İmamoğlu hà apertu u Laboratoriu di Dati di Başakşehir

İmamoğlu hà apertu u Laboratoriu di Dati di Başakşehir

İmamoğlu hà apertu u Laboratoriu di Dati di Başakşehir

IMM; Hà apertu u "Laboratoriu di Dati di Basaksehir" in modu chì l'istituzioni, i studienti è l'esperti cunnessi in u campu di i dati è l'intelligenza artificiale cullaburanu è fà studii in u campu di l'apprendimentu machine. a ghjuventù di Istanbul; Hè l'energia, a garanzia è a faccia futura di Istanbul, a so visione ", hà dettu u presidente IMM. Ekrem İmamoğlu, in u so discorsu à l'apertura, hà dettu: "Tutti i passi è l'iniziativi chì pigliamu sò u ritornu di a nostra fiducia in voi, a so eccitazione. Quellu chì vole purtà à l'agenda; a nostra agenda hè i nostri 16 milioni di persone di fronte à noi. Ùn perdemu u nostru tempu à circà à qualcosa chì sona male. Passemu u nostru tempu cun voi. Passemu per u nostru avvene. Avemu da sbarazzarsi di sta agenda u più prestu pussibule è affidate stu paese à preziosi ghjovani menti è ghjovanu pupulazione cum'è voi. Altrimenti, s'ellu ci manca st'età, tradiremu a nostra nazione, a nostra Repubblica di 100 anni, i nostri millai d'anni di storia. Questu ùn hè micca adattatu à Turchia. Questu ùn cunvene micca à i ghjovani di a Republica di Turchia ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, hà apertu u Laboratoriu di Dati Başakşehir. U deputatu CHP Istanbul Zeynel Emre hà accumpagnatu İmamoğlu à l'apertura in Başakşehir Başak Mahallesi. Enfatizendu chì i dati sò u puntu indispensabile di u mondu tecnulugicu, İmamoğlu hà sottolineatu chì, cum'è IMM, seguitanu da vicinu i studii in questu campu. Dicendu: "Cù i passi chì facemu, facemu grandi sforzi per prioritizà u serviziu à quelli chì volenu migliurà si stessi in questu mondu è stu prucessu in questa cità", İmamoğlu hà enfatizatu nantu à a trasparenza.

"U NOSTRE TRAVAIL SERÀ FORMATU DA A SUCIETA' ESIGENDA TRASPARENZA"

Enfatizendu chì volenu furmà u so travagliu in cunfurmità cù e dumande di una sucità chì esige trasparenza, İmamoğlu hà dettu: "I dati aperti sò ancu un metudu impurtante per risolve i prublemi di a cità, aumentendu a trasparenza è rinfurzendu a relazione di u guvernu lucale cù i citadini. In questu rispettu, a creazione di un centru di dati è un laboratoriu di dati, chì credemu chì rinfurzà ancu u nostru prucessu, serà un altru passu impurtante in stu viaghju. Grazie à questu locu, susteneremu l'imprenditori. Creemu una infrastruttura sana per ch'elli ponu pruduce prughjetti chì risponde à i so bisogni è seremu cun elli. Li susteneremu. Per quessa, u "Zemin Istanbul Data Laboratory" è i centri tecnulugichi chì apreremu dopu in altri distretti serviranu veramente questi prucessi cumpletamente ", disse.

"A TURCHIA ùn hè micca in u locu chì si merita in a tecnulugia"

Dichjarà chì Turchia ùn hè micca in u locu chì si merita in quantu à l'alta tecnulugia, İmamoğlu hà dettu: "Cum'è paese, ùn avemu micca investitu in alta tecnulugia. Enfatizendu chì stu paese, à u mo parè, hà una populazione limitata è enormosa di ghjovani in u mondu, sfurtunatamenti ùn pudemu micca creà una infrastruttura chì rinfurzà a prisenza di quelli ghjovani in stu viaghju. E forsi avemu a sperimentazione di a fuga di u cervellu più stretta è dolorosa in questa zona. Se pensate chì a pupulazione di Turchia sottu à l'età di 30-35 hè à u livellu di u 60-65 per centu, in un ambiente induve ùn ci vole micca centimetru in u 21u seculu, avemu lasciatu sta zona completamente in biancu. È, sfurtunatamenti, ùn avemu micca delegatu stu travagliu à i nostri veri populu, a sucietà, a cumunità, chì duverebbe gestisce sta zona. Ùn avemu micca sustinutu i so investimenti cun elli ", disse.

