A linea di trenu Konya Karaman High Speed ​​​​Salverà 63 milioni di TL annu

A linea di trenu Konya Karaman High Speed ​​​​Salverà 63 milioni di TL annu
A linea di trenu Konya Karaman High Speed ​​​​Salverà 63 milioni di TL annu

A linea di trenu Konya-Karaman High Speed ​​​​hè stata aperta cù una cerimonia. Parlendu à a ceremonia assistita da a cima di u statu, u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà datu una bona nutizia à i citadini. U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà enfatizatu chì aghjunghjenu forza à a forza di a rete ferroviaria.

A linea di trenu Karaman-Konya High Speed ​​​​hè stata aperta cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan. U presidente Erdogan hà fattu dichjarazioni in a cerimonia tenuta in Konya.

Tituli di u discorsu di u presidente Erdogan: "11 anni fà, in 2011, avemu introduttu Konya à u Trenu d'Alta Velocità. Era u sognu di u Trenu d'Alta Velocità di quelli chì sò ghjunti prima di noi? Chì avemu fattu cù i sogni ? Avemu fattu una realità. U nostru citadinu, chì hà pigliatu u trenu d'alta velocità da Ankara à Konya, hà godutu stu veiculu di trasportu veloce è sicuru cun voi. Grazie à stu prughjettu, chì vedemu cum'è una riunione sfarente di Hadji Bayram Veli è Mevlana, hà fattu milioni di a nostra ghjente felice è li serve da quandu hè entrata in opera. Per Konyalı, hè avà pussibule andà in Ankara, Istanbul è Eskişehir in trenu; Hè più còmuda, più faciule è più ecunomica cà l'altri mezi di trasportu. Pigliamu sta opportunità un passu più avanti, estendemu à Karaman. Oghje, avemu principiatu una nova era aprendu a Linea di Trenu Konya-Karaman High Speed ​​​​. Stu passu serà seguitu da Karaman-Ulukışla, dopu Mersin è Adana, dopu Osmaniye è Gaziantep rotte. Quandu aghjustemu a linea Ankara-Sivas, chì hà voli di prova, tutte e quattru parti di u nostru paese seranu sempre accessibili cù un trenu veloce o à alta velocità per Konya ".

Dichjarà chì a mobilizazione ferroviaria iniziata in l'ultimu periodu di l'Imperu Ottumanu è u primu periodu di a Republica hè stata interrotta deliberatamente, u presidente Erdoğan hà dettu: "In u 10u annu di a Republica, marche sò state scritte dicendu: "Avemu custruitu a patria da quattru principii cù reti di ferru. In ogni casu, a mubilizazione ferroviaria chì principia in l'ultimi anni di l'Imperu Ottumanu è i primi anni di a Republica hè stata interrotta deliberatamente in l'anni dopu. Quale hà iniziatu a custruzzione di a ferrovia d'alta veloce è d'alta velocità in u nostru paese, chì mette u trasportu ferroviariu nantu à a so agenda, rinnuvà l'esistenti cum'è s'elli eranu fatti da zero, è aghjunghjenu novi linee? Simu, simu. Avemu aumentatu a lunghezza di e so linee da 10 mila 959 chilometri à 13 mila 22 chilometri. Avemu ancu custruitu 213 chilometri di treni d'alta veloce è 219 chilometri di treni d'alta velocità, chì ùn anu micca esempi in u nostru paese prima ". disse.

"U TRENU DA LONDRA ARRIVA A L'ANATOLIA"

Dichjarà chì un trenu chì partendu da Londra ghjunghje in l'Anatolia, Erdoğan hà dettu: "Un trenu chì partendu da Londra entra in u nostru paese da Edirne attraversendu l'Europa è i Balcani, è ghjunghje à l'Anatolia passendu per Marmaray. Quale hà custruitu u Marmaray sottu u Bosforu ? Ùn parlemu micca, producemu u travagliu. De même, qui a construit le tunnel eurasien sous le Bosphore ? Ùn hè micca una merda, producemu u travagliu. Ma eccu u sgiò Kemal, i so sustenidori, ùn hè micca ciò ch'elli anu da fà. Solu rinnuvà i rubinetti di qualchi funtani è facenu una ceremonia per questu. Sapete prima, avianu una cerimonia di rivoluzione. Per a prima volta, tuttu ciò chì hè accadutu, anu tenutu a cerimonia di sfondate, mi sò maravigliatu, per esse onestu. Stu trenu, chì traversa l'Anatolia da u principiu à a fine, pò ghjunghje in l'Asia via a ferrovia Kars, Tbilisi, Baku è andà finu à Pechino. I prublemi sperimentati in u trasportu marittimu è aereu di merci durante u periodu epidemicu anu evidenziatu e ferrovie cum'è una alternativa seria. Cù questi investimenti chì avemu fattu, avemu lasciatu daretu à e tappe più critiche in a preparazione di u nostru paese per u trasportu ferroviariu è u trasportu umanu. Semu decisi à fà a Turchia un paese cintrali nantu à a ferrovia, cum'è parechji altri campi, cumpiendu rapidamente i nostri investimenti attuali. Konya-Karaman High Speed ​​​​Train Line serà una parte impurtante di l'assi sudu di stu grande prughjettu. Quanti minuti andemu da quì à Karaman ? 50 minuti. Cumu? U mo citadinu di Konya ghjunghjerà à Karaman è u mo citadinu di Karaman ghjunghjerà à Konya cun tuttu u cunfortu è tuttu. usatu e frasi.

