Autobus elettrici chì venenu à Istanbul

Autobus elettrici chì venenu à Istanbul

Autobus elettrici chì venenu à Istanbul

IETT hà fattu u primu passu per cumprà 2022 veiculi elettrici in u so budgetu 100. U prucessu di prova di l'autobus elettricu cù una gamma di 300 chilometri hè statu iniziatu. Cù a compra, l'autobus XNUMX% elettrici seranu aghjuntu à a flotta per a prima volta in a storia IETT.

U prucessu di prova hà iniziatu per a compra di autobus elettrici IETT 100 da l'affiliati di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM). I primi testi di a marca Ikarus 28% veiculu elettricu, purtatu da camion da Ungheria, sò stati realizati u venneri XNUMX di ghjennaghju cù a participazione di u Direttore Generale IETT Alper Bilgili è i Capi di Dipartimentu pertinenti.

A delegazione di l'IETT è i rapprisentanti di l'imprese sò ghjunti in l'autobus elettricu è andonu prima à Yedikule è dopu à u campus IMM in Saraçhane via Millet Street. I funzionari di a Cumpagnia anu datu infurmazioni detallate nantu à u veiculu. Hè dichjaratu chì u veiculu cù una gamma di 300 chilometri hè sempre utilizatu da paesi cum'è Romania, Germania è Austria.

SERÀ TESTATE ANCHE CUN PESO DI PASSAGER

U veiculu elettricu di marca Ikarus serà pruvatu per una settimana cù i pesi posti nantu à questu. Evaluazioni dettagliate seranu fatte nantu à a gamma di u veiculu è altre parti. Dopu avè pruvatu i veiculi elettrici di altre marche, IETT creà una specificazione tecnica per a compra di veiculi elettrici. Allora, u prucessu di offerta serà iniziatu per a compra di veiculi.

I VEHICULI ELECTRICI VENRANU À A FLOTTA

U bilanciu 2022 di IETT è i prugrammi di rendiment è d'investimentu sò stati appruvati da l'Assemblea IMM u 12 di nuvembre 2021. U bilanciu di 7.7 miliardi di lire include ancu l'acquistu di veiculi elettrici chì furnisceranu un trasportu più còmode è ecologicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*