"A TECHNOLOGIA NON ACCETTA L'AMBIENTE OPPRESSIVE"

Enfatizendu chì u campu di a tecnulugia hè un mediu chì esige libertà, İmamoğlu hà dettu:

"Ùn accetta mai un ambiente oppressivu. Ci duveranu restà liberi, pruducia, esse in sulidarità, è avè a massima cumunicazione. Ùn ci hè micca preghjudiziu, ci hè a scienza, ci hè a ragione, ùn ponu mai accettà chì qualcosa d'altru entre in ghjocu. Ùn sò micca. Allora quandu vi fighjulu, u vecu. In un ambiente induve un campu cusì liberu, unicu è tecnulugia hè rinfurzatu, sustinutu è investitu, Turchia, a Republica di Turchia, pruduce è presenta i prudutti d'alta tecnulugia di punta di u mondu, pruduce a più alta risorsa di valore aghjuntu, è pours. a capitale più forte per l'avvene di u paese in stu paese Ci sarà u cervellu s'ellu furnimu stu ambiente per i ghjovani preziosi cum'è voi. Dunque, aghju attribuitu una grande impurtanza à tali iniziative. E pensu chì deve esse u nostru veru tema, a nostra vera agenda. Avemu bisognu d'avè un ordine, un sistema basatu nantu à catturà l'età è ùn mancassi micca ".

"I NOSTRI INVESTIMENTI CONTINUERANU"

Spartendu l'infurmazioni chì hà da fà ispezioni in a fabbrica di pane Halk in Arnavutköy, dopu à l'avvenimentu, u 90 per centu di a so custruzzione hè stata finita, İmamoğlu hà dettu: "Di sicuru, tali strutture tecnologiche duveranu esse custruite, ma oghje facemu stu investimentu. perchè campemu in una agenda è u periodu quandu u nostru paese è a cità anu bisognu di pane. Questu ùn deve esse mancatu. Avemu da affruntà stu prublema in stu paese. Questa hè a nostra rispunsabilità, u nostru duvere. Ma duvemu sbarazzassi di sta agenda u più prestu pussibule è affidate stu paese à menti preziose è giovani pupulazioni cum'è voi. Altrimenti, s'ellu ci manca st'età, tradiremu a nostra nazione, a nostra Repubblica di 100 anni, i nostri millai d'anni di storia. Questu ùn hè micca adattatu à Turchia. Questu ùn cunvene micca à i ghjovani di a Republica di Turchia ", disse. Dà a bona nutizia chì tali investimenti continuanu, İmamoğlu hà sparte l'infurmazioni chì un centru simili serà apertu da u latu oppostu di a cità. Nutendu chì sia a facilità aperta sia u centru di u latu anatolianu seranu situati nantu à e linee di metro, İmamoğlu hà dettu chì serà faciule ghjunghje in queste zone.

"PURTAremu ISTANBUL À L'AVVENU CUN VOI"

Dicendu: "Porteremu Istanbul in u futuru cun voi cù u putere di e dati", İmamoğlu hà dettu:

"Questa iniziativa hè di sicuru bona per a nostra cità. Ma sì i nostri preziosi ghjovani amichi chì svilupparanu l'iniziativa, a portanu à u futuru è a facenu più forte. A ghjuventù di Istanbul hè l'energia di Istanbul. A ghjuventù di Istanbul hè a guaranzia di Istanbul. A ghjuventù di Istanbul hè a futura faccia di Istanbul, a so visione. Sapemu questu. Avemu fiducia in voi. Tutti i passi è l'iniziativi chì pigliamu sò u ritornu di a nostra fiducia in voi, a so eccitazione. Avemu da cuntinuà à fà questu. Quellu chì vole purtà à l'agenda; a nostra agenda hè i nostri 16 milioni di persone di fronte à noi. Ùn perdemu u nostru tempu à circà à qualcosa chì sona male. Passemu u nostru tempu cun voi. Passemu per u nostru avvene.

