Hatice Kübra İlgün hà sceltu cum'è u megliu atleta femminile di l'annu

Hatice Kübra İlgün hà sceltu cum'è u megliu atleta femminile di l'annu

Hatice Kübra İlgün hà sceltu cum'è u megliu atleta femminile di l'annu

Hatice Kübra İlgün, a medaglia olimpica di taekwondo di u Bursa Metropolitan Belediyespor Club, hè stata scelta cum'è a "Best Female Atleta of the Year" à i Turkey Crystal Globe Awards.

Hatice Kübra İlgün, u ghjucatore di taekwondo di u Bursa Metropolitan Belediyespor Club, chì hà cumpetitu in i 2020 chilò à i Ghjochi Olimpichi di Tokyo 57 è hà fattu a Turchia è Bursa fieri di a medaglia di bronzu chì hà vintu, hà fattu Bursa un novu orgogliu. Hatice Kübra İlgün hè stata scelta cum'è a "Best Female Atleta of the Year" à i Turkey Crystal Globe Awards, induve e persone è e marche chì operanu in a stampa, i media, u mondu cummerciale, a rivista, a serie TV, u cinema, i settori di sport è di salute sò stati premiati da votu publicu.

A cerimonia di premiazione di u cuncorsu, chì hè trà i premii più prestigiosi in Turchia è u risultatu hè determinatu da u publicu, hè stata tenuta à l'Università di Istanbul Fatih Sultan Mehmet Foundation. Hatice Kübra İlgün, a medaglia olimpica di Bursa, chì hà pigliatu u palcuscenicu per riceve u premiu "Best Female Atleta of the Year", hà dettu: "Avemu affruntatu parechji ostaculi in a strada di successu è simu sempre in una lotta. Ùn smettemu mai di cumbatte. Vogliu ringrazià a nostra municipalità metropolitana di Bursa è u nostru club sportivu, chì sò sempre stati cun mè durante stu prucessu. Continuate à susteneci ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*