Passu impurtante in u prughjettu di u Centru Logisticu Kemalpaşa

Passu impurtante in u prughjettu di u Centru Logisticu Kemalpaşa

Passu impurtante in u prughjettu di u Centru Logisticu Kemalpaşa

U deputatu di u Partitu di Ghjustizia è Sviluppu Izmir Mahmut Atilla Kaya, u guvernatore di Izmir Yavuz Selim Köşger, u presidente di a Camera di Cummerciu di Izmir (İZTO) Mahmut Özgener, u presidente di a Camera di l'Industria di a Regione Egea (EBSO) Ender Yorgancılar, u vicepresidentu di İZTO Cemal Elmasoğlu è u membru Erolssemblu. Diren, u primu ministru Binali Yıldırım, u ministru di l'agricultura è a furesta Dr. Bekir Pakdemirli è u Ministru di u Cummerciu Dr. Mehmet hà visitatu Muş. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di İZTO, Mahmut Özgener, è u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di EBSO, Ender Yorgancılar, anu assistitu à a riunione tenuta inseme cù u Cunsigliu di Amministrazione TOBB sottu a presidenza di u presidente TOBB M. Rifat Hisarcıklıoğlu, Ministru di Tesoru è Finanze Dr. Hà assistitu ancu à a visita di Nureddin Nebati.

Ospitendu a delegazione di Izmir, u Primu Ministru Binali Yıldırım hà dumandatu u sustegnu di i rapprisentanti di u mondu cummerciale per cuntinuà i prughjetti senza interruzzione è identificà è cumunicà i prublemi. U Ministru Pakdemirli hà ascoltatu e dumande da i cumitati in İZTO è EBSO durante a visita induve a situazione hè stata valutata in quantu à e Zone Industriali Organizzate Basate in Agriculture. Durante a visita induve i dettagli riguardanti u Prughjettu di Centru Logisticu Kemalpaşa, realizatu in cuuperazione cù İZTO è EBSO, sò stati discututi, u Ministru Muş hà decisu di formà un gruppu di travagliu in quantu à u Centru. Durante a visita di u Ministru Nebati cum'è Cunsigliu di Amministrazione TOBB, i sviluppi riguardanti l'ecunumia sò stati valutati.

Dichjarà chì e visite eranu assai produttive, u presidente di a Camera di Cummerciu di Izmir, Mahmut Özgener, è u presidente di EBSO, Ender Yorgancılar, anu dettu: "Vulemu ringrazià u nostru stimatu Primu Ministru è Ministri per a so cumunicazione aperta, l'approcciu orientatu à a suluzione è custruttiva".

E RICHIEDE DI I COMITATI SONT SOTTOMESSE

U deputatu di İzmir Mahmut Atilla Kaya, u guvernatore di İzmir Yavuz Selim Köşger, u presidente di a Camera di Cummerciu di İzmir (İZTO) Mahmut Özgener, u presidente di a Camera Regionale di l'Industria di l'Egeu (EBSO) Ender Yorgancılar, u Vicepresidente di İZTO è u membru di u Cunsigliu Erlu Elmasu dumandanu a parte di u Cunsigliu Erlu Elmas. di u mondu cummerciale Izmir cù i ministri in Ankara. A delegazione hà prima visitatu u Ministru di l'Agricultura è a Foresta Bekir Pakdemirli è trasmette e dumande da i membri. A situazione in quantu à e Zone Industriali Organizzate Basate in Agriculture hè stata evaluata cù u Ministru Pakdemirli. A delegazione hà dichjaratu chì i tassi di occupazione di 80 per centu sò stati righjunti in a serra è di u percentu di 100 per centu in l'industria trà i parcelle attribuiti in l'OIZ Specialized Agriculture-Based Dikili Sera, è ringraziò u Ministru Pakdemirli per u so sustegnu dipoi u principiu di u prucessu.

UN GRUPPU DI TRAVAIL PÀ KEMALPASA STATUTA

Durante a riunione cù u Ministru di u Cummerciu, Mehmet Muş, un passu impurtante hè statu fattu in quantu à u Centru Logisticu Kemalpaşa, chì hè unu di i prughjetti più impurtanti chì accelerà Izmir. Cù l'appruvazioni di u Ministru Muş, hè statu creatu un gruppu di travagliu custituitu da u Vice Ministru di u Cummerciu Rıza Tuna Turagay, u Vice Direttore Generale di Investimenti Infrastrutture di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture Serdar Ünsal, İZTO Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione Cemal Elmasoğlu è EBSO. U membru di u Cunsigliu Erol Diren. Hè statu decisu chì u gruppu di travagliu facia preparazione rapida in quantu à u stabilimentu di a cumpagnia, u so mudellu di u funziunamentu, u trasferimentu di u locu è a creazione di piani di cummerciale per l'investimentu da fà.

