E squadre di l'infurzazioni doganali anu sequestratu 7,7 miliardi di lire di merci di contrabbanda l'annu passatu

E squadre di l'infurzazioni doganali anu sequestratu 7,7 miliardi di lire di merci di contrabbanda l'annu passatu

E squadre di l'infurzazioni doganali anu sequestratu 7,7 miliardi di lire di merci di contrabbanda l'annu passatu

U Ministru di u Cummerciu Mehmet Muş hà dichjaratu ch'elli avianu cuntrabandatu 2021 miliardi 76 milioni di lire turche di merci di contrabbanda in 7, un aumentu di 749 per centu cumparatu cù l'annu precedente, è hà dettu: "Una parte impurtante di u cuntrabandu chì avemu pigliatu hè custituita da sustanzi narcotichi. ." disse.

In u so discorsu à a "Reunione di Valutazione Anti-Contrabanda 2021" tenuta à u Centru di Cummandu è Controlu di u Ministeru, Muş hà dettu chì anu cuntinuatu a so attività anti-contrabanda senza rallentà l'annu passatu.

Rimarchendu chì, malgradu l'effetti negativi di e cundizioni epidemie di Kovid-19, e squadre di l'Infurzazione Doganale è tuttu u persunale pertinente di u Ministeru cuntinueghjanu à travaglià cù grandi sacrifici in tuttu u paese, in particulare à e porte di cunfini, Muş hà dettu: "In fattu, grazia à u travagliu chì cuntinueghja in tuttu l'annu senza rallentà, hè 76 per centu paragunatu à l'annu precedente.Cù un incrementu di 7 miliardi 749 milioni di lira turca, avemu pigliatu merchenzie illegale. A droga custituiscenu una parte significativa di questi articuli di contrabbandu chì avemu pigliatu. Durante u 2021, avemu ottenutu un grande successu impediscendu l'ingressu di cocaina, eroina, eroina liquida, metamfetamina è droghe captagoni in u nostru paese. In u 2021, un totale di 10,8 tunnellate di sustanzi narcotichi sò stati sequestrati da e nostre squadre di l'Assistenza Doganale. Mentre avemu sequestratu più di 2 tunnellate di cocaina è eroina, una di e droghe stupefacenti chì avemu sequestratu l'annu passatu, i nostri sequestri di captagon anu superatu 1,5 tunnellate, mentre chì i nostri sequestri di marijuana è khat superanu 1 tonna ognunu. disse.

Ricordendu chì 1,7 tunnellate di cocaina sò state sequestrate in cuntenituri carichi di banane in un portu in Mersin, è 6,2 milioni di droghe captagoni sò state sequestrate trà e pietre di custruzzione in Iskenderun, Muş hà dettu: "Tuttavia, 469,2 kilogrammi di droghe di tipu khat sò stati sequestrati in Istanbul. U sequestro di droga era ancu trà e nostre operazioni notevuli in questu campu in u nostru paese. Trè di i nostri sequestri di droga à grande scala in 2021 anu fattu à a Porta Doganale di Gürbulak. Durante l'operazioni realizate in stu situ in diverse date, sò stati sequestrati 3 kilogrammi d'eroina, 808 kilogrammi d'eroina liquida è 462 kilogrammi di droga metamfetamina. utilizatu l'espressioni.

Dichjarà chì anu ottenutu un successu significativu in questu campu passendu risolutamente i tentativi di contrabbanda di merchenzie cummirciali cù l'opere realizate in tuttu l'annu, Muş hà dettu chì anu sequestratu 2021 milioni di pacchetti di sigarette è 3,7 milioni di macarons utilizati in a produzzione di sigarette illegali in u paese. l'operazioni in 26,1. Nutendu chì anu sequestratu un totale di 52,7 mila litri di bevande alcoliche è 1778 tunnellate di fuel oil, Muş hà dichjaratu chì 5 mila 895 kilogrammi di miele, 1 milione 684 mila pezzi di ricambio per l'auto è 265 tunnellate di tè sò alcuni di i prudutti cummirciali sequestrati in 2021.

"A nostra lotta efficace contr'à u contrabande di carburante continuerà cun determinazione"

Sottumentendu chì a lotta contru a contrabbanda di carburante cuntinueghja cù a cuntribuzione efficace di tutte l'istituzioni pertinenti, Muş hà cuntinuatu cusì:

"In u 2021, in u risultatu di l'investigazioni realizate da u Fuel Special Team in tuttu u paese è i studii realizati nantu à 930 cumpagnie chì eranu cunsiderate risicate, hè statu determinatu chì 14 miliardi di lire di fatture false sò state emesse è circa. 5,5 miliardi di lire di perdita publica hè stata causata. A nostra lotta efficace contr'à u contrabande di carburante continuerà cun determinazione. Quelli chì s'impegnanu in tali attività illegali seranu rilevati da i nostri squadre d'infurzazioni doganali, ùn importa micca i metudi chì utilizanu. U nostru Ministeru cuntinueghja strettamente i so sforzi per luttà contra a contrabbanda à e nostre dogane è porte di fruntiera ".

