IMM Fights Snow on the Field cù 7421 Personale è 1582 Vehicles

IMM Fights Snow on the Field cù 7421 Personale è 1582 Vehicles
IMM Fights Snow on the Field cù 7421 Personale è 1582 Vehicles

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlufighjatu a lotta contru a nevicata in a megacity Istanbul in AKOM. İmamoğlu, chì hà vistu u flussu di u trafficu in e arterie principali di a cità in diretta da e camere, hà ricevutu infurmazioni nantu à l'opere da u so persunale. Dichjarà chì l'IMM si battava nantu à u campu cù 7421 persunale è 1582 veiculi, İmamoğlu hà offrittu u so ringraziu speciale à a ghjente di Istanbul chì ùn hè micca esce à u trafficu, tenendu in contu l'avvirtimenti. Dichjarà chì anu accoltu 1385 citadini, chì anu identificatu cum'è viventi in a strada, in i lochi di l'alloghju è l'alberghi İBB, İmamoğlu hà spartutu chì distribuiscenu ancu più di 500 tunnellate di cibo per e creature di strada in 2000 punti diversi. İmamoğlu, chì hà fattu visite di campu in punti critichi di a cità, hà chjamatu i so culleghi nantu à a radiu è li hà desideratu successu.

Presidente di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM). Ekrem İmamoğlu, seguita a lotta contru a nevicata, chì era efficace in a cità, da u Centru di Coordinazione di Disastri (AKOM) in Eyüpsultan. Accumpagnatu da u Sicritariu Generale İBB Can Akın Çağlar, i so assistenti Arif Gürkan Alpay è Murat Yazıcı, İmamoğlu hà ricevutu infurmazioni nantu à u travagliu da u so staffu è rapprisentanti di l'istituzioni pertinenti. Imamoglu hà spartutu a lotta d'Istanbul cù a neve cù i so compatrioti in a trasmissione in diretta. Mencionendu Fatma Girik, unu di i nomi simbolichi di u cinema turcu, à l'iniziu di u so discorsu, İmamoğlu hà dettu: "Prima di tuttu, vulemu sparte a nostra tristezza cù a nutizia chì avemu ricevutu durante u nostru travagliu quì. U preziosu nome di u cinema turcu, Fatma Girik, sfurtunatamenti hè mortu. E mo condolenze à a cumunità artistica turca è a cumunità di u cinema. Diu hà pietà. Era una faccia assai preziosa di u nostru cinema, un artista assai preziosu ", disse.

7421 STAFF A LOTTA 1582 VEHICULI

Dichjarà chì anu seguitu u prucessu di neve da a settimana passata, İmamoğlu hà dettu: "Cù e piogge chì venenu da u venneri, i mo amichi rilevanu un spessore di neve trà 8-15 centimetri in u nostru centru di a cità", disse. Nutendu chì a nevicata affetta i spazii lucali di tantu in tantu, İmamoğlu hà dettu: "Cù questu aspettu, seguitemu u prucessu in modu assai efficace in u nostru centru di a cità, in u nostru centru di a cità". Esprimendu chì u grossu di a neve hè cresciutu finu à 25 centimetri in e zone rurale, İmamoğlu hà spartutu l'infurmazioni chì l'onda d'aria fredda continuarà per tutta a settimana. Dichjarà chì cuntinueghjanu à travaglià cum'è İBB senza u cuncettu di l'ora extra, İmamoğlu hà dettu: "Continuemu a nostra lotta cù i nostri 1.582 veiculi è 7.421 persunale in tuttu Istanbul. È usendu più di 35 mila tunnellate di sali, i nostri amichi cuntinueghjanu à pulizziari e nostre strade in modu efficace à u puntu di esse utilizzabili ".

