A rivoluzione in e fatture di l'electricità hè ghjunta cù un altu tassu di crescita

A rivoluzione in e fatture di l'electricità hè ghjunta cù un altu tassu di crescita

A rivoluzione in e fatture di l'electricità hè ghjunta cù un altu tassu di crescita

A tarifa elettrica graduale, chì hè stata à l'agenda dapoi un tempu è cuncerna tutti i citadini, hè entrata in vigore cù a decisione publicata in l'ultima Gazzetta Ufficiale di u 2021. E fatture di l'electricità di più di 38 milioni di famiglie saranu direttamente affettate da l'implementazione graduale di a tarifa elettrica.

U situ di paragone di i fornitori di l'electricità encazip.com hà trasmessu i dettagli di a tarifa elettrica graduale è cumu l'aumentu di i tassi chì varieghja da u 50 per centu à u 127 per centu serà riflessu nantu à e bollette di l'electricità. Sicondu i tariffi di l'electricità in vigore da u 1 di ghjennaghju, i prezzi di l'electricità per i cunsumatori chì ùn anu micca cambiatu i so fornitori di elettricità anu aumentatu da 127 per centu in i posti di travagliu è trà 49,6 per centu è 125 per centu in casa. U ritmu di crescita chì e case si sentenu cambierà secondu u cunsumu. U situ di paragone di i fornitori di l'electricità encazip.com spiegò l'aumentu di u prezzu di l'electricità è i dettagli di u novu sistema graduale di tariffu di l'electricità per esse implementatu per e case.

Quelli chì paganu una fattura mensuale di 137 TL paganu avà 205 TL

I costi di l'electricità anu aumentatu di 2021 per centu cumparatu à l'iniziu di u 141, ma questu aumentu di u costu ùn hè statu riflessu à i cunsumatori per un bellu pezzu. Una tarifa elettrica graduale hè stata implementata da u 1 di ghjennaghju, per mantene i cunsumatori menu affettati da l'aumentu di i costi è per incuragisce u risparmiu in u cunsumu di l'electricità domestica. Sicondu sta applicazione, tutti i cunsumatori seranu fatturati à u prezzu di l'unità di tariffu di livellu bassu finu à u cunsumu chì currisponde à a quantità di fattura di l'electricità di 137 TL in dicembre scorsu. Per u cunsumu sopra à questa quantità, serà applicatu un prezzu unitario di tariffu altu. U prezzu di l'unità di l'electricità di livellu bassu serà 49,6 per centu più altu di i prezzi di u mese passatu, è u prezzu di l'unità di l'electricità di livellu altu serà 125 per centu più altu. In cunsiquenza, u cunsumu tutale di i cunsumatori chì anu pagatu 137 TL u mese passatu serà à un livellu bassu è a fattura di l'electricità di questi cunsumatori serà 205 TL in ghjennaghju.

Chì ghjè a tarifa elettrica graduale ?

A tarifa elettrica graduale assicurarà chì u cunsumu di l'elettricità di a famiglia finu à un cunsumu mensile di 150 kWh serà fatturatu à u prezzu di l'unità di livellu bassu, è i cunsumi chì superanu stu cunsumu seranu fatturati à u prezzu unitario di altu livellu. In u primu trimestre chì copre ghjennaghju, ferraghju è marzu di u 2022, u cunsumu finu à 38 kWh per 150 milioni di famiglie serà fatturatu à 1,37 TL per kilowatt-ora, tasse incluse, è u prezzu unitario per ogni kilowatt-ora di cunsumu sopra questu. esse 2,06 TL. Questa applicazione hè entrata in vigore da u 38 di ghjennaghju per più di 1 milioni di famiglie in u gruppu di abbonati residenziale di bassa tensione.

U limitu hè di 205 TL, a fattura farà male si cunsuma più di questu.

