Karaismailoğlu Portamu u Ponte Storicu 406 à u Patrimoniu Culturale

Karaismailoğlu Portamu u Ponte Storicu 406 à u Patrimoniu Culturale

Karaismailoğlu Portamu u Ponte Storicu 406 à u Patrimoniu Culturale

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà enfatizatu chì mentre custruiscenu u futuru, pruteggenu ancu i valori storichi di Turchia. U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u numeru di ponti storichi chì sò stati restaurati è purtati à u patrimoniu culturale hà righjuntu 406.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu una dichjarazione scritta nantu à a restaurazione di i ponti storichi. Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu chì mentre firmavanu i prughjetti di u seculu, pruteggenu ancu i valori storichi, "Arregistratu in l'inventariu di a Direzzione Generale di l'Autostrade da dicembre 2021; Ci sò 2 ponti storichi arregistrati cù petra, legnu, ferru è cimentu armatu in u paese, è 421 ponti storichi da u Periudu Ottumanu à l'esteru, soprattuttu in Bosnia-Erzegovina.

CONTINUEMI I LAVORI DI RESTAURAZIONE DI 32 PONTI STORICI

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u numeru di ponti storichi, 33 di i quali sò stati cumpletati in 2021 è purtati à u patrimoniu culturale, hà righjuntu 406, è cuntinueghja cusì:

"Avemu purtatu à u nostru patrimoniu culturale i ponti storichi cum'è u Ponte Malabadi, u Ponte Kızılin (Göksu), Kastamonu Taşköprü, Büyükçekmece (Ponte Kanuni Sultan Süleyman) è u Ponte Ani (Ocaklı), chì avianu una funzione impurtante in u periodu ch'elli eranu. custruitu. Edirne Long Bridge, Silivri Mimar Sinan Bridge and Short Bridge, Historical Hıdırlık Bridge in Tokat, Historical Tekgöz and Höbektaş Bridges in Kayseri Kocasinan Bridge and Kapuzbaşı Historical Bridge in Yahyalı District sò trà i ponti storichi chì avemu finitu i travaglii di risturazione è rimessi in serviziu. Per trasfiriri i nostri ponti storichi à e generazioni future; Da dicembre 2021, cuntinuemu i travaglii di risturazione nantu à 32 ponti storichi. Mostrendu a sensibilità necessaria per cuntribuisce à u sviluppu di a cuscenza di a cunsirvazioni, ristabilisce i nostri ponti storichi ancestrali. Avemu assicuratu chì hè cunservatu in cunfurmità cù a so originalità. E nostre strade è i nostri ponti sò i nostri atti di titulu nantu à sta terra ".

I PONTI STORICI SO VALORI IMPORTANTI DI U NOSTRE PAESE

"Questi ponti storichi sò assi impurtanti di u nostru paese. Purtemu i nostri ponti storichi à u turismu ", hà dettu u Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, è hà dettu: "Custruiremu è riparà assai più strade è ponti inseme cù a forte dirigenza, u sustegnu è a determinazione di successu instillati in noi da u nostru presidente Recep Tayyip. Erdogan".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*