CHIAMATA PER PARTICIPÀ IN "ISTANBUL hè TU"

Chjamendu i ghjovani à unisce à u laboratoriu di u centru di dati chì anu apertu, İmamoğlu hà dettu: "Venite quì. Purtate i vostri amichi. Tuttu l'IMM è tutte l'istituzioni pubbliche appartene à u nostru populu. Stu locu appartene à voi, i nostri preziosi ghjovani. Allora pussede quì. Diterete: "Questu hè u mio". Questu hè l'equivalente di a parolla "Istanbul hè u vostru". Questu hè u vostru. Ma ci hè solu una sfarenza, ùn hè micca u vostru solu; 16 milioni di persone. Vogliu affidà quì l'applicazione "Istanbul hè Vostra", soprattuttu à i ghjovani. Perchè vulemu sviluppà l'applicazione "Istanbul Yours" cun voi, vulemu espansione. U numaru di scaricamentu di l'applicazione in 150 mese va versu 1 mila. Vulemu ghjunghje à 7-8 milioni, 10 milioni quì. Perchè a piattaforma "Istanbul hè Vostra" hè preziosa per: Cumunicaremu istantaneamente cù l'Istambuliti. Dumanderemu, faremu. Piglieremu a so opinione nantu à s'ellu hè ghjustu o sbagliatu, è agiremu in cunseguenza. Facemu dinò a demucrazia u più forte. Grazie à chì ? Hè grazia à sta tecnulugia preziosa ", disse.

Naim Erol Özgüner, Capu di Dipartimentu IT di IMM, hà ancu spartutu infurmazioni detallate nantu à u centru di dati in u so discorsu à l'avvenimentu. Dopu à i discorsi, a cinta di apertura di Başakşehir Data Laboratory; İmamoğlu, Emre è Özgüner anu tagliatu cù i ghjovani chì cuminciaru a so educazione. Visità u centru di dati dopu l'apertura, İmamoğlu hà scrittu annantu à u smart board, "Tuttu va assai bè in Istanbul".

U PURPOSE DI U LABORATORIU DATA

labburatoriu; hè statu stabilitu per u scopu di a cooperazione trà l'istituzioni, i studienti è i sperti cunnessi in u campu di i dati è l'intelligenza artificiale, è per fà studii in u campu di l'apprendimentu machine. Trà i cumpunenti di u laboratoriu di dati; Includerà "Big Data Storage and Processing", "Real Time Feed", "Data Visualization", "BI, Reporting and Visualization", "Analytics", "ETL / ELT Data Integration", "Data Discovery" è "Data Management". ". In u centru; "Intelligenza Artificiale è e so Applicazioni", "Programmi di Scienza di Dati è Ingegneria", "Programma di Scienza di l'Informazione Geografica", "Programma di Tecnulugia di Big Data", "Programma di Analisi di Business" è "Programma di Apprendimentu Machine è Deep Learning" saranu furmati.

I scopi di l'usu di u laboratoriu di dati sò stati determinati cum'è seguente:

  • Eliminazione di u costu di l'istituzione per i ricercatori
  • Furnisce una furmazione gratuita nantu à a scienza di dati
  • Per assicurà a fusione di persone private / giuridiche, cumpagnie è investitori angeli
  • Crià un ambiente di prova
  • Fornite un valore aghjuntu à Istanbul
  • Furnisce benefici ecunomichi fornendu un supportu spaziale à i picculi / medii / grandi imprenditori
  • Furnisce ambienti di travagliu per i ricercatori
  • Crià una reta trà individui è istituzioni
  • l'inclusione digitale
  • L'imprese chì travaglianu in l'analisi di dati si riuniscenu
  • Per furnisce una basa di dati per l'utilizatori di software

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*