İmamoğlu "Golden Horn torna à Art Basin"

İmamoğlu "Golden Horn torna à Art Basin"

İmamoğlu "Golden Horn torna à Art Basin"

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluesaminatu i travaglii in i cantieri di custruzzione İBB Heritage in Fatih è Beyoğlu in situ. Dicendu: "Semu per preparà bellezze straordinarie per l'Istambuli", İmamoğlu hà dettu, "U Cornu d'oru si trasforma avà in un tali bacinu d'arte. Avemu da preparà bellezze straordinarie per i Istanbuliti. À a fine di u ghjornu, u scopu di sti risturazioni hè; per mustrà è sente sti spazii storichi, u veru valore di Istanbul, ancu à u mondu sanu. Spergu chì pudemu portà queste bellezze à Istanbul rapidamente; Continueremu à accoglie i nostri ospiti in a nostra bella Istanbul cun piacè ". İmamoğlu hà scontru cù u tassista chì hà scontru durante u viaghju. sohbet"Viaghju u mondu. Avemu u taxi chì riceve u più lagnanza in u mondu è ùn cunvene micca à a cità. Micca s'è u vostru pruprietariu vi dà quella vittura. A piastra hè 3,5 milioni di lire. Un taxi hè un taxi in quale ùn pudete micca ghjunghje. Ripararemu ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, hà esaminatu alcuni di i travaglii di risturazione realizati da e squadre IMM Heritage in i zoni storichi in i distretti di Fatih è Beyoğlu. Imamoglu rispettivamente; Hà visitatu Seyyid-i Velayet Tomb è Asude Hatun Tomb in Fatih Cibali, Genoese House in Balat è Metro Han in Beyoğlu Şahkulu District. Imamoglu, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à l'opere da u Segretariu Generale Adupratu IMM Mahir Polat, u Capu di u Dipartimentu di Patrimoniu Culturale Oktay Özel è u Direttore Generale IETT Alper Bilgili, hà fattu a so valutazione di l'opere nantu à a penisula storica è a riva di u Cornu d'Oru tettu restauratu di a Casa Genuvese.

"SSA FESTA SERA PIÙ GRANDE"

"Avemu visitatu a restaurazione di tomba trascurata è storicamente preziosa in Fatih, chì hè ancu più preziosa in termini di spiritualità", disse İmamoğlu.

"Ogni zona, ogni strada di Fatih hè un valore storicu diversu. Hè necessariu di campà è di pudè campà sti valori ; Si deve esse mostratu quantu pussibule. Fatih d'Istanbul, vale à dì a penisula storica, vene à a vita in i mo ochji cusì: Un mondu induve milioni di turisti lucali è stranieri si passeghjanu in i so carrughji à u stessu tempu, induve e vitture sò quasi inesistenti. Perchè stu locu hè forse u più anticu in u mondu, è ancu u più putente, è hà una tessitura enormosa chì hè stata a capitale di 3 imperi. Cornu d'oru in ellu, Marmara da un latu. Una geografia straordinaria. Eccu, accelerà issi risturazioni, videndu questi esempii... Più vecu, più pensu chì u calore cresce. Micca solu noi, ma ancu a municipalità di u distrittu è altre istituzioni, alcune iniziative private espansione stu affari ".

"PREMU DI MUSTRà U VALE VALORE DI ISTANBUL À U MONDU"

Spartendu a cunniscenza chì alcune restaurazioni sò in corso da Cibali à Balat è in altri assi, İmamoğlu hà dettu: "Vulemu chì questu locu si sviluppa cum'è un spaziu culturale è artisticu. U Cornu d'oru si trasforma avà in un tali bacinu d'arte. Videmu questu approcciu quì. Fighjemu u cantiere navale di u Cornu d'oru ghjustu di fronte, induve avemu da preparà bellezze straordinarie per i Istanbuliti. À a fine di u ghjornu, u scopu di sti risturazioni hè; per mustrà è sente sti spazii storichi, u veru valore di Istanbul, ancu à u mondu sanu. Spergu chì purteremu queste bellezze à Istanbul rapidamente; Continueremu à accoglie i nostri ospiti in a nostra bella Istanbul cun piacè ".

FIRMATA À U MARCHU DI QUARTIERE

Durante a so visita à a tomba in Cibali, İmamoğlu si firmò ancu in u mercatu di strada in a regione. Esprimendu i so desideri di un bonu travagliu à i cummercianti di u mercatu, İmamoğlu hà ancu ascoltatu i rimproveri di i citadini chì anu compru annantu à a crisa ecunomica. Tastà u cotognu offrittu da i cummercianti, İmamoğlu ùn hà micca scunfittu l'invitu di a coppia Hülya-Ahmet Açer, chì gestisce un caffè in u vicinatu. Facendu una pausa caffè quì, İmamoğlu hà cumpletu a distanza da Cibali à Balat à pedi. Durante a caminata, certi citadini anu fattu e so foto cù İmamoğlu, mentre chì certi citadini anu avutu l'uppurtunità di trasmette i so prublemi à u presidente IMM.

IN TAXI SHOP SOHBET

Hà scontru ancu un tassista in strada. sohbet Imamoglu hà dettu:

"U pruprietariu di a vostra targa, un signore cum'è tè, hà trovu un cummerciante. Vi hà invitatu, è fate stu travagliu. Ci hè ancu chì; U pruprietariu di a piastra hè scunnisciutu, ùn sò micca ciò chì hè. Cuntrollamu unu; sin'à un puntu. Avemu auditu; sin'à un puntu. Stu travagliu deve esse stallatu nantu à una basa regulare. Ognunu pò vede finu à ch'e aghju statu per dà u vostru dirittu. Mentri a ghjente trova difficiuli di cullà 3-5 centesimi, dicemu insistentemente; "Amicu, a rota di st'omu ùn gira micca". Questu hè un aspettu di u travagliu, ma l'aspettu principale hè questu: Davanti à certi centri commerciali, quellu chì paga 100 dollari piglia un taxi. Ci hè una tale disgrazia ? Impussibule. Eccu avete aspittendu un travagliu. Per quessa, avemu luttà per purtà l'ordine è l'ordine à stu travagliu. Dicemu; "Ora venderaghju targhe di taxi in nome di IMM". Imaginemu chì ci hè un rant in quellu affari. Dicu, "IBB hà da uperà". Chì faraghju ? Truvaraghju cummercii decenti cum'è voi è li daraghju un travagliu quì. Ùn ci hè nunda di più ".

"Avemu a più lagnanza di u mondu di u taxi è ùn hè micca adattatu per a cità"

A risposta di u tassista à İmamoğlu, "U nostru prublema hè questu cum'è u cunduttore: travagliu in questa vittura? Travaglieraghju in sta vittura è uttene u mo salariu. Vi daraghju quantu soldi guadagnu. Lasciami ancu mette soldi in a mo sacchetta ". Dicendu: "Hè ancu u mo desideriu", İmamoğlu hà dettu, "Viaghju in u mondu. Avemu u taxi chì riceve u più lagnanza in u mondu è ùn cunvene micca à a cità. Micca s'è u vostru pruprietariu vi dà quella vittura. A targa hè 3,5 milioni di lire, un taxi, un taxi ùn deve esse pigliatu. Ripararemu ", disse. U tassista hà ancu sustinutu İmamoğlu cù e parolle "Dite a verità".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*