Istanbul Teheran Islamabad Trasportu Trenu hà da migliurà u cummerciu trà dui paesi

Istanbul Teheran Islamabad Trasportu Trenu hà da migliurà u cummerciu trà dui paesi
Istanbul Teheran Islamabad Trasportu Trenu hà da migliurà u cummerciu trà dui paesi

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, enfatizendu chì u Trenu di merci Istanbul-Teheran-Islamabad (ITI), chì hà cuminciatu à operare di novu, portarà à u sviluppu di u cummerciu trà i dui paesi, è hà dettu: "A linea ferroviaria BTK è a linea ferroviaria BTK. Corridor Mediu è u novu asse di u cummerciu mundiale, l'Asia, per ferrovia.Connessu à Turchia, stu corridore stabilisce ancu un ponte ferroviariu versu l'Afghanistan è u Pakistan. Cusì, cù u Trenu di merci Islamabad-Teheran-Istanbul (ITI), un novu corridore ferroviariu serà furnitu à i nostri esportatori in u sudu di l'Asia, ghjunghjendu à u Pakistan, chì hè vicinu à l'India, a Cina, l'Afghanistan è l'Iran. a più alta densità di pupulazione in u mondu. In questu modu, u nostru paese serà un passu più vicinu à i so scopi di esse un ponte è una basa logistica trà l'Asia è l'Europa ".

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà assistitu à a cerimonia d'accoglienza di u Trenu di merci Islamabad-Teheran-Istanbul (ITI). Karaismailoğlu hà dichjaratu chì Turchia, à l'intersezzione di l'Asia è l'Europa, hè unu di i paesi principali in a geografia di a Ruta di a Seta, cù a so pusizioni geopulitica, cum'è era ieri. Per a prima volta in a storia di a Republica, cù e so esportazioni di 2021 miliardi di dollari in 225, hà aumentatu a so parte in u voluminu di u cummerciu mundiale sopra 1 per centu. L'annu passatu, quandu u cummerciu mundiale di merchenzie hà aumentatu da 10 per centu, avemu sappiutu aumentà e nostre esportazioni da 33 per centu. L'obiettivu di l'esportazione di Turchia per u 20, chì hè unu di i paesi in più rapida ricuperazione trà i paesi G2022 durante u periodu epidemicu, hè di 250 miliardi di dollari. In più di questu scopu, e relazioni cummerciale in rapidu sviluppu trà l'Asia è l'Europa necessitanu ancu u sviluppu di infrastrutture di trasportu in a nostra regione.

A TURCHIA HA DIVENTATA UN PAESE CHAVE DI CORRIDORI FERROVIARI INTERNAZIONALI

Enfatizendu chì anu investitu più di 19 trilione 1 miliardi di lire in l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione di Turchia in l'ultimi 145 anni, Karaismailoğlu hà dettu chì travaglianu assai seriamente per stabilisce infrastrutture di trasportu ininterrotte è di alta qualità trà i cuntinenti, in particulare creendu corridori internaziunali. Karaismailoğlu hà dettu: "Grazie à e nostre centinaie di prughjetti chì sò stati custruiti è implementati cù a mobilizazione ferroviaria realizata da u nostru Ministeru, Turchia hè diventata u paese chjave di i corridori ferroviari internaziunali" è hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Avemu aumentatu a nostra rete ferroviaria à 12 chilometri. 803 per centu di e nostre linee signalate per migliurà l'efficienza è a sicurità in a ferrovia; Per d 'altra banda, avemu aumentatu e nostre linee elettriche da 172 per centu. A strada chì passa per u nostru paese è cunnetta i paesi di u Far East, in particulare a Cina, à u Cuntinente Europeu, hè cunnisciuta cum'è Corridor Mediu. Grazie à a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars chì hè stata messa in serviziu, hè emersa l'uppurtunità di utilizà in modu efficace u Corridor Mediu in u trafficu di merci ferroviarie trà a Cina è l'Europa. Avà, a pista di 180 mila km Cina-Turchia hè finita in 12 ghjorni. Cuntinuemu ancu i nostri sforzi per trasfurmà u 12 per centu di u trenu annu 5 bloccu in Europa via a Cina-Russia (Siberia), cunnisciuta cum'è a linea di u nordu, in Turchia. Avemu u scopu di operà 30 treni di bloccu annu da u Corridor Mediu è a strada Baku-Tbilisi-Kars è riduce u tempu tutale di crociera di 1.500 ghjorni trà Cina è Turchia à 12 ghjorni. Utilizendu sta linea in modu più efficiente è à una capacità più altu, sustenemu i nostri esportatori per u scopu di 10 miliardi di dollari. Nimu ùn deve dubbità chì diventeremu una superpotenza logistica in u Corridor Mediu da u 250, cù a nostra infrastruttura chì avemu rinfurzatu cù u scopu di u sviluppu olisticu ".

