İBB Avvertitu! U friddu siberianu vene

İBB Avvertitu! U friddu siberianu vene

İBB Avvertitu! U friddu siberianu vene

Sicondu i dati İBB AKOM, e temperature diminuiranu da u marti, è a nevicata si ferà in e parti più alte di a cità. Icings seranu intervenuti attraversu u sistema BEUS.

Sicondu i dati spartuti da İBB AKOM, u ventu chì vene da u nordu sarà più forte è soffiarà à una vitezza di 08-00 km à l'ora, partendu da u marti (dumane) ore matina (40:65) in Istanbul. Hè stimatu chì e tampiratura calanu à i valori di neve di novu.

Dapoi l'ora di a matina, a pioggia mischia di neve sarà sperimentata in zoni cum'è Çatalca, Arnavutköy, Sarıyer, Beykoz, Şile è Aydos in e parti alte fora di u centru di a cità. A precipitazione hè prevista per esse efficace in tutta a pruvincia dopu à l'ora di a sera.

I IINGS SERÀ SEGUITI DA BEUS

Hè stimatu chì e tampiratura ponu diminuite à 0 ° C è sottu per via di l'onda di l'aria fridda siberiana, chì hè prevista per esse efficace in a regione finu à u marcuri sera. AKOM hà spartutu l'aspettativa chì a ghiacciata è a ghiacciata ponu accade per via di e temperature chì cascanu à minus.

L'IMM farà l'intervenzione necessaria nantu à e strade in cunfurmità cù l'avvirtimenti da i missaghji di u Sistema Icing Early Warning System (BEUS) installati à 60 punti diffirenti contru l'avvenimenti cum'è u ghiaccio per esse sperimentatu per u clima fretu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*