1915 Çanakkale Bridge Tour da ÇATOD

1915 Çanakkale Bridge Tour da ÇATOD

1915 Çanakkale Bridge Tour da ÇATOD

Çanakkale Touristic Hoteliers, Operators and Investors Association (ÇATOD) hà visitatu u 1915 Çanakkale Bridge, un mega prughjettu chì era prestu apertu. U presidente di ÇATOD Nilgün Gökser, l'ex presidenti Ali Akol è Armağan Aydeger è i membri anu assistitu à a tour.

U nostru prugramma, chì hà cuminciatu cù cortometraggi informativi è presentazioni nantu à u prucessu di custruzzione di u ponte, hà cuntinuatu cù un tour di campu. Nilgün GÖKSER, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di ÇATOD:

"U turisimu, chì hè una attività di spustamentu, si sviluppa è cresce cù u sviluppu di e strade è di i veiculi. Ùn ci hè turisimu senza strade. Strade, ponti, aeroporti facenu u trasportu faciule è pussibule. Per quessa, u trasportu hè una parte impurtante di u turismu. A più corta hè a parte di trasportu in u periodu di vacanze, u più preferitu u destinazione per u viaghjatore.

Pensate à una festa induve aspittà per ore in fila per una nave o aspittà in una fila per chilometri per vultà in a vostra casa, vulete vultà di novu? Probabilmente micca.

Contemu i ghjorni per l'apertura di u 1915 Çanakkale Bridge, un mega-prughjettu internaziunale chì cunsideremu assai impurtante per u turismu domesticu è internaziunale. I ponti è e strade di cunnessione riduceranu u trasportu à a nostra cità da 1 ora à 6 minuti. Cunsiderendu i tempi d'attesa longu durante i mesi di l'estiu, pudemu capisce l'impurtanza di u prugettu un pocu megliu.

Stu ponte serà un puntu di attraversu priurità per i nostri invitati chì venenu da a geugraffia balcanica, chì hè unu di i nostri mercati priurità, è darà una grande cuntribuzione à noi, prufessiunali di u turismu, per ghjunghje à i so scopi.

Cù u so riccu patrimoniu culturale, a natura unica, a cultura prufonda è a struttura di l'arte, u nostru paese, chì furnisce ogni tipu di turismu, cù u so potenziale turisticu di quattru stagioni, Çanakkale hà costa è isule; valori storici, culturali è spirituali; Hà un forte putenziale turisticu cù a so diversità biologica è e risorse geotermale. Çanakkale hè diventata in l'ultimi anni una di e cità chì si sviluppanu più rapidamente in a Regione di Marmara. L'effettu di grandi investimenti in questu hè enormu. Frà questi grandi investimenti hè u Museu di Troia. U Museu di Troia, chì hà ricevutu u Premiu Speciale di Apprezzazione di u Museu Europeu di l'Annu 2020, hè statu ritenutu degnu di u "Premiu Speciale di l'Accademia di u Museu Europeu" 2020/2021, unu di i premii impurtanti di u museu d'Europa. Un altru prughjettu preziosu hè u nostru "Parcu Storicu Subacqueu Gallipoli", chì hè statu lanciatu u 3 d'ottobre 2021 da a Presidenza di u Situ Storicu di Çanakkale. Offre una misteriosa avventura di immersione chì vi porta in daretu 12 anni in 2 siti di immersione cù 14 relitti di guerra è 106 scogli naturali. A penisula di Gallipoli, chì hè un attivu naziunale, hè un puntu di viaghju indispensabile per u turismu domesticu cù i so martiri. 1915 Çanakkale Bridge, chì faciliterà l'accessu à tutti questi valori, hè unu di i grandi passi fatti in nome di u turismu sustinibili.

Stu mega prughjettu hà da purtà à un aumentu di u numeru di invitati domestici è stranieri in a nostra regione in u periodu à vene, chì cuntribuisce assai à l'ecunumia di u nostru paese è a regione. "dissi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*