A menopausa prematura pò causà 100 donna in 1

A menopausa prematura pò causà 100 donna in 1
A menopausa prematura pò causà 100 donna in 1

Op. da Çamlıca Medipol University Hospital, Dipartimentu di Ostetricia è Ginecologia. Dr. Ulkar Heydarova, "U cessamentu di e funzioni di l'ovarii prima di l'età di 40 hè cunsideratu cum'è Insufficiency Ovarian Premature. L'insufficienza ovariana prematura pò esse vistu in circa 100 da ogni 1 donne.

Dichjarà chì a fascia di età media per a menopause hè indicata da 50 à 52, Op. Dr. Ulkar Heydarova, "A menopausa trà l'età di 40 è 45 hè cunsiderata cum'è menopause precoce. A cessazione di e funzioni di l'ovari prima di l'età di 40 hè cunsideratu cum'è fallimentu ovariu prematuru è pò esse vistu in circa 100 da ogni 1 donne. A deteriorazione di e funzioni ovariche prima di l'età di 30 hè una cundizione chì pò esse vistu in una di ogni milla donne. A causa di l'insufficienza ovariana prematura varieghja assai è in u 90 per centu di i casi, una causa definita ùn pò esse determinata. Tuttavia, i fatturi geneticu è ambientale ghjucanu un rolu impurtante.

Elencu l'impurtanti cause cunnisciute, Heydarova hà dettu: "Anormalità cromosomiali numeriche è strutturali, malatie autoimmune, radioterapia è chimioterapia. A storia di a famiglia di tutti i pazienti deve esse interrugata. In particulare in i casi cù POI prima di l'età di 30, l'esame geneticu deve esse definitu.

I sintomi di a menopausa precoce

Basgiu. Dr. Heydarova hà cunclusu citendu i sintomi di a menopause precoce:

"Questi pazienti ponu applicà cun lagnanza cum'è irregularità menstruali, amenorrea, vampate di calore è sudori di notte. U diagnosticu di POI deve esse cunsideratu in i pazienti cù qualsiasi di sti lagnanze, una anamnesi detallata deve esse pigliatu da u paci, è e teste di diagnostichi deve esse realizatu in cunseguenza. L'irregularità menstruali è altri motivi medichi chì ponu causà amenorrea deve esse investigati è esclusi. Ancu s'ellu ùn hè micca una prova definitivamente accettata per evaluà a riserva ovariana; A misurazione di i valori AMH (Anti Mullerian Hormone) in u sangue hè u metudu più affidabile cunnisciutu. Cù trattamentu, a progressione di a malatia ùn pò esse prevenuta è a riserva di l'ovaru ùn pò esse aumentata, sfurtunatamenti, ma u diagnosticu precoce è u trattamentu sò impurtanti in quantu à prevene i prublemi di salute chì ponu accade. U diagnosticu precoce hè assai impurtante, in particulare in a prevenzione di l'osteoporosi futura è e malatie cardiovascular. U paziente deve esse infurmatu currettamente nantu à u risicu aumentatu di l'osteoporosi precoce è di e malatie cardiovascular per a mancanza di l'hormone estrogenu. U sustegnu psicologicu serà benefica in più di u trattamentu medico ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*