İmamoğlu vince a Cumpetizione Globale di Sindaci

İmamoğlu vince a Cumpetizione Globale di Sindaci

İmamoğlu vince a Cumpetizione Globale di Sindaci

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà vintu u "Bloomberg Global Mayors Competition" in 2021 cù u so prughjettu "Pending Invoice", chì hà fattu una grande impressione micca solu in u nostru paese, ma ancu in u mondu sanu. In a cumpetizione, induve 650 cità da u mondu sanu s'applicanu, 50 cità inseme cù Istanbul anu fattu a finale. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu è Istanbul hà vintu u gran premiu, superendu parechje cità mundiale cumpresi Parigi è Londra in Europa è New Orleans in i Stati Uniti.

U unu di quelli chì piglianu passi bravi hè IMAMOĞLU

In l'annunziu di u Global Mayors Challenge 19, a cumpetizione più cumpleta è ambiziosa finu à a data, chì coincide cù un tempu quandu Covid 2021 cambia a vita in u mondu sanu, è i guverni di a cità cercanu di fà di più cù menu risorse chè mai ". Certi sindaci anu pigliatu passi audaci per affruntà i prublemi più critichi di a so cità. Unu di quelli chì anu fattu questi passi audaci. Ekrem İmamoğlu è a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) da a ghjuria composta da membri internaziunali distinti.

"A SOLIDARITÀ DI ISTANBUL SERA UN ESEMPIU PER U MONDU"

Annunziendu u premiu dicendu: "Aghju una nutizia assai bona, assai incuraggente per voi", u presidente di IMM Ekrem İmamoğluAvemu vintu u cuncorsu Bloomberg Global Mayors 2021 cù u nostru prughjettu "Pending Invoice". Avemu pigliatu u nostru postu trà e cità 631 chì sò state ritenute degne di premii in u cuncorsu, in quale 15 cità di tuttu u mondu anu participatu. Semu assai felici è fieri d'avè vintu stu premiu cù Fattura Sospesa, chì riunisce a cultura di sulidarità da e nostre tradizioni cù a tecnulugia. Grazie à stu premiu, a Fattura Sospesa si sparghjerà in tutte e cità di u mondu. In altre parolle, a sulidarità di Istanbul darà un esempiu per u mondu sanu. Da quì, vogliu sprime a mo gratitudine à tutti i nostri citadini, filantropii è à a ghjuria, chì hè custituita da nomi assai preziosi, chì consideranu Istanbul degne di un premiu. Avemu riesciutu inseme, è inseme ghjunghjeremu assai più successi ", disse.

COME FUNZIONA U PROCESSU ?

Per a cumpetizione più ambiziosa finu à a data, induve i prughjetti più bravi è innovatori sò premiati, i cità finalisti sò stati dati 5 mesi da Bloomberg per pruvà cumu si puderanu sviluppà e so idee. L'IMM hà realizatu una seria di teste nantu à "Cumu aumentà u sustegnu di i filantropi à a fattura suspesa" in i stands stallati in dui punti più affollati di a cità è in l'ambiente digitale. Michael Odermatt, rapporteur di u dipartimentu di l'Innovazione di u Guvernu di Bloomberg Philanthropies, hà visitatu Istanbul in nuvembre 2021 per osservà strettamente u prughjettu "Pending Invoice" è u travagliu di a squadra d'Istanbul è rappurtallu à u cumitatu di selezzione.

Hè statu un esempiu di u mondu

U fattu chì a pratica "Pending Invoice" hà datu un esempiu per l'altre cità mundiale, u putenziale di a sulidarità urbana chì emerge in Istanbul per diventà una cultura permanente, è u precursore di a cultura di sulidarità glubale sò stati decisivi per vince u premiu.

U MONDU TUTU APPREZIU

Cù stu premiu, IMM hà purtatu una antica tradizione anatolica à l'ambiente digitale durante u prucessu di a pandemia, è chì a manu chì dà ùn vede micca a manu chì piglia; U fattu chì hà creatu una piattaforma di sulidarità anonima, diretta è affidabile hè stata apprezzata da u mondu sanu.

1 MILIONA DI DOLLAR PREMIU À ISTANBUL

U 1 di ghjennaghju di u 2021, hè statu informatu à a squadra di prughjettu IMM chì Istanbul hà vintu u cuncorsu Bloomberg Global Mayors 3 per esse ritenutu degne di un premiu di $ 2022 milione da a ghjuria. E 15 cità vincitori saranu annunziate à a stampa u 18 di ghjennaghju di u 2022, cù un grande lanciu gestitu da Bloomberg Philanthropies.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*