U primu trenu di merci chì partendu da Islamabad hè ghjuntu à Ankara

U primu trenu di merci chì partendu da Islamabad hè ghjuntu à Ankara
U primu trenu di merci chì partendu da Islamabad hè ghjuntu à Ankara

"U trenu di merci Istanbul-Teheran-Islamabad risparmierà tempu è costu cumparatu cù u trasportu marittimu di 35 ghjorni trà u Pakistan è a Turchia, è hà da purtà à u sviluppu di u cummerciu trà i dui paesi. Cù questi vantaghji, u nostru putere cumpetitivu aumenterà.

In u scopu di u "Progettu di treni di merci Islamabad-Teheran-Istanbul (ITI)" implementatu trà u Pakistan, l'Iran è a Turchia, u primu trenu di merci partitu da Islamabad hà ghjuntu à Ankara.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà assistitu à a cerimonia di accolta per u trenu di merci Islamabad-Teheran-Istanbul (ITI) tenuta u 5 di ghjennaghju di u 2022 à a Stazione di Ankara. L'ambasciadore di l'Iran à Ankara Muhammed Ferazmend, u deputatu pakistanese Mahdum Zaid Qureshi, u direttore generale di TCDD Tasimacilik AS Hasan Pezuk, u direttore generale di TCDD Metin Akbaş, è i ferroviari anu assistitu à a ceremonia.

"Grazie à centinaie di prughjetti implementati, Turchia hè diventata u paese chjave di i corridori ferroviari internaziunali"

Ricordendu chì Turchia hà battutu un record cù esportazioni di 2021 miliardi di dollari in 225, è chì per a prima volta in a storia di a Republica, a so parte in u voluminu di u cummerciu mundiale superava l'1 per centu, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu sappiutu aumentà e nostre esportazioni da 10 per centu l'annu passatu, quandu u cummerciu glubale di merchenzie hà aumentatu da 33 per centu ". usatu a frasa.

Indittendu chì e relazioni cummerciale in rapidu sviluppu trà l'Asia è l'Europa necessitanu u sviluppu di infrastrutture di trasportu in a regione, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu investitu più di 19 trilione 1 miliardi di lire in l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione di u paese in l'ultimi 145 anni.

Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu ch'elli travaglianu duramente per stabilisce infrastrutture di trasportu ininterrotte è di alta qualità trà i cuntinenti creendu corridori internaziunali, hà dichjaratu chì, grazie à centinaie di prughjetti implementati, Turchia hè diventata u paese chjave di i corridori ferroviari internaziunali.

"Avemu u scopu di operà 1500 blocchi di treni à l'annu da u Corridor Centrale è a strada Baku-Tbilisi-Kars è di riduce u tempu tutale di crociera di 12 ghjorni trà Cina è Turchia à 10 ghjorni"

Enfatizendu chì anu aumentatu a rete ferroviaria à 12 chilometri, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì: "Per migliurà l'efficienza è a sicurezza di a ferrovia, avemu aumentatu e nostre linee di signale da 803 per centu è e nostre linee elettrificate da 172 per centu. Grazie à a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars chì hè stata messa in serviziu, hè emersa l'uppurtunità di utilizà in modu efficace u Corridor Mediu in u trafficu di merci ferroviarie trà a Cina è l'Europa. Avà, a pista di 180 mila chilometri Cina-Turchia hè finita in 12 ghjorni. Cuntinuemu u nostru travagliu à piena velocità per trasfurmà u 12 per centu di l'annu 5 mila treni blocchi in Europa via Cina-Russia à Turchia. Avemu u scopu di operà 30 blocchi di treni annu da u Corridor Mediu è a strada Baku-Tbilisi-Kars è di riduce u tempu di crociera di 1500 ghjorni trà Cina è Turchia à 12 ghjorni. Utilizendu sta linea in modu più efficiente è à una capacità più altu, sustenemu i nostri esportatori per u scopu di 10 miliardi di dollari ".

Dichjarà chì anu trasportatu un totale di 2021 milioni di tunnellate di merci in 38,5 cù e ferrovie, Karaismailoğlu hà dettu chì ci hè statu un aumentu di 24 per centu in u trasportu internaziunale di merci cumparatu cù l'annu passatu.

"Un scopu di più di 2023 milioni di tunnellate di merci per u 50 per ferrovia"

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu u scopu di aumentà a quantità di merci trasportate nantu à e ferrovie à più di 2023 milioni di tunnellate in 50.

"Aumenteremu ancu stu putenziale di Turchia, chì hà un voluminu cummerciale significativu in u trasportu regiunale di merci, facendu centri logistichi. Cù i prughjetti chì avemu pianificatu in u scopu di i studii di u Pianu Maestru di u Trasportu è a Logistica, avemu u scopu di aumentà a parte di e ferrovie in u trasportu terrestre da 5 per centu à 11 per centu in u primu locu. Cuntinuemu rapidamente i travaglii di custruzzione per un totale di 5 mila 176 chilometri di linea ferroviaria. U sabbatu, cù a participazione di u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan, apremu a Linea Alta Velocità Karaman-Konya per l'operazione ".

