Aumentu di 15 per centu in a capacità di u settore di i pasti pronti

Aumentu di 15 per centu in a capacità di u settore di i pasti pronti
Aumentu di 15 per centu in a capacità di u settore di i pasti pronti

L'industria di l'alimentariu prontu à manghjà, chì opera più di 4 6,5 in tutta a Turchia, hà una pusizione impurtante in l'ecunumia è l'impieghi. U settore, chì hà un volume d'affari annuali di 400 miliardi di dollari, furnisce impieghi diretti à 1,5 mila persone è indirettamente 15 milioni di persone. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di AŞHAN, Şemsetdin Hancı, hà dettu chì cù l'apertura di e scole in u prucessu di nurmalizazione, ci hè stata una ripresa in u settore, è chì ci sarà un aumentu di l'impieghi di circa XNUMX per centu in u settore.

FORNIRÀ IMPUGNI SUPPLEMENTARI

Fighjendu i dati annunziati da a Federazione di l'Associazioni Turchi di Produttori Alimentari (YESİDEF), l'aumentu di capacità sperimentatu cù l'apertura di e scole ghjunghjerà à circa 15-20 per centu à a fine di l'annu.

Tirando l'attenzione à u fattu chì l'aumentu di a capacità affetterà direttamente l'impieghi, u presidente di u Cunsigliu di AŞHAN Şemsetdin Hancı hà dettu: "A causa di i chjusi, ci sò stati fluttuazioni in u settore di l'alimentu prontu, cum'è in ogni settore. Cum'è l'industria, avemu statu affettatu negativamente da fatturi cum'è l'usu di materiali, spedizioni di prudutti è l'aumentu di i prezzi di i prudutti purtati da e cundizioni pandemiche. Inoltre, ùn ci hè statu un gran calatu in u settore, fora di l'uffizii, cumpagnie, piazze è scole. Inseme à u prucessu di nurmalizazione, a mubilizazione vissuta in u settore hà purtatu cun ellu un aumentu di a capacità è di l'impieghi. In questu prucessu, l'apertura di i posti di travagliu, cumpagnie è scole hà una grande parte ", disse.

IN LINEA CU A DOMANDA, AMU AUMENTU U NOSTRE OBJECTU DI IMPUGIA PER 2022

"In questu cuntestu, noi, cum'è una cumpagnia, pruducia più di 300 mila pax per ghjornu. U nostru numeru tutale di impieghi hè attualmente di 3 mila, avemu pensatu à ghjunghje à circa 2022 mila persone à a fine di u 4 cù i nostri novi prughjetti. 2022 à 4 mila cù impieghi supplementari. Inoltre, vulemu aumentà a nostra dimensione da 5 milioni di TL à 2022 miliardi 30 mila cù u nostru scopu di crescita di 750 per centu in 1 ".

CRESCE OVER 10 PERCENT ANNUALE

Hancı hà dettu: "L'industria di l'alimentariu prontu à manghjà mostrarà una tendenza in questa direzzione crescendu un pocu di più ogni annu in l'anni à vene. A pupulazione ghjovana in Turchia cuntinueghja à aumentà. Cù a crescita chì deve esse sperimentata in u settore in parallelu cù l'aumentu di a pupulazione, una crescita annuale di più di 10 per centu. In questa direzzione, hè necessariu di aumentà u nùmeru di cumpagnie qualificate è persunale qualificatu per chì ùn ci hè micca deficit in u settore. U prublema più grande di tutte e cumpagnie hè a mancanza di persunale qualificatu. Questa necessità esiste in ogni industria. Cum'è una sucietà chì porta studii sensibili à l'ambiente in i più grandi stabilimenti di produzzione alimentaria di massa d'Europa, chì sò 80 mila metri quadrati, travagliemu meticulosamente per aumentà i nostri obiettivi di impiegu ghjornu per ghjornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*