A Corea di u Nordu testa un missile ferroviariu

A Corea di u Nordu testa un missile ferroviariu

A Corea di u Nordu testa un missile ferroviariu

L'amministrazione di a Corea di u Nordu hà cunfirmatu chì hà lanciatu 2 missili guidati tattici ieri, spieghendu chì a prova face parte di un eserciziu per pruvà e capacità di missile basati in ferrovia.

L'amministrazione di a Corea di u Nordu, chì hà attiratu a reazione di a cumunità internaziunale cunducendu a terza prova di missile di 2022 ieri, hà cunfirmatu chì hà lanciatu dui missili guidati tattici.

A nutizia in l'Agenzia Centrale di News di a Corea di u Nordu (KCNA) cuntrullata da u statu hà dichjaratu chì l'ultima prova era parte di un eserciziu per pruvà e capacità di missile basati in ferrovia di u paese. Hè statu nutatu chì in u scopu di l'eserciziu, chì hè statu dichjaratu per u scopu di verificà se i combattenti in u regimentu di missile ferroviariu eranu pronti per a guerra è per aumentà a so forza di tirò, l'unità militare pertinente hè stata mandata un ordine di tiru senza preavvisu. Hè statu infurmatu chì i miri in u Mari di u Giappone sò stati cun successu.

L'amministrazione di Pyongyang hà realizatu 3 teste di missile da u principiu di stu mese, è hè statu revelatu à u publicu chì i missili ipersonichi, chì sò mostrati cum'è a tecnulugia di difesa di u futuru, sò stati lanciati u 5 è l'11 di ghjennaghju. In e dichjarazioni fatte ieri da l'autorità militari di u Giappone è di a Corea di u Sud, hè statu annunziatu chì Pyongyang avia pruvatu una nova arma, pensata per esse un missile balisticu. A Corea di u Nordu hà realizatu a so ultima prova di missile basata nantu à ferrovia u 15 di settembre scorsu, è hè statu annunziatu chì i missili, chì u scopu era di chjappà i mira à 800 chilometri di distanza, sò stati lanciati da un sistema di rampa installatu nantu à u trenu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*