A linea di trenu Konya Karaman hè aperta! Hè nantu à a linea Ankara-Sivas

A linea di trenu Konya Karaman hè aperta! Hè nantu à a linea Ankara-Sivas

A linea di trenu Konya Karaman hè aperta! Hè nantu à a linea Ankara-Sivas

A linea di trenu Konya-Karaman High Speed ​​​​hè stata aperta cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan. U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu: "U tempu di viaghju trà Konya è Karaman hè diminuitu à 40 minuti. U tempu di viaghju trà Ankara-Konya-Karaman hè ancu ridutta à 2 ore è 40 minuti.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà fattu una dichjarazione annantu à l'apertura di a linea di trenu Konya-Karaman High Speed ​​​​​​, enfatizendu chì aghjunghjenu forza à a forza di a reta ferroviaria.

Esprimendu chì a Linea di Trenu d'Alta Velocità Konya-Karaman hè ancu trà i prughjetti prestigiosi, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu aumentatu a velocità è a capacità fendu miglioramenti di l'infrastruttura è di a superstruttura in a nostra linea. Realizzeremu u trasportu di merci è di passageri nantu à a nostra linea. Avemu custruitu 102 ponti è canali, 74 sottopassaggi è 39 sottopassaggi pedonali è cavalcate in u scopu di a nostra linea di 17 chilometri. Avemu aumentatu a capacità di a linea, chì hè attualmente 26 treni doppiu, à 60 treni doppiu dopu à u prugettu. U tempu di viaghju trà Konya è Karaman hè diminuitu da 1 ora 20 minuti à 40 minuti. U tempu di viaghju trà Ankara-Konya-Karaman hè ancu diminuitu da 3 ore 10 minuti à 2 ore 40 minuti.

RISPARMI ANNUALI 63 MILIONI TL

Rimarchendu chì 10 milioni TL seranu salvati annu, 39,6 milioni TL da u tempu, 3,9 milioni TL da energia, 4,5 milioni TL da prevenzione d'accidenti, 5 milioni TL da risparmiu di emissioni, 63 milioni TL da risparmiu di mantenimentu, Karaismailoğlu hà dettu ancu chì 25 mila. Seranu salvate tunnillati 340. Hà dettu ancu chì emissioni di carbonu saranu menu.

U TRAVAIL CONTINUA IN A SECTION KARAMAN-ULUKIŞLA

Nutendu chì i travaglii cuntinueghjanu in a sezione Karaman-Ulukışla, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà cuntinuatu a so dichjarazione cusì:

"In u scopu di u prugettu; Cù a custruzzione di a nova linea di ferrovia lunga 135 chilometri, avemu pianificatu a custruzzione di 2 tunnel, 12 ponti, 44 sottopassaggi è 141 canali. Finu a ora, avemu ottinutu u 89 per centu di prugressu fisicu in i travaglii di custruzzione di infrastruttura è superstruttura. Cuntinuemu studii di disignu per signalazione. Cuntinuemu a preparazione per a licitazione per i travaglii di elettrificazione. Cù a fine di sta sezione, u tempu di viaghju trà Karaman è Ulukışla, chì era di 3 ore 40 minuti, diminuirà à 1 ora 35 minuti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*