U Laboratoriu di Design di Veiculi Aerei è Spaziali di l'ITU hè apertu

U Laboratoriu di Design di Veiculi Aerei è Spaziali di l'ITU hè apertu
U Laboratoriu di Design di Veiculi Aerei è Spaziali di l'ITU hè apertu

A cerimonia d'apertura di u Laboratoriu di Design di Veiculi Aerei è Spaziali, stabilitu in a Facultà di l'Aeronautica è l'Astronautica di l'ITU, hà assistitu da u Direttore Generale di l'Industrie Aerospaziali Turche è graduatu 1983 di u Dipartimentu di Ingegneria Aeronautica ITU, Prof. Dr. Hè accadutu cù a participazione di Temel Kotil. In a cirimonia, chì hè stata tenuta cù u tema di a cooperazione università-industria è a tenuta in linea à traversu i cunti suciali di l'ITU, Temel Kotil hà parlatu di l'impurtanza di u laboratoriu è a pusizione di l'ingegneri ITU in u settore, basatu annantu à a so sperienza.

Parlendu à l'apertura, u Direttore Generale di l'Industria Aerospaziale Turca Prof. Dr. Temel Kotil hà dettu: "Grazie à stu laboratoriu, i nostri ingegneri chì participanu à i nostri prughjetti domestici è naziunali si uniscenu à noi cum'è furmatu da l'università. Cum'è Turkish Aerospace Industries, simu avà in a cucina di l'affari. Mantenemu l'impurtanza di crià ingegneri cù sfondate concrete. I nostri ingegneri puderanu acquistà una sperienza di l'ingegneria end-to-end in stu laboratoriu, per pudè migliurà elli stessi è aghjunghje valore à i grandi prughjetti ". Kotil hà dettu ancu chì furnisce una grande cunvenzione per assicurà a coordinazione in i prughjetti naziunali induve travaglianu circa 3 mila ingegneri. À l'apertura di u laboratoriu, induve a cumpagnia Siemens furnisce ancu supportu di software, u direttore di a cumpagnia di Software Industriale Turchia, Alper Başer, hà enfatizatu l'impurtanza. di tali laboratorii per u sviluppu di u settore è hà dettu : U sustegnu chì furniscemu in u campu di l'educazione cuntinueghja cum'è hè statu finu à oghje. In questu sensu, truvamu i cuntributi di i nostri preziosi ingegneri, soprattuttu furmatu da ITU, impurtanti in a nostra industria ".

"I studienti ITU anu sempre cuntribuitu à u sviluppu tecnicu di u nostru paese"

In u so discorsu dopu à Temel Kotil, u nostru Rettore Prof. Dr. Ismail Koyuncu; Hà dichjaratu chì vedenu i nostri studienti cum'è l'architetti, l'ingegneri, i diseggiani è l'artisti di u futuru da u primu ghjornu chì sò entrati in ITU. Enfatizendu l'idea di apre e porte di l'uppurtunità per i nostri studienti, u nostru Rettore hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Mentre furmà i nostri studienti per esse u megliu di u futuru, di sicuru, avemu sempre in mente l'idea seguente: cum'è avemu apertu a strada per elli cum'è università o cum'è ex-alumni è creanu novi opportunità per i nostri studienti... Laureatu ITU; In i periodi seguenti, hà da furmà l'avvene di Turchia, è hà da esse realizatu travaglii chì purteranu a visione di u nostru paese è u valore di a marca in cima. Comu sapete, quelli chì anu cuntribuitu à u sviluppu tecnicu di u nostru paese, soprattuttu in l'epica ripubblicana, sò sempre stati studienti ITU è cuntinueghjanu à fà in u futuru. Sapemu questu assai bè. Perchè avemu 250 anni di sperienza è cunniscenze daretu à noi ".

"Una di e più grande cuntribuzioni appartene à l'Industria Aerospaziale Turca"

In l'occasione di l'apertura di u laboratoriu, chì rinforza a cuuperazione di l'Industria Aerospaziale Turca, unu di i cumpunenti più preziosi di l'industria di l'aviazione di u nostru paese, è a nostra Università, u nostru Rettore hà valutatu sta cooperazione cù queste parolle sincere: Mentri l'Aviazione Turca è l'Industria Spaziale hà riduzzione di a dependenza straniera di u nostru paese in l'aviazione è l'industria spaziale da 1973; Hà fattu passi impurtanti cù una visione domestica è naziunale, soprattuttu cù l'opere ch'ellu hà fattu in l'ultimi anni. Turkish Aerospace Industries hà fattu una grande cuntribuzione fornendu 20 stazioni di travagliu induve i prugrammi di cuncepimentu da esse aduprati in u nostru laboratoriu seranu eseguiti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*