U Pianu Maestru di l'accessibilità in Konya, una cità accessibile, hà ricevutu un premiu

U Pianu Maestru di l'accessibilità in Konya, una cità accessibile, hà ricevutu un premiu
U Pianu Maestru di l'accessibilità in Konya, una cità accessibile, hà ricevutu un premiu

U "Planu Maestru di Accessibilità di Konya Città Senza Barriere" di a Municipalità Metropolitana di Konya hà ricevutu un premiu in u Concorsu d'Idee di Città Senza Barriere urganizata da l'Unione di Municipalità di Turchia (TBB).

A moglia di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, Emine Erdoğan, u Ministru di a Famiglia è i Servizi Suciali Derya Yanık è i sindaci di e municipalità premiate anu assistitu à a Cerimonia di Premiazione di u Cuncorsu d'Idee di Città Senza Barriere tenuta in u Centru Culturale Yunus Emre, ospitata da a Municipalità di Pendik in Istanbul.

U "Piano Maestro di Accessibilità di Konya Città Senza Barriere" di a Municipalità Metropolitana di Konya hè statu ritenutu degnu di un premiu in u cuncorsu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà ricevutu u premiu da a First Lady Emine Erdoğan.

Ringraziendu per u premiu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dettu chì si sforzanu di pruduce servizii cù l'approcciu di a municipalità di u mudellu di Konya; Ellu hà dichjaratu ch'elli implementanu u "Piano Maestru di Accessibilità di a Città senza Barriere Konya" basatu annantu à i bisogni di i citadini disabili.

U sindaco Altay hà dettu: "Cù stu prughjettu, chì implementeremu in punti spessu utilizati da i nostri citadini in a nostra cità, vulemu assicurà chì i nostri fratelli è sorelle disabilitati ponu ghjunghje in edifici publichi, parchi è altri spazii viventi in u modu più còmode. 15 punti diffirenti induve a mobilità hè più alta in u centru di a cità. Stu premiu significativu chì avemu ricevutu oghje serà a nostra più grande fonte di motivazione in u nostru travagliu nantu à questu sughjettu. In nome di tutti i mo concittadini, vogliu ringrazià u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, a signora Emine Erdoğan, u nostru ministru di a famiglia è i servizii suciali, a signora Derya Yanık, è tutti quelli chì anu cuntribuitu à stu premiu significativu. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*