Cunsigliu di a cità di Bursa Chjama à i Mercati di a Catena

Cunsigliu di a cità di Bursa Chjama à i Mercati di a Catena
Cunsigliu di a cità di Bursa Chjama à i Mercati di a Catena

U presidente di u Cunsigliu di a cità di Bursa, Şevket Orhan, hà publicatu un comunicatu di stampa dopu à l'aumentu esorbitante di u prezzu è a diminuzione di valuta straniera, dopu chì i sconti ùn anu micca riflessu nantu à u scaffale.

U presidente di u Cunsigliu di a cità di Bursa, Şevket Orhan, hà dichjaratu chì ci hè statu un aumentu eccessivu di l'alimenti di basa per via di u fattu chì u tassu di u dollaru hè aumentatu à 18 lire per via di a siccità, a crisa climatica, l'epidemie è diverse ragioni chì anu fattu u so impattu annantu scala globale recentemente. Sottulintendu chì u dollaru hà persu più di u 40 per centu di u so valore in a notte dopu à u sistema di depositu di tempu TL prutettu da valute annunziatu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan, Orhan hà dettu: "Mentre u sistema di depositu tempu TL prutettu da valute cuntinueghja, invece, vi pò cumprà u stessu pruduttu in u stessu ghjornu cù a "scusa di valuta". L'aumentu esorbitanti di i bisogni basi ùn sò micca ripresi. Dopu à a diminuzione di i tassi di scambiu, i nostri citadini anu vultatu l'ochji à i sconti nantu à i prudutti in i mercati. Ancu s'ellu sò stati dichjarazioni di scontu da e cumpagnie, ùn eranu micca à u livellu previstu è sò stati superficiali. In cunsiderà a dumanda di a sucietà, i cummercianti di l'alimentariu duveranu andà à sconti è l'ispezioni in questa direzzione devenu esse strette "applicà u prezzu à favore di u cunsumadore per legge" in i mercati.

Infine, u presidente di u Cunsigliu di a cità di Bursa, Şevket Orhan, hà invitatu una volta à i mercati di a catena à "riviseghjà e so pulitiche di prezzi, piantà l'aumentu esorbitante di prezzi è andà à sconti, in particulare in i beni di cunsumazione di basa".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*