Suggerimentu Ferroviario Da l'Imprenditore Peker à Van Hakkari

Suggerimentu Ferroviario Da l'Imprenditore Peker à Van Hakkari
Suggerimentu Ferroviario Da l'Imprenditore Peker à Van Hakkari

Mentri a Northern Van Lake Railway Line, chì hè stata unu di i temi più parlatu in Van in l'ultimi anni, mantene sempre u so silenziu malgradu tutte e chjama, una pruposta nova è rimarchevule hè stata fatta riguardu à Van pocu tempu. Erdinç Peker, un omu d'affari chì hà presentatu l'idea di un prughjettu ferroviariu trà Van è Hakkari per Van, chì u so sognu di a Ferrovia di u Van Lake di u Nordu ùn hè mai rializatu, hà dettu chì u prughjettu di a ferrovia ùn deve esse à l'agenda solu in Hakkari.

Mentre investimenti significativi sò stati fatti in termini di autostrade in l'ultimi 20 anni in Turchia, passi impurtanti sò stati ancu fatti in termini di novi ferrovie. In più di e ferrovie custruite in tuttu u paese, passi impurtanti sò stati fatti in u campu di i treni d'alta velocità. Ancu se l'investimenti stradali sò stati fatti in Van in l'ultimi 20 anni, prughjetti cum'è Van Ring Road, Van-Şırnak Highway è North Van Lake Railway ùn sò micca stati realizati. Mentre chì a linea di trenu d'alta velocità Sivas-Kars hè stata inclusa in u scopu di l'investimentu è u travagliu hè statu cuminciatu, u passu previstu in questu sensu ùn hè statu fattu in Van. Mentre chì a linea di Ferrovia di u Nordu di Van Lake, chì aspetta a bona nutizia dapoi anni, è u prughjettu di tram o trambus, chì una volta hà avutu un grande impattu in a cità, ùn pudia esse cumpletu, l'imprenditore Erdinç Peker, chì hè statu mintuatu. spessu in i tempi recenti, hà fattu un suggerimentu impurtante nantu à a Linea Ferroviaria Van Hakkari. L'imprenditore Erdinç Peker, chì hà fattu valutazioni annantu à u prugettu, hà ricurdatu chì u presidente di a Camera di Cummerciu Hakkari, Servet TAŞ, hà presentatu una tale idea in 2017 è hà prupostu di mette in pratica sta idea.

PRIMA MENZIONE IN 2017

Mencionendu l'impurtanza di u prugettu ferroviariu trà Van è Hakkari per e duie cità, l'imprenditore Erdinç Peker hà dettu: "In 2017, u presidente di a Camera di Cummerciu di Hakkari, Servat Taş, hà avutu sta idea. U sgiò Taş hà avutu un discorsu dicendu "Chì succede s'ellu ci era una cunnessione di trenu trà Van è Hakkari". In listessu modu, hè un prughjettu sustinutu da u guvernatore di Hakkari. Tuttavia, a tappa di u prugettu ùn hè micca stata iniziata è hè in u stadiu di l'idea. A ferrovia culligarà à Geçitli da Durankaya è à Van da Geçitli à Van. Hè cusì chì a strada hè stata determinata. Hè una linea di circa 100 chilometri. In questu sensu, riduce a strada Van-Hakkari à 1 ora è 30 minuti ". Hà utilizatu e so spressione.

PEKER : CONTRIBUITE SERIE À VAN È HAKKARI

Enfatizendu chì 32 strade di tunnel è u tunnel di Güzeldere seranu persi in Hakkari cù u prugettu, Peker hà dettu chì u viaghju in trenu hè assai più còmode. Peker hà cuntinuatu e so parolle cusì: "U stabilimentu di una tale linea apre diverse porte, oltre à fà più faciule per cunnette cù e pruvince circundanti è ancu u trasportu trà e duie cità. Per esempiu, risolve u prublema di u trasportu altru da i passageri. U più grande costu di input in l'industria hè u trasportu. Quandu fighjate u trasportu per ferrovia è strada, circa 1/3 di a ferrovia hè salvatu cumparatu cù l'autostrada. Questu hè assai impurtante per Van. Di sicuru, cuntribuisce ancu à a pruvincia di Hakkari. Ci sò minieri seri. Queste mine venenu per strada. S'elli ponu dirighjenu e mine à u trenu, averanu un prufittu assai seriu ".

Cù stu prughjettu, u costu di l'input abbassa ...

Enfatizendu chì a ferrovia hè di grande impurtanza per u trasportu di merci, Peker hà dettu: "Quandu i vegetali è i frutti vanu da Van à Hakkari, andaranu assai à prezzu è in pocu tempu. Ci sò prublemi cù u trasportu di frutti è ligumi. U deterioramentu è a decadenza sò in i prudutti chì ùn sò micca spediti à tempu. Dunque, ci saranu guadagni per via di a consegna rapida è di u risparmiu di trasportu. In altri palori, quandu a dotazione di input diminuite, ci sarà una diminuzione di u costu di vendita. Di sicuru, i prudutti chì parenu caru per noi sò ancu più caru à Hakkari. Quandu u trasportu hè facilitatu, cunsumanu prudutti più economici ".

"U scopu hè di pensà à l'ecunumia cuncentrata"

Evaluendu a situazione attuale di u prughjettu di a ferrovia, Peker hà dichjaratu chì ùn ci hè micca studiu. Enfatizendu una volta di più chì l'idea hè assai impurtante, Peker hà dettu: "Se stu prughjettu hè realizatu, serà ancu cunnessu à a Ferrovia di l'Anatolia di u Nordu in u futuru. Va da Hakkari à Van, da Van à Tatvan, da Tatvan à Diyarbakir è da quì à altre rotte. Allora andemu à cunnette à l'ecunumia di tutti. U scopu ùn hè micca di pensà à u trasportu di passageri, ma di pensà solu à l'ecunumia. I materiali puderanu vene quì da Ankara in una volta. Inoltre, Van hè assai impurtante in a so industria. Quandu avemu vulsutu i materiali in l'industria da l'esternu, eramu affruntatu cù u prublema di trasportu ".

VAN È HAKKARI DEVERU MANTENU QUEST NUMERO À L'AGENDA

Infine, Peker hà cumpletu e so frasi è hà dettu: "Scambiamu idee cù organizzazioni non governative. Ma u scopu hè di creà l'opinione publica. Avemu bisognu di alzà a nostra voce per chì l'idea maturi. Avemu da trasmette ancu questu à u Ministeru di i Trasporti. Stu prughjettu ùn hè ancu un prughjettu assai caru. A ferrovia era assai impurtante in a Prima Guerra Munniali. Hè ugualmente impurtante avà. À quellu tempu, tuttu u trasportu era fattu per ferrovia. Avà vulemu purtà l'affari di trasportu à l'ecunumia. Cù stu prughjettu, tutte e cità circundante s'avvicinaranu l'una à l'altru. Chjamemu da quì à i guvernatori di e duie pruvince. Ch'elli piglianu l'azzione necessaria. Di listessa manera, e Càmera di Cummerciu duveranu ancu mette stu tema à l'agenda. Fate i studii di fattibilità necessarii. Ancu s'è questi sò fatti, farà una cuntribuzione seria à a regione. E duie cità duveranu abbraccià questu. Questu ùn deve esse micca solu nantu à l'agenda di Hakkari, ma deve esse purtatu spessu in Van ".

Fonte: Shahrivan Newspaper

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*