Fragrant 4th Karaburun Daffodil Festival principiatu in Izmir

Fragrant 4th Karaburun Daffodil Festival principiatu in Izmir

Fragrant 4th Karaburun Daffodil Festival principiatu in Izmir

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Hà apertu u 4u Festival Narcissu Karaburun participendu à u ballu zeybek. Dichjarà chì vede Karaburun cum'è u più grande giardinu di fragranza di u Mediterraniu, u presidente Soyer hà dettu: "Semu decisi à prutege i fiori di narcisi chì portanu i venti caldi di l'inguernu di a penisula in tutte e parte di Turchia è cuntà à u nostru paese a storia di İzmir. chì una altra agricultura hè pussibule. Prutegemu è mantenemu Karaburun vivu cum'è u più grande giardinu di fragranza di u Mediterraniu ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà participatu à u 22u Festival Narcissu di Karaburun urganizatu da a municipalità di Karaburun trà 23-4 ghjennaghju. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà accoltu u prugramma ospitatu da u sindaco di Karaburun İlkay Girgin Erdoğan. Tunç SoyerA moglia di Neptün Soyer, Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Mustafa Özuslu, Presidente di u Partitu Populare Republicanu (CHP) Branch Women Aylin Nazlıaka, Sindaco di Kemalpaşa Rıdvan Karakayalı è a so moglia Lütfiye Karakayalı, Sindaco di Torbalı Tekin Mithat Tekin è a so moglia , A moglia di u Sindaco di Çeşme Ekrem Oran, Nuriş Oran, u Comandante di Garrison Major Ali Eker, burocrati municipali, membri di u cunsigliu, rapprisentanti di partiti pulitichi, cooperative, pruduttori, capi è citadini anu participatu.

"U più grande giardinu di fragranza di u Mediterraniu"

U presidente, chì travaglia nantu à a prumuzione di i prudutti lucali cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibule" Tunç Soyer"Sò assai felice di scuntràvi di novu à u 4u Narcissu Festival in Karaburun, a casa di u fiore di narcissu. Mentre chì parechje parte di u nostru paese sò cuparti di neve è sentimu l'inguernu à i nostri osse, avemu un miraculu oghje. U miraculu di u fiore di narcisi. Ogni volta chì vengu à Karaburun, mi sentu cum'è in u più grande giardinu di fragranza di u Mediterraniu. Ciascunu di i picculi campi ammucciati trà e rocce ripide è maquis quì hè un giardinu di profumu unicu. Cosa resta di noi di l'età passata? Grandi palazzi o gridi di guerra ? I maestri chì anu brusgiatu u mondu per a so gloria momentanea ? Ùn ci hè più nimu ! Sapete ciò chì resta ? L'odore di l'alivi è di i fiori di narcisi ferma. Sò più forti di tutti noi cù i so corpi magre. È fighjate cumu si riescenu sempre à riunisceci oghje.

"Iniziemu un prughjettu di cunservazione per i giacinti lucali è i fiori sim è ancu i narcisi"

Dicendu chì i giardini di l'odore di Karaburun sò assai spiciali, u sindaco Soyer hà dettu: "Hè speciale perchè vedemu e tracce di una altra cultura di piante ornamentali in questi giardini. Mentre chì e piante ornamentali staghjunali si distinguenu cù i so culori flamboyanti è sò prudutte in parechje parte di u mondu, Karaburun hà sceltu una strada diversa. A ghjente di Karaburun hà cultivatu e piante cù fiori chjuchi, ma un odore forte invece di spezie grandi è vedenti. Micca solu i narcisi, ma ancu i giacinti viola è rosa chì fiuriscenu subitu dopu sò diventati una parte unica di i giardini di fragranza di Karaburun. Fiori scintillanti bianchi di neve cù menu odore è chì pochi di noi cunnosci. Crescenu ancu in questi giardini. Avemu da cuntinuà i nostri sforzi per mantene i narcisi di Karaburun vivi per mantene tutte queste piante bulbose. Pregu da u nostru presidente Ilkay, facemu un prughjettu di cunservazione per i giacinti lucali è i fiori sim è ancu i narcisi. A Municipalità Metropolitana di Izmir serà cun voi in questu sensu. Semu pronti à dà u sustegnu di u bulbe di narcisi chì furnisce à i nostri agricultori in Karaburun per prutege sti spezie. Perchè solu s'ellu ghjunghjemu questu, pudemu priservà è mantene Karaburun vivu cum'è u più grande giardinu di fragranza di u Mediterraniu ".

