Izmir International Two Sides Art Days principia

Izmir International Two Sides Art Days principia

Izmir International Two Sides Art Days principia

A municipalità metropolitana di Izmir urganizeghja "Izmir International Two Sides Art Days" trà 99-29 di ghjennaghju in u 30 anniversariu di u scambiu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn cunfurmità cù a visione di fà Izmir una cità di cultura è arti è di pace universale, u 99 anniversariu di u scambiu hè cummemoratu cù "Izmir International Two Sides Art Days". I valori, a cultura cumuni è a storia di i dui lati di l'Egeu seranu ricurdati di novu cù i ghjorni d'arte trà u 29 è u 30 di ghjennaghju.

In parte di l'avvenimentu di dui ghjorni, ci sarà una mostra murale di Banu Tansuğ chjamata "Rebetika-Pleasure and Sorrow" in u storicu Bıçakçı Han in Basmane u luni 29 di ghjennaghju. À 18.00 u Prof. Dr. Nükhet Adıyeke è Assoc. Dr. Oya Durmuş era l'oratore di "99th. In u 19.30 si terrà un discorsu intitulatu « Scambiu è Cultura Alimentaria ». À XNUMX, ci sarà un cuncertu di Sinafi Trio è un spettaculu di ballu da i studienti di u Dipartimentu di Danza Folk di l'Università Ege.

"Addio Parga"

Dumenica, u 30 di ghjennaghju, u Teatro Mahal scuntrà u populu di Izmir cù u teatru di teatru chjamatu "Güle Güle Parga" in u Centru Culturale Yeşilyurt Mustafa Necati. Ci hè un cuncertu Agora Minor à 20.00. U stessu ghjornu, u cuncertu "20.30th Anniversary of the Population Exchange Anafandon and Okeanos Orchestra" si terrà à Ahmed Adnan Saygun Art Center à 99, cunduttu da Evrim Ateşler.

"U populu di u mio babbone"

U filmu "My Grandfather's People", direttu da Çağan Irmak, scontra cù l'amatori d'arte in trè distretti sottu u nome "Ricordemu u Scambio di Populazione" per trè ghjorni. A proiezione si terrà u 28 di ghjennaghju in u Campus di l'Organizazioni Non Governative di u Centru Culturale Altındağ Atatürk in Bornova, u 29 di ghjennaghju in u Centru Culturale Reha Midilli di a municipalità di Foça, è u 30 di ghjennaghju à u Centru di Ghjuventù Buca Tarık Akan à 19.30.
L'iscrizzione per u bigliettu d'ingressu di u codice QR apre à 24 u luni 13.00 di ghjennaghju, via l'indirizzu "kultursanat.izmir.bel.tr".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*