Scopu allargatu in e-Invoice, e-Archive è e-Waybill

Scopu allargatu in e-Invoice, e-Archive è e-Waybill

Scopu allargatu in e-Invoice, e-Archive è e-Waybill

Una mudificazione hè stata fatta à u Cumunicatu Generale di a Legge di Procedura Fiscale (VUK) cù u numeru di linea 30923 publicatu in a Gazzetta Ufficiale N ° 19 u 2019 d'ottobre 509 da u Ministeru di u Tesoru è l'Amministrazione di i Revenu Finanziali (GİB). Sicondu u Cumunicatu publicatu in a Gazzetta Ufficiale u 22 di ghjennaghju di u 2022, l'ambitu di l'applicazioni e-Invoice, e-Archive Invoice è e-Waybill s'hè allargatu è una nova era hè iniziata.

Più di 500 mila imprese anu intrutu in l'applicazioni di e-Document (e-Invoice, e-Archive Invoice, e-Waybill, e-Ledger, etc.), chì sò realizati cù successu in u nostru paese, è sta tarifa mostra chì unu fora. di ogni sei imprese hà intrutu in u prucessu di "digitalizazione" cù u scopu di e-Documentazione. . L'imprese rimanenti cuntinueghjanu à esse cuperte gradualmente cù i novi comunicati annunziati da u GİB. Grazie à l'applicazioni di trasfurmazioni digitale Uyumsoft e-Uyum, l'imprese gestiscenu e so attività da a fine à a fine indipindentamente da u tempu è u locu.

Chì copre i cambiamenti in u VUK General Communiqué n ° 509 ?

1 L'imprese cù un fatturatu grossu di vendita di più di 2021 milioni di TL in u 4 è l'imprese cun un fatturatu di vendita grossu di più di 2022 milioni di TL in 3 è i periodi seguenti anu da passà à e-Invoice in u 7th mese di l'annu dopu.

2- Quelli chì vendenu bè è servizii in l'ambiente elettronicu, cumpagnie cù un fattu di vendita grossu di più di 2020 milione TL in 2021 o 1, u 1 di lugliu 2022; L'imprese cù un rivenutu grossu di vendita di più di 2022 mila TL in 500 anu da passà à e-Invoice in u 7th mese di l'annu dopu.

3- Quelli chì custruiscenu, fabricanu, compranu, vendenu è affittu immubiliarii è / o veiculi di mutore, cumpagnie cù un ingrossu grossu di vendita di più di 2020 milione di TL in i periodi 2021 o 1, u 1 di lugliu 2022; Da 2022, e cumpagnie chì seguitanu più di 500 mila TL anu da passà à e-Invoice in u 7th mese di l'annu.

4-E cumpagnie chì ricevenu servizii d'alloghju da u Ministeru di a Cultura è di u Turismu è di e Municipalità anu da passà à e-Invoice u 1 di lugliu di u 2022.

5-E cumpagnie chì sò incluse in l'applicazione e-Invoice è chì i rivenuti di vendita grossi sò più di 2021 milioni di TL in 10 è i periodi seguenti, anu da aduprà e-Waybill in lugliu di l'annu dopu.

Da u 6 à u 1 di marzu di u 2022, a quantità di fattura emessa à i non contribuenti hè di 5 mila TL o più; Se u limitu di emissione di fattura hè 2 mila TL o più in e fatture emesse à i contribuenti, deve esse emessu cum'è e-Archive.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*