Erdogan si trasfirìu dopu à Karaman cù un trenu d'alta velocità. Erdogan hè ghjuntu à Karaman da Konya cù u Trenu High Speed ​​​​. Cusì, a prima spidizioni trà Konya è Karaman hè stata urganizata. Facendu una dichjarazione quì, Erdogan hà dettu: "Serà 5 ore da Istanbul à Karaman. A distanza trà Konya è Karaman serà di 40 minuti. A velocità serà u nostru cunfortu. U costu di stu investimentu hè 1 billion 300 million TL. Vogliu chì a nostra linea di trenu d'alta velocità di 102 chilometri sia benefica per u nostru paese è e cità. Avemu rinnuvatu e linee chì avemu pigliatu à 10 mila chilometri da u principiu. Avemu aumentatu a nostra linea tutale à 13 mila 22 chilometri custruendu una linea di treni d'alta velocità, chì ùn esiste micca prima in u nostru paese. Hè una materia di u core. Questu hè a perseveranza. Avemu perseveratu, avemu fiducia. I prucessi di prova di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas sò cuminciati. Estenderemu sta linea à Kars è a purteremu à un livellu internaziunale. U nostru travagliu cuntinueghja per a custruzzione di parechje ferrovie veloci è veloci. U nostru scopu hè di custruisce una Turchia grande è putente. Avemu sforzu di mette u nostru paese trà e prime 10 economie di u mondu ". disse.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà fattu una dichjarazione annantu à l'apertura di a Linea di Trenu Alta Velocità Konya-Karaman, enfatizendu chì aghjunghjenu forza à a forza di a reta ferroviaria.

Esprimendu chì a Linea di Trenu d'Alta Velocità Konya-Karaman hè ancu trà i prughjetti prestigiosi, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu aumentatu a velocità è a capacità fendu miglioramenti di l'infrastruttura è di a superstruttura in a nostra linea. Realizzeremu u trasportu di merci è di passageri nantu à a nostra linea. Avemu custruitu 102 ponti è canali, 74 sottopassaggi è 39 sottopassaggi per pedoni in u scopu di a nostra linea di 17 chilometri. Avemu aumentatu a capacità di a linea, chì hè attualmente 26 treni doppiu, à 60 treni doppiu dopu à u prugettu. U tempu di viaghju trà Konya è Karaman hè diminuitu da 1 ora 20 minuti à 40 minuti. U tempu di viaghju trà Ankara-Konya-Karaman hè ancu diminuitu da 3 ore 10 minuti à 2 ore 40 minuti.

RISPARMI ANNUALI 63 MILIONI TL

Rimarchendu chì 10 milioni TL seranu salvati annu, 39,6 milioni TL da u tempu, 3,9 milioni TL da energia, 4,5 milioni TL da prevenzione d'accidenti, 5 milioni TL da risparmiu di emissioni, 63 milioni TL da risparmiu di mantenimentu, Karaismailoğlu hà dettu ancu chì 25 mila. Seranu salvate tunnillati 340. Hà dettu ancu chì emissioni di carbonu saranu menu.

U TRAVAIL CONTINUA IN A SECTION KARAMAN-ULUKIŞLA

Nutendu chì u travagliu cuntinueghja in a sezione Karaman-Ulukışla, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà continuatu cusì: "In u scopu di u prugettu; Cù a custruzzione di a nova linea di ferrovia lunga 135 chilometri, avemu pianificatu a custruzzione di 2 tunnel, 12 ponti, 44 sottopassaggi è 141 canali. Finu a ora, avemu ottinutu u 89 per centu di prugressu fisicu in i travaglii di custruzzione di infrastruttura è superstruttura. Cuntinuemu i studii di cuncepimentu per a signalazione. Cuntinuemu a preparazione per a licitazione per i travaglii di elettrificazione. Cù a fine di sta sezione, u tempu di viaghju trà Karaman è Ulukışla, chì era di 3 ore 40 minuti, diminuirà à 1 ora 35 minuti.

U Ministru Adil Karaismailoğlu hà prisentatu un mudellu di trenu à u presidente Erdoğan cum'è commemorazione di l'apertura di a linea.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*