L'applicazione mobile EGO aghjurnata hà ricevutu note complete da i citadini

L'applicazione mobile EGO aghjurnata hà ricevutu note complete da i citadini

L'applicazione mobile EGO aghjurnata hà ricevutu note complete da i citadini

A Direzzione Generale EGO, chì seguita l'innuvazioni tecnulogiche è li riunisce cù i citadini di a Capitale, cuntinueghja à implementà applicazioni chì facilitanu a vita di i citadini chì utilizanu u trasportu publicu. A Direzzione Generale EGO hà aghjurnatu l'applicazione mobile "EGO CEP'te" cù i so propiu mezi è l'hà fattu più veloce è più utile cù a so nova interfaccia. Da avà, i citadini puderanu signalà istantaneamente i so suggerimenti è lagnanze à Başkent153 cù u buttone "Raporta".

A Direzzione Generale EGO cuntinueghja à facilità a vita di i citadini di a Capitale seguendu l'innuvazioni tecnologiche.

L'applicazione mobile "EGO CEP'te", chì permette u seguimentu di l'autobus publichi privati ​​​​, i veiculi di trasportu publicu privatu è l'autobus EGO, è induve tutte l'infurmazioni nantu à e linee di autobus sò sparte cù l'utilizatori, hè stata aghjurnata in u disignu è u software è offerta à i citadini.

APPLICAZIONE USER-FRIENDLY

Cù a so interfaccia amichevule, EGO Cep hè diventatu una applicazione mobile chì hè più utile è più veloce, è cù l'ultima aghjurnazione, i citadini puderanu aduprà più comodamente da avà.

L'applicazione, chì pò esse scaricata da "Google Play" è "App Store", hè stata aghjurnata cù un disignu cumuni nantu à e plataforme iOS è Android è aperta per l'usu.

SALVATE, PULSANTE RAPPORTA AGGIUNTA

Mentre l'applicazione hè stata cumpletamente aghjurnata cù i mezzi propri è e risorse di a Direzzione Generale EGO, circa 1 milione di TL hè stata salvata in questu modu.

Grazie à l'applicazione, l'utilizatori ponu monitorà l'infurmazioni di bilanciu di ANKARAKART, cuntrollà e transazzioni passate è i saldi di carica nantu à e so carte cù una carta di creditu.

Cù l'aghjurnamentu, i passageri puderanu invià i so suggerimenti diretti è lagnanze à Başkent 153 rapidamente cù u buttone "Raporta".

REDUCTION IN RECLIGNE DOPU L'AGGIORNAMENTO

Dichjarà chì dopu à l'aghjurnamentu, l'utilizatori devenu entre ind'è a so infurmazione persunale è di a carta per una volta è chì sta informazione serà trasferita automaticamente in l'aghjurnamenti futuri, u Capu di u Dipartimentu di Trattamentu di l'Informazione di a Direzzione Generale EGO Ali Yayla hà dettu:

"Ci sò stati qualchi prublemi in l'applicazione cù u tempu. U nostru sistema di seguimentu di i veiculi utilizati in i nostri veiculi di trasportu publicu era obsolet. Siccomu u sistema ùn pudia esse rinnuvatu, era tecnologicu in daretu. A causa di u fattu chì u sistema di seguimentu di u veiculu ùn hè statu rinnuvatu, ci sò stati prublemi in l'applicazione di EGO CEP. I travaglii di rinnuvamentu di u Sistema di Tracking di Vehicle, chì anu cuminciatu cù a cumpagnia di l'imprenditori in uttrovi, sò stati cumpletati cù successu. Grazie à a nova aghjurnazione, e lagnanze à Başkent153 sò diminuite di 80 per centu ".

Enfatizendu chì u novu disignu, a struttura simplice è veloce di l'applicazione in EGO CEP darà à l'utilizatori l'uppurtunità di accede à l'infurmazioni cum'è induve si trova l'autobus, quandu ghjunghjerà à a fermata pertinente, l'ora di partenza è u percorsu di a linea, Yayla hà dettu. "U sviluppu di a capacità corporativa cù u prughjettu di rinnuvamentu realizatu interamente cù e nostre risorse interne hè statu ancu furnitu. Avà, l'applicazione EGO CEP serà aghjurnata regularmente è e funzioni novi seranu aghjunte ".

NOTA COMPLETA DA I CITADINI À A NOVA APPLICAZIONE

I citadini chì utilizanu a nova versione di l'applicazione anu manifestatu i so pinsamenti cù e seguenti parolle:

Fadime Şimal Balcı: "Mi piace a nova versione di l'app. A vista hè ancu assai bella. Era più faciule, aghju trovu e tappe per arregistrà più còmode ".

Hasan Yildirim: "Aghju utilizatu l'app. Aghju ancu guardatu l'app avà. 'Quandu ghjunghjerà l'autobus? Quantu luntanu andaraghju à a mo destinazione ? dicendu. Eru assai cuntenta. "

Sukru Reader: "Truvemu e nostre fermate di autobus più còmode avà. I nomi di i distretti sò scritti. Hè statu assai utile in particulare per e persone chì sò stranieri à Ankara. U saldo hè statu caricatu à a nostra carta da Internet banking. E persone ùn sò micca vittime, in questu casu, hè statu abbastanza successu è facilitatu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*