Covid-19 provoca una nascita prematura in e donne incinte?

Covid-19 provoca una nascita prematura in e donne incinte?

Covid-19 provoca una nascita prematura in e donne incinte?

Dichjarà chì l'infezzione di covid-19 durante a gravidanza è u periodu di u novu nascitu provoca nascita prematura, Liv Hospital Neonatology Specialist Assoc. Dr. Adil Umut Zübarioğlu dice chì i zitelli sò affettati secondu a gravità di l'infezzione in e so mamma.

Se a mamma hè pusitiva, u novu hè ancu cunsideratu pusitivu.

Se ci hè una infezione da COVID-14 in quelli nati da una mamma cù una storia di infezzione cù COVID-28 in 19 ghjorni prima di nascita è in 19 ghjorni dopu a nascita, o in quelli chì curanu u zitellu in casa, i visitori è l'uspidale U persunale chì furnisce l'assistenza s'ellu hè ospitalizatu, u zitellu hè cunsideratu un casu suspettatu indipendentemente da u sintumu. Se un test PCR COVID-19 pusitivu hè rilevatu in u trattu respiratoriu o in un campione di sangue, hè accettatu cum'è un casu definitu.

Ipertensione è diabete in gravidenza Fattore di risicu Covid-19

Siccomu a nostra cunniscenza di a pandemia aumenta è i studii sò publicati in u mondu, hà cuminciatu à capisce megliu cumu l'infezione da COVID-19 avanza in e donne incinte è i neonati. Hè statu dimustratu in meta-analisi chì a probabilità di hospitalizazione in l'unità di terapia intensiva è a morte per ogni ragione, u parto prematuru è a cesareana anu aumentatu di più in e donne incinte chì avianu COVID-19, soprattuttu dopu a diffusione di a variante delta. paragunatu à quelli chì ùn anu micca. Circa u 19% di e donne cun test PCR COVID-10 pusitivu durante a gravidanza anu avutu una infezione severa da COVID è i fatturi di risicu per l'infezzione seria sò stati trovati per esse prublemi respiratorii concomitanti, ipertensione è diabete durante a gravidanza.

Nascite premature aumentanu dopu a variante delta

In più di aumentà u risicu di l'ipertensione gestazionale, l'infezzione seria, l'ospitalizazione in terapia intensiva è a morte in e donne incinte, l'infezione da COVID-19 hà aumentatu significativamente a probabilità di nascita prematura, disabilità seria è morte in u periodu di u neonatu cumparatu cù e donne incinte chì ùn anu micca. sperimentà a gravidanza. Mentre a freccia di nascita prematura aumentava trà 32 è 37 settimane di gestazione à l'iniziu di a pandemia, i nascite premature più chjuche cuminciaru à esse vistu, soprattuttu dopu a variante delta.

A mamma è u zitellu anu a stessa gravità di l'infezione da Covid-19

I risultati in i zitelli nati ùn sò micca assai specifichi. I risultati sò generalmente ligati à a gravità di l'infezzione in a mamma. Mentre a maiò parte di i zitelli passanu senza sintomi, chì chjamemu asintomaticu, distress respiratoriu è respirazione rapida piglianu u primu postu in i zitelli cù sintomi. A frebba, a diminuzione di u tonu musculare, l'inquietudine, i difficultà di l'alimentazione, u vomitu è ​​a diarrea sò altre scuperte cumuni. Conjunctivitis, rash è bassa temperatura di u corpu sò stati ancu osservati dopu a variante delta. A maiò parte di i zitelli chì sò stati hospitalizzati sò stati liberati cù solu trattamentu di supportu è u seguimentu di cure intensive premature di rutina è u trattamentu hè statu applicatu à i zitelli prematuri.

U fattore più impurtante chì determina u risultatu di i neonati nati da e mamme cù COVID-19 hè quantu severu a mamma hà avutu a malatia. Quandu a gravità di a malatia aumenta, u ritmu di nascita prematura, a pussibilità di intervenzioni di risuscitazione in a sala di parto, a durata di a dependenza di u zitellu à i ventilatori è l'ospitali sò più longu.

E donne incinte anu da piglià cura di elli è i so figlioli.

Per quessa, ricumandemu fermamente à e donne incinte di rispettà e regule di maschere, distanza è igiene durante tutta a so gravidanza, stà luntanu da e zone affollate, isolate da i malati, cuntinueghjanu i cuntrolli di gravidanza è vaccinate, sia per elli stessi sia per i so zitelli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*