haniminciftligi-tastepe-viyadukde-opere-completate

haniminciftligi-tastepe-viyadukde-opere-completate

haniminciftligi-tastepe-viyadukde-opere-completate

I travaglii nantu à u Viaduct Hanımınçiftliği-Taştepe, chì hè statu custruitu da a Municipalità Metropolitana di Malatya in u scopu di u prughjettu di a Strada di a Cintura di u Nordu, sò stati finiti.

U Viaduct Hanımınçiftliği-Taştepe, chì hè 115 metri di lunghezza, quattru campate, 28 metri d'altezza è 30 metri di larghezza, hè statu finitu in u scopu di a Strada di a Cintura di u Nordu, chì serà cunnessa à a Strada Elazig inseme cù a Strada Sivas, Strada Battalgazi. , Çöşnük è Yeni Malatya Stadium. In l'area induve i travaglii di viaducti sò finiti, i travaglii di riempimentu è di paisaghjamentu sò cuntinuati da a Municipalità Metropolitana di Malatya.

Rıfat Dayan, unu di i residenti di u quartiere, chì hà dichjaratu ch'elli sò felici chì un travagliu impurtante per a regione hè statu finitu, hà dichjaratu ch'ellu vive in u Distrettu di Taştepe è hà ringraziatu u Sindaco di a Municipalità Metropolitana Selahattin Gürkan per l'apertura di a Strada di u Belt Nord.

Mehmet Kılıç, capu di u quartiere di Taştepe, hà manifestatu a so satisfaczione per u travagliu fattu è ringraziò u sindaco metropolitanu Selahattin Gürkan è a so squadra. Muhtar Kılıç hà dettu: "Spergu, quandu u viaductu hè apertu à u trafficu u più prestu pussibule, i nostri prublemi di trafficu seranu risolti in larga misura. Vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana è i capi di i dipartimenti metropolitani. A strada custruita cuntribuisce assai à Taştepe, Hanımınçiftliği, Melekbaba è Battalgazi.

U capu di u quartiere di Melekbaba, Ali Demir, hà dettu: "Oghje, spartemu a gioia di u viaductu chì hè in prucessu di esse finitu. Aghjunghjerà valore à a nostra regione in quantu à a zonificazione è u trasportu. In verità, stu bellu studiu riguarda Hanımınçiftliği, Melekbaba, Taştepe, Kaynarca è i quartieri 15 sottu a strada circundante. U nostru sindaco di a municipalità metropolitana, u sgiò Selahattin Gürkan, è a so squadra anu travagliatu duru per revelà queste opere ", disse.

Hakan Demir, Capu di u Dipartimentu di Coordinazione di Strade è Infrastrutture, chì hà dettu chì u Viaductu Hanımınçiftliği-Taştepe hè statu finitu è ​​chì i travaglii di riempimentu continuanu, hà dettu: "Semu à u puntu di cunnessione di a Strada di a Cintura di u Nordu, chì marcarà u futuru di Malatya. è custituiscenu a reta di trasportu più impurtante, à a strada Battalgazi di Hanımınçiftliği. I travaglii di riempimentu di u nostru ponte in a regione cuntinueghjanu da a nostra municipalità. Tiremu circa 3 camioni di materiale di riempimentu. Cum'è u nostru sindaco di a municipalità metropolitana hà dichjaratu prima, finalizeremu a Strada di a Cintura di u Nordu quist'annu dopu à l'offerta, è a mette à u serviziu di u nostru populu. Dunque, cù a fine di a Strada di a Cintura di u Nordu, averemu finitu l'arteria più impurtante di Malatya. Vogliu bona furtuna à u nostru populu in anticipu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*