500 TONNELLATE DI ALIMENTI DISTRIBUITI À VITA DI STRADA À 2000 PUNTI

Aghjunghjendu l'infurmazioni chì distribuiscenu più di 500 tunnellate di cibo in 2000 punti diversi per i criaturi di strada, İmamoğlu hà dichjaratu ch'elli portanu tuttu u so travagliu in coordinazione cù u Governatore di Istanbul. Dicendu: "Semu in cuntattu cù tutte l'istituzioni pubbliche è 39 municipalità di distrittu, in particulare u sali", disse u sgiò Ali Yerlikaya, parlendu cù u nostru guvernatore, è aghjunse: Vogliu sprimà chì cuntinuemu à travaglià in modu efficace nantu à "cumu avemu. serà coordinatu' da fà determinazioni istantanee cù a squadra stabilita da u nostru guvernatore in AFAD, chì hè ancu in cuntattu cù altre istituzioni pubbliche è urganisazioni di u nostru statu. In questu rispettu, in nome di u populu di Istanbul, vogliu ringrazià à u nostru Onorevole Governatore è à i pertinenti è ufficiali di tutte l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche ".

COORDINATU Cù L'ISTITUZIONI PUBBLICHE È U POPLU DI ISTANBUL

Esprimendu u so ringraziu à a ghjente d'Istanbul per avè pigliatu l'avvirtimenti in considerazione, İmamoğlu hà dettu: "Pensu chì avemu avutu a megliu risposta à u dialogu sanu chì avemu stabilitu cù l'Istambuli dapoi u principiu, durante questa nevicata". Ricordendu chì tutte l'istituzioni di u statu è l'IMM sò in alerta à u puntu di bisogni urgenti, İmamoğlu hà dettu: "Nisunu di i nostri citadini ùn deve sentu solu quandu sentenu u so bisognu urgente. Continueremu à esse cun elli 7/24. Cum'è a nostra sensibilità à i nostri citadini, chì avemu identificatu cum'è vive in a strada. Finu a ora, avemu accoltu 1385 citadini, chì avemu identificatu cum'è campanu in a strada, durante sta neve è cuntinuemu à fà. Ci sò rapporti chì ricevemu. O sò l'osservazioni di e nostre squadre. Ci andemu di sicuru. Cunvincendu i nostri citadini, mettenduli in i nostri spazii d'alloghju è in certi hoteli, vedemu alcuni di i so bisogni è dimustremu a nostra sensibilità per assicurà chì stanu quì in un ambiente cálido.

RINGRAZIAMENTE SPECIALE À I CITTADINANI

Esprimendu u so ringraziu à tutti è istituzioni publichi chì anu cuntribuitu à stu prucessu, İmamoğlu hà dettu:

"Gestemu una grande megapolis. Gestemu una cità di quasi 20 milioni di persone. Devu ancu u listessu ringraziu à i nostri citadini chì sò armuniosi, cooperativi è attenti à l'avvirtimenti in una tale cità. Spergu chì dopu à issi ghjorni 3-4, senza sperimentà nunda chì ci disturba, senza vede alcuna vista chì ci disturba - pò esse una piccula parte di sbagli, difetti, per piacè perdonaci, ma ùn esitate à avvistà - senza vede questi. Situazioni in difficultà, ghjustu à a fine di u ghjornu, forse questu hè u casu.Versu a fine di a settimana, vogliu chì passemu una bella settimana inseme, in quale aumentemu l'occupazione di i nostri dighe à 75-80% è sperienze. l'abbundanza di neve in a nostra cità è in i nostri terri. Cunsigliu à i zitelli di leghje è leghje assai libri mentre sò in vacanze. Invitemu in particulare i nostri zitelli è i ghjovani à e nostre biblioteche ".

PUNTI CRITICI INSPECTED IN SITE

Dopu a trasmissione in diretta, İmamoğlu andò in e strade di Istanbul per u cuntrollu di a neve. Visità punti critichi in Kağıthane Cendere Road è Beykoz Kavacık, İmamoğlu hà scontru cù e squadre chì cuntinueghjanu a lotta di neve in u campu. Ricevendu infurmazioni da l'impiegati, İmamoğlu hà chjamatu i so culleghi nantu à a radiu è li hà desideratu successu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*