A Gendarmerie Ùn Lascia L'Organizazione Terrorista Sanguinata PKK In Una Geografia Zorlu

A Gendarmerie Ùn Lascia L'Organizazione Terrorista Sanguinata PKK In Una Geografia Zorlu

A Gendarmerie Ùn Lascia L'Organizazione Terrorista Sanguinata PKK In Una Geografia Zorlu

L'operazioni contr'à l'urganisazione terrorista PKK cuntinueghjanu senza interruzzione da e squadre di Comando di Gendarmeria Provinciale di Mardin.

L'operazione Eren Winter-25, lanciata da u nostru Ministeriu u 2021 di nuvembre di u 8 in Mardin per impedisce à l'urganisazione terrorista PKK di stabilisce una basa d'invernu è di neutralizà i terroristi, cuntinua.

E squadre d'Operazioni Speciali di Gendarmeria è i cumandamenti affiliati à u Cumandante di Gendarmeria Pruvinciale impediscenu e basi d'inguernu di u PKK, neutralizanu i terroristi, è distrughjenu bunkers è rifugi cù l'operazioni chì realizanu in cundizioni invernali dure in tutta a cità.

JÖH è cumandamenti, chì anu dimustratu chì sò sempre pronti per u duvere cù operazioni tattiche in a furmazione chì ricevenu, sò trasferiti à u campu cù l'equipaggiu necessariu in linea cù u pianu di operazione creatu, dopu avè ricevutu l'ordine di operazione.

Dopu à i colpi sparati à i miri determinati, e squadre partenu in u campu è facenu l'attività di ricerca è scanning.

Cù l'infurmazioni ottenute, e forze di sicurezza, chì anu distruttu e caves, refugghi è spazi viventi, chì sò stati determinati à esse oculati da i terroristi, unu per unu, ùn lascianu micca i terroristi in a regione cù e so attività.

E forze di securità, chì quasi ristrettu a campagna à i terroristi in i mesi di l'estate, anu fattu un colpu pesante à l'urganizazione terrorista separatista cù l'Operazione Eren Winter-8 in u periodu invernu.

Malgradu e cundizioni geografiche difficili, e forze di sicurezza, chì distrughjenu i refugghi di i terroristi unu per unu, ghjornu è notte, piglianu un gran numaru d'armi, munizioni è materiali viventi durante l'operazioni.

E squadre di a gendarmeria ùn piglianu micca e mani da u grillu, ancu per un mumentu, è distrughjenu i dispusitivi splusivi è i materiali utilizati in a fabricazione di splusivi in ​​e grotte, rifugi è rifugi chì si trovanu in a regione.

E squadre di gendarmeria, chì rilevanu i refugghi di i terroristi unu à unu è distrughjenu i so dens "inaccessibili" è "inaccessibili", cuntribuiscenu à assicurà a pace è a sicurità in a cità cù e so operazioni determinate in tutta a cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*