A flotta EGO in espansione! 35 autobus novi anu iniziatu più voli

A flotta EGO in espansione! 35 autobus novi anu iniziatu più voli

A flotta EGO in espansione! 35 autobus novi anu iniziatu più voli

A flotta di trasportu publicu di a Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì hà u scopu di furnisce comodità è sicurità in u trasportu, si allarga ogni ghjornu. Cù a lotta persistente di u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş, un totale di 377 autobus novi, di i quali 15 sò soli è 20 sò articulati, di i 35 autobus chì saranu consegnati à a Capitale, anu iniziatu u so viaghju in linee più intense.

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì cuntinueghja a so attività senza rallentà per furnisce un serviziu di trasportu publicu più sicuru è cunfortu cù tecnulugia avanzata, espansione a so flotta di veiculi ghjornu per ghjornu.

Per a prima volta dopu à 2013, dopu a lotta persistente di u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş, 377 più di i 35 autobus sò stati acquistati.

A CONSEGNA DI BUS SERÀ COMPLETA FINA A FINI DI GIUGNU

Infine, 15 autobus novi, 20 di i quali sò autobus solitari è 35 d'elli sò articulati, sò stati consegnati à a Capital City da a Direzzione Generale EGO.

A Municipalità Metropolitana, chì hà acceleratu a compra di autobus per via di l'autobus chì anu finitu a so vita ecunomica è a pupulazione crescente, cuntinueghja à cuntinuà u so attaccu di trasportu in tutta a cità.

A Direzzione Generale di l'EGO, chì pensa à include tutti i 301 autobus acquistati cù u prestitu di u Bancu Europeu per a Ricostruzione è u Sviluppu è l'azzioni di a Municipalità Metropolitana, à u so inventariu à a fine di ghjugnu, 85 autobus ricivuti in dicembre è BELKA A.Ş. . Ankara offre un totale di 22 autobus novi, cumprese 377 autobus chì saranu cunvertiti in autobus elettrici da Ankara.

U direttore generale di l'EGO, Nihat Alkaş, hà annunziatu chì anu datu i novi autobus à e linee induve a densità hè stata determinata per via di l'osservazioni fatte da l'ispettori di campu, in particulare e richieste:

"Da u mumentu chì avemu principiatu u nostru duvere, avemu fattu un studiu cumpletu per facilità u trasportu publicu in a cità è per risolve i prublemi di Ankara in quantu à u trasportu publicu. In u risultatu di stu travagliu, avemu principiatu un prughjettu cù u Bancu Europeu per a Ricostruzione è u Sviluppu. In u scopu di stu prughjettu, un totale di autobus 273, di i quali 28 sò alimentati à CNG è 301 di quali sò diesel, seranu furniti. À a fine di ghjugnu 2022, tutti questi veiculi sò ghjunti à Ankara è cumincianu à serve i nostri citadini da Ankara ".

PRIORITÀ DI VITA IN TRANSPORT PUBLIC

A Direzzione Generale EGO, chì dà priorità à a salvezza di a vita in u trasportu publicu, permette à i citadini disabili di viaghjà cunfortu cù autobus di punta.

Ci sò piani bassu, aria condizionata, adattati per u trasportu di e biciclette, schermi d'infurmazione di i passageri, sistema di annunziu è porti USB à doppia entrata, è ancu sedi larghi è spazii specifichi per sedie à rotelle per i passageri anziani, incinte è disabili.

L'autobus EGO Murat Karakılıç, chì hà dichjaratu chì l'autobus, chì attraenu l'attenzione cù u so equipamentu di sicurezza, anu ancu un sistema di tracciamentu di i veiculi, camere è sistema di registrazione, hà dettu chì l'autobus appena acquistati sò più sicuri è più còmode sia per u cunduttore sia per u cunduttore. i passageri, è hà dettu: "U cunsumu di carburante di i novi autobus CNG hè assai bonu, ancu ecologicu. E porte di ascensore disabilitate in i veiculi sò assai più utili cà i vechji veiculi, è pudemu apre è chjude più facilmente in u trafficu. I citadini disabili ponu avà cullà in l'autobus più facilmente. U sistema di frenu di i nostri veiculi mudelli 2022 hè ancu assai più sicuru è più tranquillu cà i vechji veiculi. I nostri novi veiculi anu più camere. Questu ci dà comodità in quantu à a sicurità quandu si scende è si scende à i passageri sia à l'internu sia à l'esternu ", spiegò e caratteristiche di l'autobus.

I citadini chì anu cuminciatu à aduprà i novi autobus chì cumincianu i so viaghji anu manifestatu a so satisfaczione cù e seguenti parolle:

-Necip Gunay: "I novi autobus sò assai belli. Saria assai più bellu chì i vechji autobus sò stati disposti ancu in questu modu.

- Huseyin Balyemez: "L'autobus sò assai boni cum'è duveranu esse. Cum'è un anzianu travagliadore di l'EGO, preferenu novi strumenti ".

- Suleyman Karabay: "Aghju visitatu 27 paesi. Attualmente, ci hè un autobus in Turchia, chì ùn hè micca in Europa. L'autobus sò assai belli. Ecologicu, senza odore di scarico. "

-Serdar Yuksel: "Cum'è un cummerciante di serviziu, vecu chì questi autobus sò assai più amichevuli di l'ambiente è equipati di tecnulugia megliu. Facemu veramente viaghji più còmode è più sicuri. Ci piace assai i nostri autobus novi, assai belli. Vulemu ringrazià u presidente Mansur per avè fattu viaghjà cù autobus cusì belli ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*