Trattamentu laser di l'occlusione di u duttu lacrimale

Trattamentu laser di l'occlusione di u duttu lacrimale

Trattamentu laser di l'occlusione di u duttu lacrimale

Medici di l'Ospedale di Kaşkaloğlu Op. Dr. Lale Geribeyoğlu hà dettu chì l'obstruczione di u duct lacrimal, chì si manifesta cù lacrime, dolore, rossu è gonfiore, affetta negativamente a qualità di vita.

Dichjarà chì facenu a terapia di droga è l'applicazione laser secondu a cundizione di a malatia, Op. Dr. Lale Geribeyoğlu hà dichjaratu chì l'operazione hà datu risultati riesciuti.

Dr. Geribeyoğlu hà dettu: "L'applicazione chirurgica pò esse dumandata in u trattamentu di sta malatia, chì si manifesta cù a lagnanza di l'irrigazione eccessiva è di burrs per u risultatu di l'occlusione di u duct lacrimale per traumu, infezioni recurrenti o ragioni strutturali. U duct lacrimale hè ricustruitu cù approcci esterni o endoscòpichi (intranasali) è, se ne necessariu, sistemi laser. Dopu à sti cirurgia, chì sò 90-95% successu, hè pussibule di vultà facilmente à a vita di ogni ghjornu cù 2-3 ghjorni di riposu. In l'obstruczione di u duct lacrimale, i cirurgii ponu avà esse realizatu per u nasu cù laser. A guariscenza passa rapidamente è senza lascià traccia.

L'OPERAZIONE ÙN LASCIA TRACCIA

Fornitu infurmazione nantu à l'ostruzzione di i canali lacrimali, Op. Dr. Lale Geribeyoğlu, "In a situazione aguda, ci hè u dulore, rossu è gonfiore in a regione di u saccu. U trattamentu antibioticu hè iniziatu immediatamente. Quandu guarisce, ci hè avà un bloccu permanente è cirurgia hè necessariu. L'ostruzzione cronica di i canali lacrimali provoca l'ochju lacrimale è l'infiammazione di u saccu lacrimale. Ci hè pus cù l'acqua è a pressione da l'obstruczione cronica di u duct lacrimale. L'unica suluzione hè a chirurgia. A cirurgia hè fatta da u nasu. A cirurgia intranasale hè preferita perchè ùn lascia micca traccia fora. A cirurgia hè realizata sottu anestesia generale è dura una media di 30-40 minuti. Ùn ci hè bisognu di stà in l'uspidale dopu l'operazione. U paziente pò andà in casa quandu si senti bè. Dopu à l'operazione, ùn ci hè micca gonfiore nantu à a faccia, i pazienti ponu turnà immediatamente à a so vita normale.

Basgiu. Dr. Lale Geribeyoğlu hà nutatu chì cù u sviluppu di a tecnulugia, u trattamentu di l'occlusione di u duct lacrimale hè diventatu più faciule è cuntinueghja cusì: "Cù i metudi endoscopichi, a cirurgia d'occlusione di u duct lacrimale hè realizatu senza cutà a pelle, senza cicatrizazione, senza sanguinamentu. Perchè u prucessu durante è dopu l'operazione hè più cunfortu, ancu i pazienti anziani ponu facilmente sottumessi à a cirurgia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*