Diyarbakir rinasce da e ceneri

Diyarbakir rinasce da e ceneri

Diyarbakir rinasce da e ceneri

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, merkez ve ilçelerde kentin çehresini değiştiren projeleri hayata geçirdi. Büyükşehir Belediyesi, kent merkezi ve ilçelerde bir yılda Diyarbakır Surları’nınrestorasyonundan, merkez ve kırsal yollara, park, bahçe, bulvarların çevre düzenlemesinden gençlik ve spor yatırımlarına kadar her alanda kente değer katan çalışmalar yürüttü.

"Resurrection in the Walls" cuntinueghja

A Municipalità Metropolitana cuntinueghja i travaglii di risturazione di 98 di i 24 bastioni sopravvissuti di e mura.

U travagliu di risturazione iniziatu da a Municipalità Metropolitana nantu à i bastioni Benusen, Yedikardeş, Selçuklu, Urfakapı è Nur di i Muri Diyarbakır u 10 d'Aostu 2020, include a custruzzione di i mura di contenimentu chì circundanu Amida Höyük, 11 bastioni interni di u castellu è 2 bastioni esterni. in u Castellu Internu, è a custruzzione di Dagkapi è One Body. 1 bastioni sò stati inclusi in u scopu di u studiu, cù l'aghjunzione di travaglii di risturazione nantu à i bastioni cunnisciuti 2, 5, 7 è i bastioni 8 è 24.

Inoltre, 300 strutture indipendenti adiacenti à i mura in a regione Benusen sò stati espropriati per un costu di 15 milioni di lire, chì palesanu u splendore di i mura di a cità.

Questa presentazione richiede JavaScript.

A piazza di a Moschea Kurşunlu hè luminosa

A Municipalità Metropolitana hà realizatu u travagliu di paisaghjolu per fà a piazza Moschea Fatih Paşa (Kurşunlu), chì si trova in u distrittu storicu Sur è hè u primu travagliu ottomanu in a cità, più esteticu.

In a piazza boscata, 800 metri quadrati di fruntiera di basalt, 800 metri quadrati di petra di furmazione di basalt è 2500 metri quadrati di cubestone, unicu à a cità è adattati per a natura di u locu, sò stati posti nantu à a terra, mentre chì i pali di illuminazione decorativa sò stati posti. utilizatu per l'illuminazione.

Fiskaya Waterfalls currenu di novu

A municipalità metropolitana hà fattu a cascata di Fiskaya, chì hà un postu impurtante in a storia è u turisimu di a cità, u flussu di novu.Una terrazza di vetru è un caffè sò stati custruiti, chì permettenu di vede inseme i Giardini Hevsel è u fiume Tigri. A cascata, chì hè stata fatta di novu, hà acquistatu un aspettu culurita cù l'illuminazione.

E strade sò rinnuvate

Ampiamente utilizatu in u centru di a cità, Dr. Ahmet Bilgin, Mir Cembelli è Prof. Dr. Necmettin Erbakan Boulevard è Rızvan Ağa, Evrim Alataş, Ahmet Kaya, Avşin, Mastfroş, Riha, Hilar, Dr. Yusuf Azizoğlu, Cemiloğlu, Bediuzzaman, Hayati Avşar, Ahmet Arif, Dr. Şeref İnalöz, Mimar Sinan, Prof. Dr. I travaglii di rinnuvamentu di a strada di Selahattin Yazıcıoğlu, Siverek, Hippodrome Road, strada Kumlu sò stati finiti.

Cuntinuendu e so attività cù l'obiettivu di "1200 chilometri di strade à a campagna", a Municipalità Metropolitana hà realizatu u travagliu pianificatu di rivestimentu di superficia è parquet in i quartieri rurali in 17 distretti.

Diyarbakir serà a basa logistica di Turchia

U Centru Logisticu, chì serà u primu in u Sudeste, serà stabilitu nantu à 217 ettari è diventerà a più grande basa logistica di Turchia.

In u centru induve ci saranu 11 magazzini di 16 mila metri quadrati cù attrazzu di ferrovia, 12 magazzini di 500 mila 8,5 metri quadrati cù una superficie di 600 mila 11 metri quadrati senza attraccamentu ferroviariu, 2 magazzini di 900 mila 23 quadrati. metri, silos di magazzinu licenziatu area di 161 mila 500 metri quatratu, un terminal ferroviariu, un parcu di camion cù veiculi 700, una stazione di carburante.

A cerimonia di firma di l'offerta "Diyarbakır Logistics Center", chì aprirà Diyarbakır à i mercati di u Mediu Oriente è di l'Asia Centrale, hè stata tenuta u 28 d'ottobre di u 2021.

U prublema di basura di 50 anni chì minacciava Diyarbakır hè statu risoltu cù EKAY

A Municipalità Metropolitana hà finitu a prima fase di u prughjettu EKAY (Gestione Integrata di Rifiuti Solidi), chì contamina Karacadağ, a fonte d'acqua potabile di a cità, dapoi parechji anni è ùn pudia esse fattu da alcuna amministrazione, in pocu tempu cum'è 66 ghjorni.

