Esposizione di 154 anni in Hilal-i Ahmer in Izmir per a prima volta in Turchia

Esposizione di 154 anni in Hilal-i Ahmer in Izmir per a prima volta in Turchia

Esposizione di 154 anni in Hilal-i Ahmer in Izmir per a prima volta in Turchia

U vice-sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Mustafa Özuslu, hà participatu à l'apertura di "154 anni di cullezzione privata è mostra di fotografia in a Mezzaluna Rossa", chì hè stata tenuta in İzmir per a prima volta in Turchia. A mostra in u Centru Culturale Karaca pò esse visitata finu à u 9 di ferraghju.

154 Anni Special Collection and Photography Exhibition hè stata aperta in Hilal-i Ahmer, urganizata in cuuperazione cù a Filiale Turca di İzmir Crescent Red è u Centru Culturale Karaca. Governatore di İzmir Yavuz Selim Köşger, Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu, Sindaco di Konak Abdül Batur, Procuratore Pùblicu Capu di İzmir Mustafa Öztürk, Mezzaluna Rossa Turca İzmir Branch President Kerem Baykalmış, Distrettu di Karaca, Coordinatori di i Partiti Politici di u Distrettu di Merek, Coordinatori Generali di i Partiti Culturali di Karaca , dirigenti pruvinciali, capi di filiale di a Mezzaluna Rossa Turca è amanti di l'arte.

Özuslu: "A ghjente di u nostru paese si senterà megliu è più sicura"

U vice-sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Mustafa Özuslu, hà dettu: "Sò grati à tutti i nostri citadini chì anu sustinutu da a Mezzaluna Rossa Turca in guerri, disastri naturali è ogni tipu di disastri da quelli ghjorni. Trasmettu ancu i mo rispetti à tutte e persone chì anu servitu in una istituzione chì hà compiu 154 anni, aumentendu u sensu di benessere è di sulidarità suciale è affinchendu à quelli chì sò in difficultà. Finu à quandu facenu, a ghjente di u nostru paese si senterà megliu è più sicura in disastri naturali o altri disastri chì ponu accade à noi ", disse.

U guvernatore di İzmir Yavuz Selim Köşger hà ringraziatu ancu quelli chì anu cuntribuitu à a mostra. Tülin Batmaz, chì hà participatu à l'esposizione, chì include ancu ritratti di u 30 d'ottobre di u terrimotu di Izmir pigliate in u campu, è chì hà persu i so figlioli in u terrimotu, hà vulsutu chì u stessu soffrenu ùn succede micca.

Prima volta in Turchia in Izmir

In a mostra, ci sò ogetti di a Prima Guerra Munniali è i periodi di a lotta naziunale, è ancu ritratti di disastri, vacanze publiche è avvenimenti d'aiutu chì descrizanu 1 anni. Queste ritratti, estratti da l'archiviu Kızılay, sò esposti per a prima volta in Turchia. A cullizzioni appartene à Haluk Perk. Meryem İpek era u curatore è direttore artisticu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*