L'aeroportu di Istanbul hà fattu 32.4 miliardi d'euros

L'aeroportu di Istanbul hà fattu 32.4 miliardi d'euros

L'aeroportu di Istanbul hà fattu 32.4 miliardi d'euros

A Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu (DHMI) hà dichjaratu chì un totale di 32 miliardi 399 milioni d'euros sò stati purtati in u settore di l'aviazione cù l'apertura di l'aeroportu di Istanbul.

In a dichjarazione nantu à u situ web di DHMI, hè statu dichjaratu chì a nutizia fatta citando e parolle di u deputatu İP Samsun Erhan Usta era falsa, è qualsiasi azzione fatta à l'Alta Cunsigliu di Pianificazione in linea cù l'estensione di u periodu di operazione attuale di 3 anni, 8 mesi è 20 ghjorni per 500 anni per un prezzu di 20 milioni di dollari, hè nutatu chì ùn hè micca stata offerta.

In riassuntu, u seguente hè statu nutatu in a dichjarazione: "Cù l'apertura di l'aeroportu di Istanbul, un totale di 10 miliardi 247 milioni d'euros, cù un costu d'investimentu di 22 miliardi 152 milioni d'euros è una tarifa di affittu di 32 miliardi 399 milioni d'euros + IVA. per esse pagatu à l'Amministrazione durante u periodu di operazione, hè statu purtatu à a nostra industria di l'aviazione. Cusì, aumentendu a lucazione annuale à 165 miliardi 55 milioni d'euros in più di a cuncessione è u costu d'investimentu datu à l'Atatürk Airport cum'è 383 milioni 1 mila 45 dollari annu, u prufittu di u nostru statu hè aumentatu circa 7 volte in affittu solu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*