicu cù un ascensore. I veiculi seranu pigliati da l'area di parcheghju cù u sistema automaticu è rappurtati à l'elevatore è purtati davanti à i so patroni. U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà dettu chì u prughjettu, chì hà custatu 23 milioni 262 mila 550 TL in totale, hè un pruduttu di punta. Dichjarà chì u 84 per centu di a realizazione fisica hè stata finita in a custruzzione di Çarşamba Parking Lot, u sindaco Demir hà dichjaratu ch'elli anu realizatu parechji prughjetti per facilità u trafficu di a cità, è chì i prughjetti di parcheghju feranu ancu una grande cuntribuzione à questu.

RESPIREMU MERCURI

U sindaco Demir hà dettu: "Usemu tutte e facilità di a nostra municipalità per migliurà a qualità di vita di i nostri concittadini. In cunfurmità cù e vostre richieste, cuntinuemu u nostru travagliu determinendu i nostri prughjetti. U Prughjettu di Parcheghju Meccanicu di u Latu Est hè unu di sti travagli. Speremu chì u marcuri, u nostru parcheghju meccanicu multipianu serà cumpletu è sarà prestu à u serviziu di i nostri citadini. Questa hè una zona cù un flussu di trafficu pesante. U nostru parcheghju, chì hà una capacità di 214 vitture, riducerà sta congestione è vi darà un suspiru di sollievu. Bona furtuna avà ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*