U Pianu Maestru di Trasportu Mersin hè rinnuvatu

U Pianu Maestru di Trasportu Mersin hè rinnuvatu
U Pianu Maestru di Trasportu Mersin hè rinnuvatu

A riunione di l'Assemblea di ghjennaghju 2022 di a municipalità metropolitana di Mersin hè stata tenuta sottu a presidenza di u sindaco metropolitanu Vahap Seçer. Dichjarà chì rinnuveranu u Pianu Maestru di Trasportu à a riunione di l'assemblea, u presidente Seçer hà dettu: "Rinuvemu u Pianu Maestru di Trasportu, chì hè statu fattu l'ultima volta in 2 è hè stata 2015 anni dapoi. Serà cumpletu in circa 7 anni ", disse.

A 5a Maratona Internaziunale di Mersin rinviata à u 2023

Annunciendu chì a 27a Maratona Internaziunale di Mersin, chì era prevista per esse tenuta u 2022 di marzu di u 5, hè stata posposta à u 2023, u presidente Seçer hà dettu: "Secunnu a decisione presa da a Federazione Mondiale di Atletica in nuvembre, hè stata posposta à u 2023. Ci vulia tantu, ci importava di sta maratona. A nostra municipalità teneva sti maratona in categuria d'argentu. Ùn puderia micca esse fattu per dui anni per via di a pandemia. Fixemu a data più tardi in 2023. Spergu chì l'epidemie perde u so putere è l'impurtanza quist'annu è tenemu a 5a Maratona Internaziunale di Mersin in a categuria Silver in u nostru Mersin in 2023 ", disse.

"Rinuvemu u Pianu Maestru di u Trasportu"

U presidente Seçer hà dichjaratu ch'elli anu realizatu un travagliu di rinnuvamentu di u Pianu Maestru di Trasportu è hà dettu: "Senza dubbitu, u trasportu hè unu di i prublemi più impurtanti di Mersin. Per quessa, facemu un studiu cumpletu nantu à a pianificazione di a nostra cità strada per strada. Mentre avemu travagliatu nantu à i piani di zoning in tutta a cità, facemu ancu passi impurtanti per risolve i prublemi di trasportu di a nostra cità. Perchè pensemu chì i prublemi esistenti ùn saranu micca risolti senza l'armonizazione di i piani di zoning è di trasportu, è sapemu bè chì s'ellu ùn travagliamu micca in questu modu, sorgeranu novi prublemi. In questu cuntestu, rinnuvemu u Pianu Maestru di Trasportu, chì hè statu fattu l'ultima volta in u 2015 è hè 7 anni dapoi.

"Per esse cumpletu in 1,5 anni"

U presidente Seçer, chì hà aghjustatu chì i studii di edizione seranu realizati à a luce di l'innovazioni in u Pianu Maestru di Trasportu, hà dettu:

"U nostru staffu espertu in u campu; Hà studiatu è cuncepitu l'innuvazioni è i sistemi in u trasportu. U nostru Pianu Maestru di Trasportu Mersin hè fora di i nostri quattru distretti cintrali cù una populazione di più di 100 mila; a facemu digià in i nostri quattru distretti cintrali ; Includemu Erdemli, Silifke è Tarsus in u Pianu Maestru di u Trasportu Mersin. I tituli di i travaglii da fà in u scopu di u Pianu Maestru di Trasportu sò i seguenti; Preparazione di u rapportu di fattibilità per u sistema ferroviariu, preparazione di i prughjetti preliminari di u sistema ferroviariu di 35 km 3 stage, ottimisazione di a linea di trasportu publicu, preparazione di prughjetti preliminari di 16 interchanges, ispezione fisica di 150 junctions è fà l'arrangementi necessarii , Preparazione di u Pianu d'Azzione per a Riabilitazione di u Sistema di Trasportu Pùblicu di Ruote di Gomma, Determinazione è Custruzzione di Bisogni di Parcheggio, Sondaggi cù i Cittadini nantu à Tutti i Tipi di Problemi di Trasportu in a Regione, Trattamentu di Rapporti Finali di Sviluppi in u Prughjettu di u Sistema Ferroviario è Suggerimenti di a nova strada. Sicondu u cuntrattu chì avemu fattu in l'ultimi ghjorni di dicembre, u nostru Pianu Maestru di Trasportu serà cumpletu in circa 1,5 anni ".

