22 più Midibus di Produzione Domestica si sò uniti à a Flotta di Trasportu Pùblicu in İzmir

22 più Midibus di Produzione Domestica si sò uniti à a Flotta di Trasportu Pùblicu in İzmir

22 più Midibus di Produzione Domestica si sò uniti à a Flotta di Trasportu Pùblicu in İzmir

A municipalità metropolitana di Izmir hà aghjustatu 22 novi midibus di produzzione domestica à a so flotta di trasportu publicu. Sottumentendu chì i midibus chì serviranu sottu à a Direzzione Generale ESHOT operanu principarmenti in distretti stretti è collinari, u presidente Tunç SoyerHà datu u missaghju: "Avemu più rigali à a nostra cità è a ghjente".

Da una parte, a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì si concentra in l'investimenti in u sistema ferroviariu è attualmente realiza sei prughjetti sfarenti à u stessu tempu, da l'altra parte, cuntinueghja à aumentà a qualità di u so serviziu di trasportu publicu di gomma. Un altru 22 novi midibus di produzzione domestica sò stati aghjuntu à a flotta di a Direzzione Generale ESHOT.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyeresaminò i veiculi chì eranu appena surtiti da a fabbrica è sò stati purtati à a cità. U presidente Soyer hà dichjaratu chì anu purtatu un totale di 647 autobus, 252 soli è 170 articulati, è 422 midibuses, 4 di quali sò speciali per l'usu di i citadini disabili, cù un investimentu di circa 29 milioni di TL in l'ultimi trè anni.

Addio, usa Izmir

Dichjarà chì i midibuses sò stati acquistati per serve e strade strette è i distretti collinari induve l'autobus anu difficultà à entre, u sindaco Soyer hà dettu: "Cù l'inclusione di sti veiculi in a nostra flotta, avemu messu 473 autobus novi à u serviziu di u nostru populu in l'ultimi anni. trè anni. Chì sia u nostru rigalu di l'annu novu à Izmir. Averemu più rigali per fà a vita di i nostri citadini più faciule è per assicurà chì ricevenu un serviziu 100% uguale. Quist'annu, cumpraremu altri midibuses 33. I nostri travaglii d'offerta per l'acquistu di 100 autobus elettrici sò ancu cuminciati. Bona furtuna à a nostra cità; chì i nostri concittadini si godanu ", disse.

In quale distretti hà da travaglià ?

Otokar's Sultan City mudelli midibuses; Ha una capacità di 25 posti è pò purtà un passageru in sedia di rotelle. Veiculi cù aria condizionata, rampe per disabili è trasmissioni automatiche; Hè statu compru da l'Uffiziu di u Supply State per 17 milioni 218 mila TL. i veiculi, principalmente Karşıyaka i paesi di Şemikler, Yamanlar è Sancaklı; i quartieri Bornova Çiçek, Cengizhan, Fuat Edip Baksi, Kahramanlar, Kandere è Beşpınar; Konak operarà nantu à e linee chì servenu i quartieri Halil Rıfat Pasha, Kaynak, Ballıkuyu, Eserkent, Ali Fuat Erden è i quartieri Buca İsmet Paşa è Ferahlı.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*