Cù u prughjettu, chì hè statu realizatu cù u mudellu di build-operate-trasferimentu, u lixiviatu causatu da u fumu, u cattivu odore è a basura in l'area di almacenamento salvatica in a regione di Karacadağ hè statu impeditu di mischjà cù e risorse d'acqua potabile. stabilimentu, l'electricità hè stata cuminciata à esse prodotta da a basura.

A stagione 2021-2022 di Cultura è Arte hè dedicata à FeqiyeTeyran

A Municipalità Metropolitana hà dedicatu a Stagione di Cultura è Arte 2021-2022 à Feqiyê Teyran, unu di i pueti sufi più impurtanti è famosi di a Literatura Curda Classica.

A Municipalità Metropolitana hà urganizatu 425 manifestazioni culturali è artistiche in tuttu l'annu, chì attiravanu l'interessu di e persone di tutte l'età da Diyarbakir.

Diyarbakır hè diventatu verde cù 67 mila arburi piantati

A Municipalità Metropolitana hà decoratu e strade è i boulevards di a cità cù 2 milioni 200 mila fiori di stagione d'estate è 1 milione 221 mila fiori di stagione invernale è 200 mila tulipani pruduciuti in a so serra.

1382 mila arburi sò stati riuniti cù a terra in u centru di a cità è i distretti cù a campagna di riforestazione è i travaglii di piantazione cum'è a "Diyarbakır Conquest 67 Memorial Forest" iniziata per una cità più verde.

U paisaghju hè statu fattu in a caverna di Ashab-i Kehf

A Municipalità Metropolitana hà fattu u paisaghjolu di a caverna Ashab-ı Kehf in Lice in u scopu di a Cunquista di Diyarbakır. 28 mila persone si sò stati inseme per pricà in l'avvenimentu "Cumpagni è ghjornu di u Risvegliu" tenutu u venneri 5 di maghju.

Parapente à Piraziz

A Municipalità Metropolitana hà fattu u paisaghjolu di a tomba di Pir Aziz, chì si trova nantu à una collina alta in i Monti Piraziz di u District Kuyular di Hani è visitata da millaie di citadini.

Siccomu a regione hè adattata per u parapente, una pista di parapente hè stata custruita in a zona.

Diyarbakir hè stata riscoperta

E passeggiate in a natura sò state urganizate per purtà Diyarbakır in prima linea cù e so bellezze storiche è turistiche. Dopu à l'applicazione fatta à l'UNESCO per l'inclusione di Karacadağ in a reta di i geoparchi, hè stata fatta un tour in bicicletta è una caminata in natura per aumentà a cuscenza di a regione.

Una caminata di natura hè stata urganizata à e grotte induve Lisandru Magnu ammucciava u so esercitu durante a so campagna orientale in u distrittu di Lice, è à e Grotte di Birkleyn, una di e surgenti induve u fiume Tigri nasce.

E cascate Wildardı è Şeyhandede sò registrate cum'è Parchi Naturali

Wildardı è Şeyhandede Waterfalls sò stati registrati cum'è Parcu Naturale da a Direzzione Generale di Conservazione di a Natura è Parchi Naziunali.

A Direzzione Pruvinciale di Conservazione di a Natura è di i Parchi Naziunali è a Municipalità Metropolitana custruiranu strutture adattate per a natura, chì portanu a regione à u turismu è risponde à i bisogni di l'amatori di a natura chì a visitanu ogni ghjornu, cù u prugettu chì cumincianu prestu.

U sustegnu tutale per l'educazione

A Municipalità Metropolitana hà riunitu tutte l'attività di ghjuventù sottu un tettu, l'attività di Awakening Youth, 7 mila 250 zitelli anu benefiziu di "case d'infurmazione", 7 mila giovani anu benefiziu di "Academy High Schools" è 220 ghjovani prufittatu di "Guest House Girls' Dormitory".

2021 Annu di Nuts

A Municipalità Metropolitana hà sustinutu l'agricultori per u sviluppu di l'agricultura è l'allevamentu di l'animali è hà realizatu u travagliu in i quartieri rurali.

Dopu à a dichjarazione di 2021 cum'è l'annu di noci, cù u "Prughjettu di Sviluppu di Cultivazione di Noci" realizatu cumuna cù a Municipalità Metropolitana, l'Amministrazione GAP, a Direzzione Provinciale di Agricultura è Foresta, 2021 mila 2022 decares in 5-500 è 2023 mila decares. in 45. Hè destinatu à fà unu di i centri più impurtanti di Turchia cù u so giardinu di fruttu di cunchiglia dura.

Diyarbakir ùn hà micca lasciatu orfani solu

A Municipalità Metropolitana hà allargatu una manu di cumpassione à i zitelli 1000 cù u prughjettu di sustegnu orfanu. Inoltre, "Carta d'Assistenza Soziale" à 12 mila 222 famiglie, pacchetti alimentari à 48 mila 624 famiglie, vestiti à 1514 persone, letti malati à 66 persone, 18 sedie a rotelle, 4 mila 800 pacchetti di igiene è pulizia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*