U Pianu Maestru di l'accessibilità in Konya, una cità accessibile, hà ricevutu un premiu

U Pianu Maestru di l'accessibilità in Konya, una cità accessibile, hà ricevutu un premiu

U Pianu Maestru di l'accessibilità in Konya, una cità accessibile, hà ricevutu un premiu

U "Planu Maestru di Accessibilità di Konya Città Senza Barriere" di a Municipalità Metropolitana di Konya hà ricevutu un premiu in u Concorsu d'Idee di Città Senza Barriere urganizata da l'Unione di Municipalità di Turchia (TBB).

İstanbul’da Pendik Belediyesi’nin ev sahipliğinde Yunus Emre Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen Engelsiz Şehirler Fikir Yarışması Ödül Töreni’ne Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan Hanımefendi, Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Derya Yanık ile ödül alan belediyelerin başkanları katıldı.

U "Piano Maestro di Accessibilità di Konya Città Senza Barriere" di a Municipalità Metropolitana di Konya hè statu ritenutu degnu di un premiu in u cuncorsu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà ricevutu u premiu da a First Lady Emine Erdoğan.

Ringraziendu per u premiu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dettu chì si sforzanu di pruduce servizii cù l'approcciu di a municipalità di u mudellu di Konya; Ellu hà dichjaratu ch'elli implementanu u "Piano Maestru di Accessibilità di a Città senza Barriere Konya" basatu annantu à i bisogni di i citadini disabili.

U sindaco Altay hà dettu: "Cù stu prughjettu, chì implementeremu in punti spessu utilizati da i nostri citadini in a nostra cità, vulemu assicurà chì i nostri fratelli è sorelle disabilitati ponu ghjunghje in edifici publichi, parchi è altri spazii viventi in u modu più còmode. 15 punti diffirenti induve a mobilità hè più alta in u centru di a cità. Stu premiu significativu chì avemu ricevutu oghje serà a nostra più grande fonte di motivazione in u nostru travagliu nantu à questu sughjettu. In nome di tutti i mo concittadini, vogliu ringrazià u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, a signora Emine Erdoğan, u nostru ministru di a famiglia è i servizii suciali, a signora Derya Yanık, è tutti quelli chì anu cuntribuitu à stu premiu significativu. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*