"Produceremu cù risorse naziunali è naziunali"

Enfatizendu chì implementanu i sistemi di scanning di i veiculi è di u containeru chì ponu esse pruduciutu da un numeru limitatu di paesi in u mondu cù u prughjettu MIL-TAR, chì hè realizatu inseme cù a Presidenza di a Presidenza di l'Industria di Difesa è serà cumpletata in u primu. A mità di quist'annu, cù i mezi domestici è naziunali, Muş hà dettu chì cù u Prughjettu di Scanning Network realizatu cù TÜBİTAK, i veiculi di raghji X è i sistemi di scansione di cuntainer seranu implementati. Ellu disse chì verificaranu l'imaghjini ottenute da i sistemi di scansione à a mità di questu annu. diverse amministrazioni doganali è u Centru di Command è Control è detectà i cambiamenti cù intelligenza artificiale.

Muş hà spiegatu chì cù u Prughjettu di Guardia, chì hà ghjuntu à a so ultima tappa in u so travagliu, analizà e dati in a basa di dati di u Ministeru cù intelligenza artificiale è l'utilizanu in modu efficace in e nostre attività anti-contrabanda.

Spartendu a cunniscenza chì anu da aumentà u numeru di sistemi di scansione di veìculi è di cuntenituri di raghji X, chì hà righjuntu 74 l'annu passatu, cù novi acquisti è installazioni, Muş hà dettu: "Usemu ancu i nostri sistemi di imaghjini di passageri, chì sò pruduciuti interamente cù strutture domestiche. , in i zoni doganali, chì rilevanu remotamente i sustanzi illegali ammucciati in i vestiti di i passageri ". disse.

I cani seranu ancu utilizati per a ricerca in diretta

Dichjarà chì attribuisce una grande impurtanza à e facilità di i standard internaziunali utilizati in a lotta contru a contrabbanda, Muş hà attiratu l'attenzione à u fattu chì u Centru di Cummandu è Controlu hè in u centru di a lotta contru a contrabbanda. Dichjarà chì monitoranu u trafficu terrestre, marittimu è aereu in questu centru 7/24, Muş hà nutatu chì piglianu decisioni operative in u risultatu di l'analisi è coordinanu l'operazioni di l'amministrazioni pruvinciali.

Apuntendu l'impurtanza di u Centru di Addestramentu di Cani, Muş hà dichjaratu chì quist'annu anu aghjustatu razze lucali à i cani detector addestrati in diverse rami in stu centru. Dichjarà chì i cani di razza lucali, chì anu cuminciatu à furmà cun cura quandu eranu ancora cuccioli, anu cuminciatu à serve in l'urganizazione per a prima volta quist'annu, Muş hà dettu: "Pronto useremu i cani allevati per luttà contra u contrabbando di immigrati cum'è cani di ricerca in diretta". disse.

 "Avemu firmatu 11 operazioni internaziunali"

Sottulineendu chì attribuisce una grande impurtanza à a cooperazione naziunale è internaziunale in a lotta contru u contrabbandu, chì hè realizatu ininterrottamente cù tutti i dispositi tecnichi è e facilità utilizati da u persunale espertu, Muş hà dichjaratu ch'elli travaglianu in armunia cù tutte e parti interessate in questu campu è chì portanu. fora l'operazioni cumune cullaburendu à u più altu livellu.

In questu cuntestu, Muş hà enfatizatu chì anu evaluatu rapidamente circa 136 9 avvisi è chjamati mandati à elli attraversu diversi canali, in particulare a linea di denunciante "Hello 11", è hà dettu: "Avemu realizatu XNUMX operazioni internaziunali in u scopu di scambii di informazioni di intelligenza istantanea. " disse.

Nutendu chì e squadre di "Ricerca di Navi", "Patrulla Marina" è "Controllu di Container" chì travaglianu in Mari è Porti anu realizatu cù successu e so funzioni anti-contrabanda, Muş hà dettu chì Narko-Kims, Operatori di Ragi X è Manager di Cani Detector chjuderanu. 2021 cun record impurtanti in sequestri di droga, disse chì hà fattu una grande cuntribuzione.

"Ùn lasceremu micca quelli chì pruvate di cummerciu illegale"

Muş hà dettu: "L'annu passatu, 6 milioni di passageri, 74,5 milioni di cuntenituri, 7,7 mila aerei, 474 mila navi, 85 milioni di camioni è 4,4 milioni di veiculi di passageru, cù circa 2,6 mila persone di l'infurzazioni doganali, cumprese squadre esperte, cuntrollu doganale. u prucessu ". sparte a so cunniscenza.

Enfatizendu chì mentre facilitanu u cummerciu legale in 2022, ùn permettenu micca u cummerciu illegale, Muş hà dettu: "Cuntinuemu a nostra lotta in questa zona cun determinazione. Comu parte di a lotta contr'à a contrabbanda, ùn permetteremu mai quelli chì provanu à impegnà in u cumerciu illegale sfruttendu u massimu di tutte e pussibilità di a tecnulugia ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*