L'Efficienza Energetica è u Risparmiu ùn ponu esse ottenuti attraversu e pratiche di marketizazione

L'Efficienza Energetica è u Risparmiu ùn ponu esse ottenuti attraversu e pratiche di marketizazione
L'Efficienza Energetica è u Risparmiu ùn ponu esse ottenuti attraversu e pratiche di marketizazione

A Legge di Efficienza Energetica, chì hà u scopu di aumentà l'efficienza in l'usu di e risorse energetiche è di l'energia per usà l'energia in modu efficace, per prevene i rifiuti, per alleviare u pesu di i costi energetichi nantu à l'ecunumia è per prutege l'ambiente, hè entrata in vigore in u 2007. . Sfurtunatamente, e strategie per l'efficienza energetica è u risparmiu, chì sò stati purtati à l'agenda per 15 settimana in ghjennaghju ogni annu per l'ultimi 1 anni, ùn sò micca stati implementati cumplettamente è i regulamenti ùn sò micca stati fatti.

Aghjunghje l'energia hè a necessità umana più naturale! Tuttavia, un suministru di energia affidabile, economicu è pulitu per u sviluppu ecunomicu / suciale è a vita umana; Hè diventatu u prublema più impurtante di u nostru tempu. U prucessu di cummercializazione è l'avidità di prufittu in Turchia per l'ultimi 30 anni anu distruttu a pussibilità di una produzzione efficiente, è per via di abbandunà u mercatu di l'electricità cumpletamente à a misericòrdia di u settore privatu, u nostru paese hè statu messu in un sistema chì i prezzi di l'electricità sò constantemente aumentati.

efficienza energetica; Hè a riduzzione di u cunsumu d'energia per unità o quantità di produttu senza pruvucà una diminuzione di u standard di vita è di qualità di serviziu in l'edificazioni, è a qualità è quantità di pruduzzione in l'imprese industriali. u risparmiu d'energia hè; Significa risparmià l'energia cunsumata extra è innecessaria in i requisiti è e cundizioni di cunfortu, micca a riduzzione o l'interruzzione programmatica spegnendu una di e 2 lampadine.

Ci vole à pensà chì u più caru l'energia diventa, più a cuscenza di risparmià cresce. In a pratica, mentre chì un ambiente più prufittu hè creatu per u settore privatu, ferma per i citadini à pensà "Induve possu risparmià soldi". Cuntrariu à u slogan di a campagna di u Ministeriu "Viva in modu efficiente cù a vostra mente", i nostri pòpuli stancanu a so mente micca nantu à l'efficienza, ma nantu à cumu tagliate.

Esempii concreti di questu sò; Quandu l'inventariu di i gasi di serra di Turchia hè analizatu in l'anni quandu a crisa ecunomica s'hè approfondita, cum'è 2001, 2008 è 2018, pò esse spiegatu da a diminuzione di l'emissioni di gasu è di carbone in e parti relative à l'edificazioni. U mutivu principale di sta diminuzione pò esse spiegatu da u fattu chì e famiglie evitanu l'usu di u carbone impurtatu è u gasu naturale durante l'approfondimentu di a crisa ecunomica è passanu i mesi d'invernu cù più freti. Dopu à l'altitudine di l'energia, si vede chì u nostru pòpulu passà l'inguernu di u 2022 cù più fretu. U fattu chì u nostru populu cerca di affruntà a miseria energetica per sopravvive invece di pensà à u risparmiu d'energia hè evidenti. Eppuru, di dì à u nostru populu "esse intelligente" messagi è produtividade è stori di risparmiu cù prughjetti di spettaculu finanziati da i fondi di l'Unione Europea hè di fà ridere di u nostru populu.

L'alti costi causati da a mancanza di pianificazione è l'inefficienza creata in a consegna di u serviziu di l'electricità sò stati gravati da i citadini. Mentre era pussibule cunsumà 20-40 per centu menu energia cù u risparmiu di l'electricità da esse realizatu in l'edificazioni, in ghjennaghju 2022, i prezzi di l'electricità unità per e residenze sò stati aumentati da 50 per centu à 125 per centu. In altri palori, ùn hè micca pussibule per i citadini di sbarazzarsi di l'aumentu di u prezzu causatu da a gestione di l'energia di u mercatu cù u risparmiu chì farà.

In cunsiderà chì e perdite in e rete di distribuzione di l'electricità in a struttura di produzzione in quale e risorse impurtate è fossili sò principarmenti utilizati in a produzzione di energia elettrica, ùn hè micca pussibule di parlà di efficienza.

Per attivà e pratiche di efficienza energetica è per risparmià energia;

  • In a generazione di l'electricità, a priorità deve esse data à e risorse domestiche è rinnuvevuli; L'applicazioni per maximizà l'usu di u putenziale di l'energia eolica è solare deve esse allargata.
  • usu di fonti d'energia rinnuvevuli; significa menu usu di carburanti fossili, minore impronta di carbonu è menu emissioni di gas di serra. A Strategia è u Pianu d'Azzione per l'Energie Rinnovabili deve esse preparatu cù un mudellu participativu, è deve esse stabilitu una lege quadro generale, olistica, in cunfurmità cù u Pianu d'Attività.
  • L'usu di risorse impurtate in a generazione di l'electricità deve esse minimizatu, e pulitiche di liberalizazione è di privatizazione deve esse abbandunata.
  • E risorse anu da esse valutate in l'interessu publicu, a liberalizazione è a privatizazione deve esse abbandunata.
  • A pianificazione publica, a pruduzzione publica è u cuntrollu deve esse cunsideratu cum'è una pulitica energetica priurità.
  • Tutti i scopi strategichi nantu à l'efficienza energetica deve esse ridefiniti da l'analisi ecunometrica basatu annantu à l'interessi publichi.
  • Un mecanismu cumunu di monitoraghju è valutazione deve esse sviluppatu è sanzioni deve esse applicate per tutte e strategie è i piani d'azzione ligati à u settore.
  • U tema di a trasfurmazioni di l'efficienza energetica deve ancu esse coordinatu, pianificatu è implementatu inseme cù a legislazione "Obligazioni di l'Accordu di Parigi, produzzione pulita-eco, trasfurmazioni urbane è energie rinnuvevuli".
  • L'attuale "Piano d'Azzione Naziunale per l'Efficienza Energetica 2017-2023" deve esse riveduti è avanzati, e parti chì ùn sò micca state implementate anu da esse attivate.
  • Una strutturazione più efficace deve esse stabilita includendu e camere prufessiunali pertinenti, l'associazioni settoriali è l'urganisazioni in u Cunsigliu di Coordinazione di l'Efficienza Energetica (EVKK).

In a Settimana di l'Efficienza Energetica, chì hè celebrata in a seconda settimana di ghjennaghju ogni annu, chì avemu accoltu à l'ombra di una crescita quist'annu, dumandemu chì e pulitiche destinate à furnisce efficienza è risparmiu per mezu di pratiche di "marketing è energia caru" duveranu. esse abbandunatu. A quistione di l'efficienza energetica è u risparmiu deve esse trattatu cù a cunniscenza di u serviziu publicu è a cuscenza suciale deve esse suscitata in u quadru di l'interessu publicu. Hè una nicissità fundamentale di cunsiderà l'efficienza inseme cù soluzioni ecunomiche reali al di là di e campagne di spettaculu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*