A bassa efficienza di u sonnu causa seri prublemi

A bassa efficienza di u sonnu causa seri prublemi

A bassa efficienza di u sonnu causa seri prublemi

Prufessore di Medipol Mega University Hospital, Dipartimentu di Malattie di Pettu. Dr. Muhammed Emin Akkoyunlu hà fattu dichjarazioni annantu à l'impurtanza di u sonnu, dicendu chì ci sò 87 diverse malatie chì disturbanu a struttura di u sonnu.

Dichjarà chì ci sò 87 diverse malatie chì disturbanu a struttura di u sonnu, u prufessore di u Dipartimentu di Malatie Chest di Medipol Mega Hospital University. Dr. Muhammed Emin Akkoyunlu, "Se i fatturi chì disturbanu a struttura di u sonnu ùn sò micca rilevati, ùn importa micca quantu dorme dorme, pruvucarà prublemi seri perchè a qualità di u sonnu hè povira. Per quessa, u più impurtante per noi hè s'ellu dorme durante u ghjornu o micca. Questu hè un marcatore impurtante per i disordini di u sonnu. À u listessu tempu, s'ellu vi dorme abbastanza quandu vi svegliate in a matina è s'ellu ci hè snoring à u stessu tempu sò parametri impurtanti.

Dicendu chì u sonnu hè indispensabile per tutti l'esseri viventi, Akkoyunlu hà dettu: "U bisognu è a forma di stadi di u sonnu cambianu parzialmente secondu l'età di a persona. U sonnu assicura chì l'infurmazioni chì avemu in cache hè ghjittatu in a longa memoria. Aiuta à trattà l'infurmazioni. À u listessu tempu, forma i principali blocchi di custruzzione di basa chì permettenu l'usu di u cervellu, chì chjamemu a mente, stabilendu ligami trà e cellule cerebrali. Hè ancu furnisce cuncentrazione è coordinazione riflessa. Inoltre, regula u ritmu di u core, a manera di travaglià è u sistema cardiovascular. Favorisce a crescita regulandu l'hormone. In particulare, l'hormone di crescita hè secreta solu di notte. Hè per quessa chì e mamma dicenu chì i so figlioli duveranu dorme è crescenu, ùn dicenu micca chì anu da manghjà è cresce. Quandu manghja, guadagna pesu, ma quandu dorme, cresce.

Affetta a salute di a pelle

Enfatizendu chì l'hormone di crescita in l'adulti hà una funzione assai seria malgradu l'arrestu di crescita, Akkoyunlu hà dettu: "In l'adulti, l'hormone di crescita furnisce u ritardu di l'anziane, a prutezzione di l'integrità di a pelle, a bellezza di a pelle, a prutezzione è u mantenimentu di tutti l'organi. À u listessu tempu, u sonnu hè u modu di secrete l'hormone necessariu per prevene u sviluppu di a diabetes è l'emergenza di cundizzioni ligati à u pesu eccessivu, chì chjamemu sindromu metabolicu. In corta, u sonnu hè unu di i paràmetri più impurtanti per esse capace di esisti è campà durante u ghjornu.

I stadi di u sonnu pò esse diffirenti secondu u equilibriu hormonal.

Ricordendu chì ci hè un intensu bisognu di dorme à tutte l'età, Akkoyunlu hà dettu: "U bisognu di u sonnu hè à u livellu massimu in a zitiddina è a prima zitiddina. I neonati dormenu circa 20 ore à ghjornu. Passanu circa 1 o 2 ore solu à manghjà. Questa necessità diminuisce gradualmente cù l'età. À l'età di 12 à 13, circa 8 à 9 ore di sonnu hè necessariu. Duranti l'adulescenza, un cambiamentu accade in a fase di u sonnu. Normalmente, ci hè un periodu di sonnu trà 22.00:08.00 à a sera è 7:8 in a mattina, mentre chì un cambiamentu in a fase di u sonnu pò esse in l'adolescenza per l'attivazione di l'hormone. Per esempiu, l'adulescenti ponu stà un pocu più tardi per questu. Questu hè dovutu à l'effettu di l'equilibriu hormonal nantu à u tempu di u sonnu. Quandu guardemu à u periodu adultu, una media di 65-XNUMX ore di sonnu hè necessariu. U stessu hè veru per l'età di XNUMX anni, vale à dì u periodu chì chjamemu vechji ", disse.

A migliurà a qualità di u sonnu hè impurtante per a nostra salute.

Akkoyunlu, chì hà dichjaratu chì ci hè un cambiamentu in i stadi di u sonnu cum'è l'età avanza, hà dettu: "Quandu avemu invechjatu, u sonnu hè più spessu divisu per via di cundizioni di salute o per via di urinazione frequente. Al di là di questi, si trova una diminuzione di u sonnu prufondu è u sonnu REM. In ogni casu, hè statu dimustratu chì l'expectativa di vita di l'anziani chì ùn anu micca una diminuzione in REM è u sonnu prufondu hè assai più longu, e malatie cardiovascular sò menu cumuni, è parevanu assai più ghjovani chì i so pari. In u risultatu, ancu s'è a quantità, a durata è u tempu di u sonnu varienu secondu l'età è e malatie supplementari, tutte e persone necessitanu un sonnu regulare, adattatu è sanu. Forsi u più impurtante quì hè l'esistenza di 87 diverse malatie chì causanu disordini in a struttura di u sonnu. Sì questi ùn sò micca rilevati, ùn importa micca quantu dorme, pruvucarà sintomi è prublemi seri perchè a qualità di u sonnu hè povira.

U sintumu più grande di l'apnea di u sonnu hè u snoring.

Enfatizendu chì a malatia più cumuna hè u sindromu di l'apnea di u sonnu, Akkoyunlu hà cunclusu e so parolle cusì:

"Stu gruppu di malatie si trova per via di u ristrettu di e vie respiratorie superiore. U sintumu più grande hè u snoring. À u listessu tempu, hè una cundizione chì chjamemu a sonnolenza eccessiva di ghjornu, vale à dì l'esistenza di u sonnu durante u ghjornu quandu si deve esse nurmalmente svegliu. Per quessa, u fattore più impurtante per noi hè s'ellu dorme durante u ghjornu o micca. Questu hè un marcatore impurtante per i disordini di u sonnu. À u listessu tempu, quandu si svegliate in a matina, s'ellu si dorme abbastanza è s'ellu snore hè un indicatore impurtante. Se ùn ci hè micca prublema in alcuna struttura di u vostru sonnu o ùn ci hè micca un cambiamentu in a durata di u vostru sonnu, ma ancu soffrenu di l'insomnia durante u ghjornu, se vi svegliate stancu in a matina è si parla di snoring, allora tù sicuramente deve cunsultà un duttore di malatie di pettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*