U presidente Seçer hà rispostu à e dumande di i membri di l'Assemblea

U presidente Seçer hà rispostu à e dumande di i membri di l'Assemblea è e valutazioni nantu à certi prublemi prima di vene à l'agenda. U presidente Seçer, riguardu à a valutazione di un membru di l'Assemblea chì i prublemi ambientali saranu per via di u colapsu di a minera intornu à Musalı in Gözne, hà dettu: "A rispunsabilità di a minera intornu à Musalı in Gözne appartene à u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione. Pensu chì a Direzzione Pruvinciale di l'Ambiente è di l'Urbanizazione hà intesu parlà di a dent quì eri. Ùn pudianu detectà à a sera; hè attualmente rilevatu quì di novu oghje. Vuliu passà sta infurmazione quì. Ùn hè micca in u nostru scopu di u duvere, ma di sicuru, hè un prublema chì duvemu seguità.

Dopu l'evaluazioni è e dumande di un membru di l'Assemblea chì ci hè una irregularità di l'edifiziu in quantu à u pavimentu, u caminu, l'intersezioni è i sacchetti in u centru di a cità da l'entrata di Erdemli à l'uscita à a diritta è a manca di a D-400. , u presidente Seçer hà dettu:

"L'entrata orientale è a zona di uscita occidentale di Erdemli nantu à a strada D-400, vale à dì l'area in u centru di a cità di Erdemli, hè a rispunsabilità di l'Autostrade quì, ma facemu i servizii di mantenimentu in i rifugi, questu. hè una situazione di noi stessi. Micca solu quì, ma ancu da l'entrata Adana à l'uscita di Anamur; certi cumune di distrittu anu digià compru questu per elli; A municipalità di Anamur hè unu di elli, ma cumpresi i distretti induve sta strada passa; Cum'è a municipalità metropolitana di Mersin, realicemu queste manutenzioni. Ci hè un prughjettu quì, ùn pare micca esse un prublema. Avemu infurmazione da l'Autostrade chì a custruzzione hè stata finita finu à Arpaçbahşiş, è più à vene. Ci hè digià un travagliu di custruzzione in corso. Spergu chì cuntinueghja senza una pausa. U cavalcadu quì; dissi ancu; Un passaghju chì appartene à l'Autostrade. L'istituzione chì farà u mantenimentu è u travagliu necessariu ci hè ancu l'Autostrade ".

Dichjarà chì ùn ci sò micca prublemi di l'acqua di pioggia in Kızkalesi è chì anu eliminatu i prublemi principali causati da l'acqua di pioggia cù u travagliu realizatu in 2020, u presidente Seçer hà dettu: "U trattamentu hè digià fattu prima. Ùn avemu micca scontru un tali prublema finu à avà, è ùn pensemu micca. Sò chì ci hè trattamentu biologicu quì. Ci hè una fognaria quì, hè stata custruita in u periodu precedente, ma avà ùn ci hè micca un prublema seriu, risolvemu prublemi parziali cù e nostre diverse pruduzzione. Facemu, femu, ma hà una fattibilità, hà da avè una raziunalità, altrimenti ogni capu hà da travaglià in una nova infrastruttura per a so propria regione, quartiere, ancu ogni merre, s'ellu hè pussibule, ma questu hè soldi.

Dichjarà chì travaglianu nantu à a riabilitazione di l'acqua potabile in Erdemli per 32 chilometri cù un costu di 25 milioni di lire, u presidente Seçer hà dettu: "Per a riabilitazione di e fognature, 21 chilometri hè 40 milioni di lire; un totale di 65 milioni di lire. Avemu dumandatu à İlbank per u finanziamentu. Sariamu grati se pudete aiutà à noi in questa materia, allora pudemu guardà a situazione in modu diversu, ma vi apprezzerete chì mentre ùn ci hè micca prublema in a scala Kızkalesi à un certu puntu, ùn hè micca pussibule per noi di assignà tali soldi. , ma quandu ci hè un prublema, intervenemu è risolvemu immediatamente ", disse.

