Occhi di u mondu nantu à i Lochi Storici è Turistici di Bursa

Occhi di u mondu nantu à i Lochi Storici è Turistici di Bursa

Occhi di u mondu nantu à i Lochi Storici è Turistici di Bursa

E camere di trasmissione in diretta di a Municipalità Metropolitana di Bursa, chì mostranu sia a cundizione stradale nantu à e arterie principali è i lochi storichi è turistici, sò state guardate 2021 milioni 140 mila 11 volte in 187 da 144 paesi diversi.

Grazie à u "serviziu di trasmissione in diretta", chì hè statu iniziatu da a Municipalità Metropolitana in u 2012 cù 2 camere è hà ghjuntu à 109 camere oghje, i lochi storichi è turistici di Bursa ponu esse guardati da 140 paesi, principalmente Germania, Russia, USA è Stati Uniti. Emirati Arabi. U serviziu di trasmissione in diretta, chì hè statu messu in pratica da u Dipartimentu di Trattamentu di l'Informazione di a Municipalità Metropolitana, hè furnitu à l'indirizzu bursabuyuksehir.tv, per assicurà chì i cunduttori chì entreranu in u trafficu di a cità anu infurmazioni nantu à a situazione stradale è per prumove. i lochi storici è turistici. Mentre 11 milioni 187 mila 144 viste sò stati registrati l'annu passatu, u ghjornu più vistu era u 56 di ghjennaghju di u 13 cù 2021 mila. Mentre chì u 94 per centu di e viste sò state fatte in u paese, i paesi cù a vista più altu eranu Germania, Russia, Ucraina, USA, Paesi Bassi, Svezia è Kuwait. In Turchia, dopu à Bursa, Istanbul, Izmir, Ankara è Antalya anu u più altu numeru di viste, rispettivamente.

Attrazione Uludag

Uludağ summit, Sarıalan, Teleferik Square, Setbaşı Square è Stadium eranu i lochi più curiosi da quelli chì fighjulavanu Bursa. In u 2021, a visualizazione più alta hè stata da a camera di a cima di Uludağ cù 4 milioni 87 mila. U tempu mediu passatu in emissioni in diretta, chì era 1 minutu in l'annu precedente, hè aumentatu à 2021 minuti in 3.15. Hè statu determinatu chì u 70 per centu di i visitori intrinu in u sistema per telefunu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*