2021 MILIONI TUNNELLATE DI CARGA TRASPORTATA PER FERROVIA IN 38.5

Cù ferrovie in 2021; Sottulineendu chì un totale di 38,5 milioni di tunnellate di carichi sò stati trasportati, u Ministru di i Trasporti Karasmailoğlu hà dettu chì anu ottenutu un aumentu di 24 per centu in particulare in i trasporti internaziunali di carichi cumparatu cù l'annu passatu. Sottulineendu chì l'aumentu più altu hè statu sperimentatu in a linea BTK cù u 98 per centu, Karaismailoğlu hà dettu chì ci era un aumentu di 20 per centu in a linea europea è un aumentu di 15 per centu in a linea Iran. U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu u scopu di aumentà a quantità di merci chì purtemu nantu à e nostre ferrovie à più di 2023 milioni di tunnellate in 50. Aumenteremu ancu stu putenziale di Turchia, chì hà un voluminu cummerciale significativu in u trasportu regiunale di merci, facendu centri logistichi. Cù i prughjetti chì avemu pianificatu in u scopu di i studii di u Pianu Maestru di u Trasportu è di a Logistica, avemu u scopu di aumentà a parte di e ferrovie in u trasportu terrestre da 5 per centu à 11 per centu in u primu locu. Continuemu i travaglii di custruzzione per un totale di 5 mila 176 km di linea ferroviaria ", disse.

A LINEA DI TRENO DI VELOCITÀ KARAMAN-KONYA SERA APERTA U SABbatu

Esprimendu chì apriranu a linea di trenu Karaman - Konya High Speed ​​​​con a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan u sabbatu, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"Ankara-İzmir, Halkalı-ÇerkezköyU nostru travagliu cuntinueghja nantu à Kapikule, Bursa-Yenişehir-Osmaneli, Mersin-Adana-Gaziantep, Karaman-Ulukışla, Aksaray-Ulukışla-Mersin-Yenice High Speed ​​​​Linee. Inoltre, simu compie u travagliu di offerta di a nostra Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Kayseri. Gebze-Sabiha Gökçen Airport-Yavuz Sultan Selim Bridge-Istanbul Airport-Çatalca-Halkalı Travagliemu ancu nantu à u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità. U nostru settore ferroviariu, chì rinforza u so putere cù i prughjetti chì sò stati realizati è cuntinueghja, aumenta a so parte in u trasportu di passageri è di merchenzie ghjornu per ghjornu. Grazie à u Marmaray Bosphorus Tube Crossing è a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, chì sò unu di l'investimenti più impurtanti in u nostru scopu di fà a Turchia una basa logistica, u trasportu di merci ferroviaria hè in crescita in un vastu hinterland da a Cina à l'Europa, da Turchia à Russia ".

PORTARÀ À U Sviluppu di u CUMMERU Trà DUE PAESI

Dichjarà chì Islamabad-Teheran-Istanbul Freight Train offrirà una nova opzione à l'industriali è l'imprese nantu à a strada Pakistan-Iran-Turchia, Karaismailoğlu hà dettu: "U nostru trenu, chì abbandunò a stazione di Margalla di Pakistan-Islamabad u 21 di dicembre di u 2021, hè 990 chilometri. in Pakistan / Islamabad, hà finitu a so pista di 2 chilometri, 603 mila 388 chilometri in Iran è 5 chilometri in u nostru paese, in 981 ghjorni è 12 ore. U Trenu di merci Istanbul-Teheran-Islamabad (ITI) risparmià u tempu è u costu cumparatu cù u trasportu marittimu trà Pakistan è Turchia, chì dura 21 ghjorni, è hà da purtà à u sviluppu di u cummerciu trà i dui paesi. Di sicuru, sti vantaghji aumenteranu u nostru putere cumpetitivu. Avemu u scopu di fà u trenu, chì travaglia sempre per a carica di ritornu da Turchia, diventa regularmente in u prossimu periodu è furnisce a cunnessione europea passendu Marmaray. Inoltre, u viaghju di u sicondu trenu, chì parte da u Pakistan u 35 dicembre 29, cuntinueghja à Turchia. Cù a ripresa di u nostru Islamabad - Teheran-Istanbul Freight Train, a parte di u trasportu ferroviariu in u cummerciu trà i dui paesi aumenterà. Cù u travagliu di i nostri paesi è l'amministrazioni ferroviarie, in particulare l'Organizazione di Cooperazione Ecunomica, cù u Trenu di Carichi, chì hà cuminciatu à esse operatu di novu nantu à a linea Islamabad-Teheran-Istanbul (ITI), i studii cuntinueghjanu à aumentà a varietà di carichi. , accurtà i tempi di trasportu è trasporta a carica. Cunnettendu l'Asia, chì hè u novu assi di u cummerciu mundiale, per ferrovia cù a Linea Ferroviaria BTK è u Corridor Mediu, Turchia hè ancu custruendu un ponte ferroviariu per l'Afghanistan è u Pakistan cù stu corridore. Cusì, cù u Trenu di merci Islamabad-Teheran-Istanbul (ITI), un novu corridore ferroviariu serà furnitu à i nostri esportatori in u sudu di l'Asia, ghjunghjendu à u Pakistan, chì hè vicinu à l'India, a Cina, l'Afghanistan è l'Iran. a più alta densità di pupulazione in u mondu. In questu modu, u nostru paese serà un passu più vicinu à i so scopi di esse un ponte è una basa logistica trà l'Asia è l'Europa. In a ripresa di i viaghji, i nostri stati, l'istituzioni internaziunali è l'amministrazioni ferroviarie furnianu grandi sforzi è sustegnu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*