Paesaggi umani da a mo cità natale in scena in İzmir

Paesaggi umani da a mo cità natale in scena in İzmir

Paesaggi umani da a mo cità natale in scena in İzmir

A causa di u 120u anniversariu di a so nascita, a Municipalità Metropolitana di İzmir hà accoltu a dramma indimenticabile di l'artista "Paesaggi umani da u mo paese" cum'è parte di a commemorazione di u pueta è scrittore Nazım Hikmet. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir fighjendu u spettaculu epicu direttu da Rutkay Aziz Tunç Soyer felicitò i ghjucatori.

A dramma scritta da l'artista stessu hè stata messa in scena in a notte di commemorazione organizata da a Municipalità Metropolitana di Izmir per u 120 anniversariu di a nascita di u pueta è scrittore Nazım Hikmet. U spettaculu musicale in dui atti in u Ahmed Adnan Saygun Art Center (AASSM), adattatu per a scena da u travagliu di Nazım Hikmet intitulatu "Paesaggi umani da u mo paese", hè statu tenutu da u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir. Tunç Soyer seguita da u populu di Izmir. A dramma, diretta da Rutkay Aziz è ancu di attore è in quale nomi cum'è Taner Barlas, Levend Yılmaz è Levent Ülgen sò stati in scena, hà ricevutu grandi applausi da u publicu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, andò in scena per felicità l'attori unu à unu è detti fiori à l'attori. Rutkay Aziz hà dumandatu applausi da l'audienza, dicendu: "Presidente di bronzu, hà pigliatu u palcuscenicu chì avia bramatu per un bellu pezzu".

Dà speranza

U ghjocu, chì hà iniziatu nantu à i scalini di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa in u 1939 è tratta di i prublemi sperimentati in u paese è in u mondu, cum'è a disoccupazione, a fame è a guerra, cuntene ancu missaghji nantu à fighjà u futuru cù speranza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*