U Santuariu d'uccelli di Kizilirmak Delta hà accoltu 35 mila visitatori malgradu a pandemia

U Santuariu d'uccelli di Kizilirmak Delta hà accoltu 35 mila visitatori malgradu a pandemia
U Santuariu d'uccelli di Kizilirmak Delta hà accoltu 35 mila visitatori malgradu a pandemia

Malgradu a pandemia, u Kızılırmak Delta Bird Sanctuary, una di e zone umide più impurtanti di Turchia, hà accoltu 35 mila visitatori l'annu passatu. Mentre u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu è a Direzzione Generale di a Natura è di i Parchi Naziunali preparanu u delta per diventà u primu è l'unicu patrimoniu naturale di Turchia in l'UNESCO, e decisioni prese da a Cummissione Locale Wetland di Samsun è u Cunsigliu di Conservazione di u Patrimoniu Naturale. sò meticulosamente implementati. In questu cuntestu, per via di a chjusura di a regione à u trafficu di i veiculi, a Municipalità Metropolitana di Samsun furnisce servizii à i so visitatori cù servizii di bicicletta, bicicletta elettrica è veiculi operati da batterie.

U Santuariu d'uccelli di Kızılırmak Delta, chì hè nantu à a Lista di u Patrimoniu Temporaneo di l'UNESCO, accoglie 24 di e 15 spezie d'uccelli in periculu di estinzione, è 420 di e 356 spezie d'uccelli vistu in u paese, cù a so populazione ricca in termini di nutrienti è fauna. In u delta, induve 140 spezie d'acelli riproducenu, campanu 100 mila acelli d'acqua. Siccomu più di 7 milioni d'acelli migratori sò nantu à a strada ogni annu, u 97.2 per centu di e cicogne stallanu i so nidi quì.

U delta, chì hè 56 mila ettari in grandezza, fascina quelli chì u vedenu cù i so laghi naturali, i boschi inundati di cadute chì sò cumpletamente cuparti d'acqua in primavera, canne, è a so vista unica à l'alba è u tramontu.

L'ANNU ULTIMU 35 mila persone VISITATE

L'interessu in u delta, chì hà una zona cum'è un centru di visitatori, un centru di visualizazione di l'imaghjini, una sala d'esibizioni è un corridoiu di vendita induve i prudutti specifichi di a regione sò promossi, cresce ogni annu. In u 2021, quandu e restrizioni di a pandemia sò finite, u paradisu di l'uccelli hè statu visitatu da un totale di 21 mila persone, 708 mila 13 di i quali eranu biglietti è 292 mila 35 studenti.

VEHICULE A MOTOR PROHIBIT BY A DECISIONE DI A COMMISSIONE DI GUVERNATURA

U Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu è a Direzzione Generale di a Natura è i Parchi Naziunali, chì assicuranu u ciculu di vita naturale in u paradisu di l'uccelli, preparanu u delta per diventà u primu è l'unicu patrimoniu naturale di Turchia à l'UNESCO. In questu cuntestu, l'area hè stata chjusa à u trafficu di veiculi in u scopu di e decisioni di a Cummissione Locale di Zona Umida di u Governatore di Samsun è di e decisioni di u Cunsigliu di Conservazione di u Patrimoniu Naturale di Samsun è e decisioni di a cumissioni numerate 14 di u 2021 di ghjennaghju 451 è numerate 16 di u 2021 di dicembre di u 633. A Municipalità Metropolitana di Samsun, in cooperazione cù SAMKUŞ, hà furnitu biciclette, biciclette elettriche è veiculi alimentati da batterie à i visitatori per visità.

DECEMILAIA DI POPPI VIAGHJATE IN BICICLETTE E VEHICULI A BATTERIA

Mentre decine di millaie di visitatori visitanu l'area cù veiculi amichevuli di l'ambiente, l'osservatori di uccelli fotografianu l'uccelli è a natura in e torre di osservazione. A Municipalità Metropolitana di Samsun, chì offre ancu e biciclette à 3 roti cù cesti nantu à u spinu, in particulare per l'usu di i fotografi, hà attribuitu dui autobus aperti per i gruppi di turisti chì visitanu a zona. U santuariu di l'uccelli hè intruduttu à i visitori da i guidi nantu à l'autobus, è hè datu infurmazione nantu à l'acelli è i travaglii realizati.

A PROTEZIONE È A GESTIONE DI U PARADISTU DI L'ACCELU

Intantu, a prutezzione è a gestione di u Santuariu d'uccelli di Kizilirmak Delta, chì hè statu dichjarata "Zona Sensibule da Protetta Rigurosamente" da a Presidenza u 21 d'aprile di u 2020, da tutte l'attività umane eccettu u travagliu scientificu è l'educazione in u campu di a fauna salvatica. Sviluppu, u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu è u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta. Mentre esse rispunsevuli, a Municipalità Metropolitana di Samsun, chì implementa e decisioni pigliate, mobiliza tutte e pussibulità per a prutezzione di u Patrimoniu Mondiale. Tutte e attività realizate sò seguite da i ministeri cum'è un prughjettu esemplariu è pilotu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*