KadıköyCampagna di firma per e stazioni di treni storiche in

KadıköyCampagna di firma per e stazioni di treni storiche in

KadıköyCampagna di firma per e stazioni di treni storiche in

Kadıköy U sindaco Şerdil Dara Odabaşı hà spartutu nantu à i so cunti suciali chì 6 edifici di stazione, chì sò u simbulu di u patrimoniu culturale è storicu, ma sò lasciati inattivi. KadıköyPer trasfurmallu in un museu, biblioteca, centru di cultura è di vita suciale pigliendu l'opinioni di u populu. Kadıköy Hà dumandatu ch'ella sia attribuita à a municipalità. Odabaşı hà ancu iniziatu una campagna di firma.

Kadıköy U sindaco Şerdil Dara Odabaşı hà fattu una dichjarazione nantu à i so cunti suciali chì i 6 edifici di a stazione sò lasciati inattivi in ​​u distrittu, KadıköyVulia ch'ellu sia attribuitu à a municipalità in nome di i citadini.

Odabaşı hà dettu: "Parechji di questi edifici storichi, chì sò in u statutu di prutezzione, sò stati lasciati inattivi è abbandunati da u Ministeru di i Trasporti per parechji anni, è sò quasi appruntate à esse donati à qualchissia. Noi KadıköyCum'è citadini, ùn pudemu micca è mai permetteremu chì e nostre stazioni storichi sò distrutte in questu modu. Kızıltoprak, Feneryolu, Göztepe, Erenköy, Suadiye è Bostancı, sti stazioni sò u nostru patrimoniu culturale è storicu. Quessi ùn sò micca solu un edifiziu, ma u nostru passatu, a nostra memoria. I palazzi di a stazione sò per u publicu, per fà di i 6 stazioni di u nostru distrittu un centru di museu, biblioteca, cultura è vita suciale pigliendu l'opinione di i nostri vicini. KadıköyAspiremu in nome di u populu ", disse.

A CAMPAGNA DI SIGNATURE INIZIATA

Dopu à a chjama di Odabaşı, "Stazioni di Treni Storichi appartenenu à u Populu!" Hà iniziatu ancu una petizione cù u titulu. In u video chì chjamava a campagna, Odabaşı hà dettu: "Cù sta campagna di firma, pudemu ancu piglià in questu prucessu. Kadıköy Vi invitemu à stà accantu à a Municipalità. È ripetemu una volta di più: L'edifizii storichi di a stazione di treni sò per u populu! disse.

SUPPORTU DI NOMI FAMOSI

Kadıköy Un grande sustegnu hè ghjuntu à a chjama di u sindaco Şerdil Dara Odabaşı. U presidente provinciale di CHP Istanbul, Canan Kaftancıoğlu, hà publicatu nantu à i so cunti suciali, "L'edificazioni di a stazione appartene à u populu! Kadıköy U nostru sindaco, Serdil Dara Odabaşı Kadıköy Aspira à questi edifici in nome di u so populu. Hè u nostru duvere di cultivà è sustene a sulidarità ".

Pueta, scrittore, attrice Sunay Akın "Ogni locu hè occupatu. Ùn ci hè spaziu per l'arburi, i zitelli, i vechji. Avemu bisognu di avanzà di questu interessu propiu è di ricerca di affittu. Hè abbastanza ". sustinutu da e so parolle.

Gökhan Özoğuz, u solista di u gruppu di musica Athena, hà dettu: "Ci hè solu una Istanbul, hè assai impurtante per prutege l'edificazioni storichi di Istanbul. Ma hè ancu un sintimu unicu di pudè campà in a nostra vita mantenendu l'uriginale di quelle strutture custanti. E stazioni di trenu sò per u populu! hà spartutu.

Sindaci di distrettu CHP, camere prufessiunali, capi è KadıköyA ghjente sustene ancu a chjama di Odabaşı cù i so posti. In u scopu di u prughjettu di u trenu à alta velocità, a linea suburbana Haydarpaşa-Gebze hè stata fermata u 19 di ghjugnu di u 2013, è a riapertura di a linea hè stata in 2019, sei anni dopu. In ogni casu, e stazioni storichi nantu à a ferrovia storica sò stati disattivati ​​perchè ùn sò micca adattati per u novu prughjettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*