U Metropolitanu di Mersin hà dettu "Pudemu esse apertu u nostru modu" in 2021

U Metropolitanu di Mersin hà dettu "Pudemu esse apertu u nostru modu" in 2021

U Metropolitanu di Mersin hà dettu "Pudemu esse apertu u nostru modu" in 2021

U Dipartimentu di Custruzzione, Mantenimentu è Riparazione di a Strada di a Municipalità Metropolitana di Mersin hà dettu "Possite esse aperta a nostra strada, nisuna petra tocca i vostri pedi" in u 2021 è hà riunitu Mersin cù e strade muderne usendu 537 mila 298 tunnellate di asfaltu caldu. In u 2021, 593 chilometri di rivestimentu asfaltatu di superficia è 434 mila 605 metri quadrati di travagliu di pavimentazione sò stati realizati da a Municipalità Metropolitana.

I servizii cuntinueghjanu senza interruzzione

A Municipalità Metropolitana cuntinueghja u so travagliu in tutti i distretti per risponde à i bisogni di custruzzione, mantenimentu è riparazione di strade di a cità. U Dipartimentu di Manutenzione è Riparazione di a Custruzzione Stradale, chì cuntinuerà à aumentà u so travagliu finitu in 2021 in 2022, cuntinueghja à serve cù 359 persone è un totale di 4 veiculi è macchine di custruzzione in 230 distretti cintrali. I servizii furniti in i distretti sò pianificati in coordinazione cù e filiali affiliate à l'Uffiziu di l'Affari Muhtarlık, è i bisogni stradali chì sò impurtanti per i citadini sò soddisfatti.

Sevgi Floor Junction è 4th Ring Road sò stati messi in serviziu in 2021

A Municipalità Metropolitana, chì hà apertu a Sevgi Storey Junction in 2021, hà finitu a custruzzione di l'intersezzione in 87 ghjorni. E squadre di a Municipalità Metropolitana, chì cuntinueghjanu u so travagliu à piena velocità dopu à a Sevgi Storey Junction, chì hè stata messa in serviziu per a ghjente di Mersin, hà ancu iniziatu a custruzzione di l'intersezione multi-store in Göçmen. In u 2021, u 4th Ring Road hè statu ancu messu in serviziu da u Dipartimentu di Manutenzione è Riparazione di a Custruzzione Stradale.

A strada di i pruduttori in a campagna hè sempre aperta

A Municipalità Metropolitana hà aperto a strada per u pruduttore di Mersin cù i so travaglii stradali in i quartieri rurali. Metropolitan, chì hà custruitu un ponte trà i quartieri rurali cù i travaglii di asfaltu nantu à e strade di u gruppu, hà permessu à i pruduttori di ghjunghje facilmente à u centru. Mentre chì a Municipalità Metropolitana presta attenzione à l'integrazione di e strade chì custruisce cù e camini di bicicletta, hà ancu cura di custruisce e strade di bicicletta nantu à e strade novi da custruisce.

I travaglii cuntinueghjanu rapidamente in 2022

U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, Vahap Seçer, hà dichjaratu chì vulianu travaglià rapidamente à l'intersezzione di a 34th Street è a 2nd Ring Road dopu à u travagliu di intersezzione multi-piani in Göçmen. Dichjarà chì anu u scopu di compie una intersezzione di 2024 piani per u 5, inseme cù quelli chì a custruzzione hè stata finita finu à avà, u presidente Seçer hà dettu: "Questi sò chjaru. Dighjà duie finite. Unu era a mità ereditatu. In ogni casu, ci hè un altru puntu impurtante chì l'intersezzione in a parte bassa di u Cimiteru di Akbelen crea un prublema è impedisce u trafficu. Sottu a rispunsabilità di l'Autostrade. Cuntinuemu e nostre negoziazioni cù l'Autostrade in quantu à a so cumpiimentu u più prestu pussibule. Ci ponu esse sviluppi diffirenti, ùn pudemu micca dì nunda per u mumentu, ma pudemu prumette à i mo citadini chì, s'ellu ùn ci hè micca un sviluppu straordinariu, compieremu l'intersezzione di 5 piani trà 2019-2024 ".

U sindaco Seçer hà dichjaratu chì cum'è a municipalità metropolitana, anu realizatu i travaglii rapidamente è hà dettu: "Avemu finitu u Love Floor Junction in 87 ghjorni. U travagliu chì avemu principiatu hè finitu. Sempre chì ùn ci hè micca disgrazia. Ci sforzemu di serve. Furnemu ogni tipu di servizii à Mersin, è continueremu à fà cusì. Cume avemu fattu a nostra notte in u nostru ghjornu finu à oghje, continueremu da avà ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*