"Contaremu a storia di Izmir"

Dichjarà ch'ellu hà da cuntinuà à fà tuttu ciò chì hè in u so putere per elevà u pane di i citadini, per aumentà u benessere è per sparghje equamente, inseme cù a municipalità di u distrittu in Karaburun, u sindaco Soyer hà cunclusu e so parolle cusì: fiori narcisi chì ci dicenu chì una altra agricultura hè pussibule. In presenza di u sindaco di Ilkay, vogliu ringrazià tutta a squadra di a municipalità di Karaburun per u so travagliu chì rinforza a visione "Un'altra agricultura hè pussibile" di Izmir ".

"Daffodil hè u travagliu per noi, hè u travagliu, hè u travagliu"

U sindaco di Karaburun İlkay Girgin Erdoğan hà dettu: "U nostru quartu festival, chì avemu urganizatu dopu à dui anni, ghjoca un rolu assai impurtante in a prumuzione di a nostra cità agricula, Karaburun. Narcissu significa più cà un fiore per noi Karaburun. Hè u pruduttu di un sforzu sacru. Ancu s'è i nostri zoni di cultivazioni anu diminuitu, sò stati trà i più impurtanti di vita di u nostru paese per anni. U narcisu ùn hè micca solu un fiore per noi; hè u travagliu, hè u travagliu, hè u travagliu. Nergis Karaburun, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Mr. Tunç Soyer è cù u sustegnu di a so preziosa moglia Neptün Soyer, hè piantatu in più è più campi ogni annu. In u periodu passatu, avemu distribuitu 120 XNUMX bulbi di narcisi à i nostri pruduttori. Caru presidente Tunç, i nostri sforzi sò gratificante. Avà avemu righjuntu dui mila ettari in quantu à a zona di cultivazione in Karaburun è Mordoğan. Piantaremu narcisi in spazii più grandi in l'anni à vene. U nostru duvere hè di prisentà sta benedizzione à i nostri citadini ", disse.

"Stu locu hè diventatu un giardinu di fragranza"

U presidente di u Branch Women's CHP Nazlıaka hà dettu: "Vogliu ringrazià u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, a so moglia Neptün Soyer, u nostru sindaco di Karaburun, l'impiegati municipali è quelli chì anu cuntribuitu à l'urganizazione di stu festival. U nostru presidente Tunç hà dettu ancu chì stu locu hè diventatu un giardinu di fragranza.

U presidente Soyer, chì hà ancu visitatu i stands stallati da i fabricatori, hà scontru cù i citadini. sohbet hà fattu. U festival hà cuntinuatu cù diversi spettaculi è spettaculi di sculture in diretta.

Chì ci hè in u prugramma di dui ghjorni ?

Esibizioni di pittura, spettacoli di banda è di ballu folk, l'Orchestra Pop di a Municipalità Metropolitana di Izmir è u concertu di l'Orchestra di Musica Folk Turca, pruduttore è narcisi cum'è parte di u festival tradiziunale di Karaburun sohbetAvvenimenti, cuncorsi, interviste, sapone di narcisi è attività di attellu di feltro, spettaculi di u Teatru di a Municipalità Metropolitana di İzmir, è cuncorsi tradiziunali di bellezza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*