Durante a visita di u Ministru Nebati cum'è Cunsigliu di Amministrazione TOBB, i sviluppi riguardanti l'ecunumia sò stati valutati.

RICHIESTA D'EXPORTAZIONE CUN GUARANTE DI SCAMBIO

Alcune di l'altri temi chì a delegazione Izmir hà trasmessu à i 3 ministri eranu i seguenti: rimozione di l'imposta speciale di cunsumu nantu à u nettaru, preparazione di 2 pacchetti d'incentivi separati per i fabricatori-esportatori è l'impieghi, è piglià iniziative per assicurà chì i membri İZTO è EBSO. ponu riceve prestiti à interessu bassu cum'è quelli chì sò membri di e camere di cummercianti. Hè statu ancu dichjaratu chì a pratica, chì hè stata messa in vigore da u Bancu Centrale u 3 di ghjennaghju di u 2022 è richiede chì u 25 per centu di i proventi di l'esportazione sia vendutu à u Bancu Centrale per mezu di i banche, pò causà prublemi per l'esportatori. Hè statu dichjaratu chì soprattuttu l'imprese chì esportanu basate nantu à l'impurtazioni ponu esse affettate negativamente da i costi derivanti da a compra è a vendita di valuta straniera è a fluttuazioni di i tassi di scambiu, è chì per eliminà tutte e pussibuli negatività, sta pratica deve esse abbandunata o l'esportatori deve esse. datu una guaranzia di u tassu di scambiu per i so futuri bisogni di valuta. Inoltre, u sustegnu hè statu dumandatu per facilità e cundizioni di supportu Eximbank.

MESSAGGIU DI U PRIME MINISTRU YILDIRIM PER CONTINUARE È SUPPORTU I PROGETTI

A delegazione hà avutu una riunione assai produttiva cù u Primu Ministru Binali Yıldırım è hà spartutu tutti i prublemi è i suggerimenti di suluzione riguardanti l'agenda di Turchia. U Primu Ministru hè statu infurmatu nantu à i prughjetti ligati à Izmir è l'opinioni sò stati scambiati. U Primu Ministru Yıldırım, chì hà ascoltatu tutte e dumande attentamente, hà dumandatu u sustegnu di i rapprisentanti di u mondu cummerciale per cuntinuà i prughjetti senza interruzzione è identificà è cumunicà i prublemi. Yıldırım hà dettu: "Stu paese appartene à tutti noi. Avemu tutti bisognu di l'altru. "Semu pronti à fà tuttu ciò chì pudemu", disse. I presidenti anu manifestatu a so gratitudine à u Primu Ministru Yıldırım per a so cuntribuzione è u sustegnu à tutti i prughjetti sviluppati per Izmir, in particulare u Centru Logisticu Kemalpaşa.

ÖZGENER: "I REUNIONI ERANTU ALTAMENTE PRODUTTIVE"

Dichjarà chì e visite sò state assai produttive, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di İZTO, Mahmut Özgener, hà dettu: "Vulemu ringrazià u nostru stimatu Primu Ministru è Ministri per a so cumunicazione aperta, l'approcciu orientatu à a suluzione è custruttiva. Avemu avutu l'uppurtunità di trasmette i prublemi vissuti in i settori è e dumande di i nostri membri in tuttu u dettu. Avemu avutu piacè di vede chì l'azzione hè stata presa immediatamente nantu à i prublemi chì avemu suscitatu. Stabbilimentu di un gruppu di travagliu in particulare in quantu à u Centru Logisticu Kemalpaşa hè un sviluppu assai impurtante per İzmir. Ci avvicinemu passu à passu versu u risultatu finali. A nostra riunione cù u nostru Primu Ministru Binali Yıldırım hè stata assai impurtante per noi. Avemu scambiatu opinioni cun ellu nantu à parechje prublemi. Credu chì tutte e nostre visite portanu à sviluppi impurtanti per Izmir ". disse.

YORGANCILAR: "Avemu spartutu questioni settoriali"

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di EBSO, Ender Yorgancılar, hà dettu: "Vulemu ringrazià u nostru Primu Ministru Binali Yıldırım è i nostri ministri per u so approcciu orientatu à a suluzione durante a nostra visita. Avemu spartutu i temi principali, in particulare u Prughjettu di u Centru Logisticu Kemalpaşa di Izmir, è i temi settoriali di i nostri membri. "U mecanismu di dialogu chì avemu stabilitu aumenterà i cuntributi di Izmir à l'ecunumia di u paese, è simu assai soddisfatti di sta sinergia", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*