Mentre chì e fatture di l'electricità di i cunsumatori di livellu bassu aumenteranu da 49,6 per centu, u prezzu di l'unità elevatu per i cunsumatori chì superanu u limitu serà applicatu solu per u cunsumu chì supera u limitu. Mentre a parte di u cunsumu bassu di a prossima fattura di un cunsumadore domesticu chì hà pagatu una fattura di 500 TL in dicembre scorsu serà 205 TL in ghjennaghju, a fattura per a parte restante in u livellu di cunsumu altu serà 815 TL, è a fattura chì era 500 TL in dicembre serà 1020 TL in ghjennaghju.

U cambiamentu di fornitori diventerà pussibule di novu

A causa di u fattu chì i costi di l'electricità sò stati sopra à u prezzu di l'unità di tariffu naziunale per un bellu pezzu, a dinamica di u mercatu liberu ùn hà micca travagliatu abbastanza, è a pratica di cambià i fornitori di l'electricità, cunnisciuta cum'è a pratica di u cunsumu liberu, hè stata bluccata. A causa di u fallimentu di a dinamica di u mercatu liberu, l'aumentu di i costi di l'electricità sò stati gravati da u statu è, eventualmente, esce da a sacchetta di i citadini indirettu. In questu prucessu, u numeru di cambiamenti di u fornitore, chì s'avvicinava à 5 milioni, hè cascatu à u livellu di 100 mila, è cù a diminuzione, u pesu nantu à i tassi pagati da u statu, in realtà i citadini, hà aumentatu. Cù a nova applicazione, serà pussibule cambià i fornitori di l'electricità per i cunsumatori in tutti i gruppi di abbonati, cumprese e case, è cù u bonu funziunamentu di a dinamica di u mercatu, ci sarà una diminuzione di i costi di l'electricità è di e bollette di l'electricità pagate da i cunsumatori à mediu termini. .

TRT Share eliminata da e fatture

Un altru cambiamentu radicali in e bollette di l'electricità hè stata a rimuzione di a parte di TRT. Solu 100 TL di una fattura di l'electricità di 1 TL currispondenu à a parte di TRT, ma a cullizzioni di a parte di TRT da e bollette di l'electricità hè stata accolta cù una reazione publica. A rimuzione di l'applicazione cuntruversa da ghjennaghju hè vistu cum'è simbolicamenti impurtanti.

I prughjetti di l'electricità diminuiscenu cù u travagliu di a dinamica di u mercatu liberu

Evaluendu a nova applicazione graduale di tariffu di l'electricità è l'aumentu di l'electricità, Çağada Kırmızı, u fundatore di encazip.com, hà sottolineatu chì u mercatu di l'electricità hè avà privatizatu è hè un mercatu liberu, è hà dichjaratu chì i vincitori di u ristabilimentu di a struttura di u mercatu competitivu. seranu cunsumatori. Enfatizendu chì a frasa di caminu di l'electricità hè un jargon lasciatu da a struttura di monopoliu, Krim cuntinueghja cusì: "In u 2001, a liberalizazione hà iniziatu in u mercatu di l'electricità è oghje, quasi tuttu u mercatu hè statu liberalizatu. Avà i pruduttori di l'electricità vendenu l'energia chì pruducenu in u mercatu induve i prezzi sò liberamente determinati, vale à dì, i costi sò determinati in u mercatu liberu. In un mercatu induve i costi sò liberamente determinati, ùn hè micca pussibule di determinà i prezzi di u cunsumu da u statu. In ogni casu, soprattuttu da 2018, i prezzi di l'electricità di u cunsumu sò stati mantinuti bassu, ma questu ùn hè micca sustinibili. Hè vera chì e fatture di l'electricità anu aumentatu assai, è aumenti simili sò stati sperimentati in tutti i paesi europei. In ogni casu, cum'è una sucità, duvemu capisce chì u mercatu di l'electricità hè liberalizatu è accettà chì i prezzi di l'electricità ùn sò micca fatti da u statu. Perchè e determinazioni di u prezzu in u mercatu di l'electricità sò assai diffirenti da u mecanismu di determinà i pedaghji di u ponte, per esempiu. Cum'è un risultatu, simu oghje chì l'impattu di i cambiamenti di prezzu basati nantu à i costi nantu à i prezzi di l'electricità chì ùn sò micca fatti in u tempu per l'esitazione di a reazione publica à u cunsumadore hè assai più grande ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*