"U settore ferroviariu aumenterà a so parte in u trasportu di passageri è di merci ghjornu per ghjornu"

Gebze-Sabiha Gökçen Airport-Yavuz Sultan Selim Bridge-Istanbul Airport-Çatalca-Halkalı Karaismailoğlu, chì hà infurmatu chì i travaglii per u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità continuanu ancu, hà enfatizatu chì a parte di u settore ferroviariu in u trasportu di passageri è di merci aumenterà ghjornu per ghjornu.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u trenu di merci Islamabad-Teheran-Istanbul offre una nova opzione à l'industriali è l'imprese nantu à a strada Pakistan-Iran-Turchia.

Partendu da a stazione Margalla di Pakistan-Islamabad u 21 di dicembre di u 2021, u trenu hà finitu a so pista di 1990 mila 2 chilometri, cumprese 603 chilometri in Pakistan Islamabad, 1388 mila 5 chilometri in Iran è 981 chilometri in Turchia, è ghjuntu à Ankara in 12 ghjorni. 21 ore. Karaismailoğlu hà dettu:

"U trenu di merci Istanbul-Teheran-Islamabad risparmierà tempu è costu cumparatu cù u trasportu marittimu di 35 ghjorni trà u Pakistan è a Turchia, è hà da purtà à u sviluppu di u cummerciu trà i dui paesi. Cù questi vantaghji, u nostru putere cumpetitivu aumenterà. Avemu u scopu di fà u trenu, chì travaglia sempre per a carica di ritornu da Turchia, diventa regularmente in u periodu à vene è di furnisce una cunnessione europea traversendu u Marmaray. U sicondu trenu, partitu da u Pakistan u 29 dicembre 2021, cuntinueghja u so viaghju in Turchia. Cù a ripresa di u nostru trenu di merci Islamabad-Teheran-Istanbul, a parte di u trasportu ferroviariu in u cummerciu trà i dui paesi aumenterà ".

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì cuntinueghjanu à travaglià per aumentà a varietà di merci, accurtà i tempi di trasportu è trasportu carichi cù u trenu, chì era cuminciatu à esse operatu di novu, è hà dettu à l'esportatori in trenu chì ghjunghjenu à u Pakistan, chì hà a più alta densità di pupulazione in u paese. u mondu in u sudu di l'Asia, l'India, a Cina, l'Afghanistan è l'Iran, chì hè vicinu à u Pakistan, hà indicatu a prestazione di un corridore ferroviariu.

Enfatizendu chì a Turchia hè un passu più vicinu à i so scopi di diventà un ponte è una basa logistica trà l'Asia è l'Europa, Karaismailoğlu hà ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu à a ripresa di i voli.

In u so discorsu à a ceremonia, l'Ambasciadore Ferazmend hà dichjaratu chì u Prughjettu di u Trenu di merci Islamabad-Teheran-Istanbul hè un prughjettu impurtante riunitu da trè paesi sorelli.

Enfatizendu l'impurtanza di tali prughjetti, Ferazmend hà dettu chì Turchia, Iran è Pakistan sò i trè paesi impurtanti di l'Asia.

"U primu passu impurtante versu a cunnessione regiunale"

Ferazmend hà dettu chì sta linea cunnetta u Pakistan à Turchia via l'Iran è riduce u tempu è u costu di trasportu è hà dettu: "U Pakistan, l'Iran è a Turchia anu fattu u primu passu impurtante versu a cunnessione regiunale. Dunque, u primu trenu partì da Islamabad u 21 di dicembre. I trè paesi pensanu à implementà u prughjettu di u trenu di passageri nantu à a stessa linea in un futuru vicinu ". usatu e frasi.

U deputatu pakistanesu Qureshi hà rimarcatu chì u prughjettu sopra citatu hà da ghjucà un rolu impurtante micca solu per aumentà a connettività regiunale, ma ancu per prumove l'attività ecunomica è cummerciale in a regione di l'Organizazione di Cooperazione Economica (ECO).

Indittendu chì sta linea riduce u tempu di trasportu di i prudutti à 6-543 ghjorni è riduce i costi di trasportu nantu à una linea di circa 12 mila 14 chilometri trà Islamabad è Istanbul, Qureshi hà dettu: "Stu trenu di merci furnisce l'uppurtunità di aumentà ancu e so esportazioni à Pakistan è per cunnette cù i mercati internaziunali, cumpresa l'Europa. Furnirà ancu un ponte trà Turchia è i mercati europei è asiatichi. Questu cuntribuisce ancu à u avvicinamentu di i populi di a regione ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*