"O l'UE ci tene occupati, o Iller Bank ùn faci micca u so travagliu rapidamente, o ci hè qualcosa d'altru"

U presidente Seçer hà dichjaratu chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà fattu valutazioni impurtanti nantu à u prublema di migrazione in Turchia, in particulare i rifuggiati siriani, durante a riunione cù l'ambasciatori in quantu à l'Unione Europea, è hà cuntinuatu cusì:

"Ellu disse:" L'Unione Europea ùn ci dà micca un sustegnu significativu in questu tema. In particulare in i travaglii infrastrutturali, andemu à risolve certi prublemi cù i nostri sforzi. Questu hè un prublema impurtante chì ci cuncerna ancu. Ci hè u Prughjettu di l'acqua potabile Mezitli, simu compie u vostru compitu in u so 3u annu. Da quellu ghjornu, ùn pudemu micca principià "finisce in 3 mesi, finisce in 3 mesi". 17 milioni 150 mila euro. Tömük Arpaçbahşiş Erdemli, ancu u più grande prublema di fognatura di Mersin hè sperimentatu quì. Ci hè una immigrazione massiva. 15 milioni d'euros. Avemu passatu 13 milioni di lire cù i nostri mezzi, avemu finitu u prublema di l'acqua potabile di quellu locu. Più cusì in pocu tempu. A nostra fonte d'acqua era Elvanlı. Inoltre, u prughjettu, chì hè u prughjettu di fognatura cumuni di i distretti di Kazanlı, Homurlu è Toroslar per u distrittu di u Mediterraniu, custa 7 milioni 39 mila euro in totale, per un valore di 150 milioni d'euros. Andemu 3, 4 mesi fà, cù una magnifica cerimonia in Ankara, avemu firmatu un altu protocolu cù u Vicepresidentu, u Ministru di l'Ambiente è u Ministru di l'Unione Europea. Finu a ora, ùn avemu micca ricevutu ancu 1 Euro soldi. Avà quì, a valutazione di u Signore presidente hè una valutazione impurtante. Ùn sò micca sapè quale hè u pruprietariu di stu prublema. Hè firmatu. In particulare u Prughjettu di l'acqua potabile di Mezitli hè statu finitu per 3 anni, oghje dumani, oghje dumani. Quì, l'istituzione di coordinazione hè Iller Bank, l'Unione Europea chì furnisce i soldi. L'Unione Europea furnisce questu per mezu di l'Agenzia Francesa di Sviluppu attraversu l'AFD. Ci hè una sucietà di cunsulenza trà l'Agenzia Francesa di Sviluppu è Iller Bank. L'impresa di cunsultante dumanda infurmazione da noi, l'infurmazioni ùn finiscinu mai, ùn pudemu micca fà piace à a ghjente, e richieste ùn finiscinu mai. In altri palori, ci hè qualcosa in qualchì locu, o l'Unione Europea ci tene occupati, o Iller Bank ùn faci micca u so travagliu prestu, o ci hè qualcosa d'altru. Dicu questu da quì perchè pensu à Mersin, Mersin hà prublemi, Mersin porta u pesu di 400 mila siriani. Stu fondu hè in u scopu di FRIT II, ​​​​vale à dì, u fondu di cuncessione di l'Unione Europea da u fondu per i rifuggiati chì vivenu in Turchia, ma ùn ci hè micca prugressu.

"Rapresentemu a vuluntà di 2 milioni di residenti di Mersin quì"

Rispondendu à un membru di l'Assemblea chì hà fattu alcune valutazioni nantu à u prucessu legale di Mersin Port, u presidente Seçer hà utilizatu e seguenti dichjarazioni:

"U prucessu legale cuntinueghja. Di sicuru, avemu cridutu in u statu di dirittu. Pensemu chì ci hè un sistema ghjuridicu forte in Turchia è credemu di tuttu u core. Ci hè u statu di dirittu quì, ùn ci hè micca a lege di i supiriori in Turchia. Cridemu in questu di tuttu u core è cridemu in a necessità di prutege sta cità più chè nimu. Perchè rapprisentamu a vuluntà di 2 milioni di residenti di Mersin quì. Iddi sözcüacqua Sò sicuru chì a ghjente di Mersin dice ancu u seguente ; "L'Assemblea hà da prutege Mersin". Comu Atatürk hà dettu; « Mersin, pigliate cura di Mersin. Ok finu à avà. Ünzile Hanım hè un avvucatu. Gruppu di u Partitu Populare Republicanu cum'è avucatu sözcüComu crede quì, fora di u Partitu Populare Republicanu; Ci hè u Partitu Democràticu Populare, ci hè u Partitu Bonu, avemu un membru indipendente di l'Assemblea. Hà annunziatu legalmente stu rapportu espertu in una manera chì traduce i so sentimenti. Perchè aghju datu un esempiu quì ? Perchè avemu dettu prima chì duvemu piglià una decisione parlamentaria quì. Aghju attribuitu sti dichjarazioni di a Sra Ünzile à stu gruppu, pensendu chì pudete pensà diversamente perchè i membri di l'Alianza Populu ùn pensanu micca cum'è noi. Avà, in a vostra spiegazione chì m'interessa legalmente, u partitu implicatu cum'è partitu intervene face u travagliu chì u Ministeru di l'Ambiente, chì simu l'attore, deve fà s'ellu vole. In ogni casu, ci hè un rapportu scientificu in u mezu. A ditta, l'aghju ancu esaminata, hè fatta paghendu soldi à u fondu rotativu di una università in stu studiu. Analizeghja a dimensione ecunomica di l'avvenimentu, a so dimensione ecunomica ".

"Per noi, a patria è u paese sò cuncetti sacri sopra à tuttu"

U presidente Seçer hà dichjaratu chì anu seguitu u prucessu è hà dettu: "Ùn simu micca in una pusizioni di vende o di cummercializà Mersin per soldi o ecunumia. Nimu ùn deve pensà chì pudemu avè un tali pensamentu. Per noi, a patria è u paese sò cuncetti sacri sopra à tuttu. I cuncetti sacri assai oltre i soldi, assai oltre l'autorità. Quì, sicuru, seguitemu. A ghjente di Mersin seguitarà. Tuttu deve stà in a lege ", disse. Ricordendu chì u portu di Mersin hè statu privatizatu per 2007 anni in u 36, Seçer hà cuntinuatu cusì:

"In questu cuntestu, u guvernu chì guvernava a Turchia in u 2007, in u scopu di a privatizazione, hà pigliatu 36 anni di affittu basatu in affittu in i casse di a Republica di Turchia è l'hà cunsumatu. Pensate à questu modu; Avete affittatu a vostra casa per 10 anni, 5 anni sò passati. Chjamate u tenant. Perchè chjamate ? Avete bisognu di soldi. Ebbè, avete pigliatu 10 anni, avete esauritu. Facemu questu per 15 anni. Datemi quella più 5 anni di affittu di novu. Perchè fate questu cum'è host? Chì fate quandu avete bisognu di soldi? Allora cumu u vostru inquilino accetta questu? Se l'avete datu in termini assai attraenti, l'accettarà. O si dice; Ellu dice: "Aghju 5 anni di più, vedemu quale mori in 5 anni, quale hè lasciatu, Allah hè bonu". Ma quì hè ... Se u periodu di affittu finu à u 2043, aghju evaluatu u portu di Mersin. Questa hè una lege gialla passata da un parlamentu in Turchia. Ùn sò micca un MP. S'e eru quì, parlaraghju giallu à Turchia. Ma questu hè u sviluppu di u portu in a mo cità. In altre parolle, u periodu di affittu finu à u 2043 hè statu allargatu in Mersin finu à u 2056. Allora altri 13 anni. Ùn sapemu micca quellu chì camparà o micca in quelli ghjorni, ma l'avvene di i nostri figlioli hè statu affittu. Hè cusì chì l'aghju vistu è vogliu sprimà chì sò fermamente contru. Iè, u primu rapportu espertu era scientificu, ma pensu chì i rapporti filmici ponu ancu esse preparati. Quelli chì dicenu à a ghjente di Mersin di « fighjà stu filmu » sò sbagliati. Ùn guardemu micca filmi o nunda, ma seguimu attentamente l'evoluzione in Mersin ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*